22 oktober 2017
Trådstartare
Nu håller jag på bli galen. Fick en 2:a på för snabb blinkfrekväns åt höget, argumentet att skiten blinkar ju iallafall funkade ej.
Den blinkar till V som vanligt, med varningsblinkers blinkar båda sidor som vanligt. Men när jag blinkar H så är det som att en lampa är trasig.
Det jag har bytt: alla lampor på H sida som har med blinkers att göra, såg att det kan sitta 2 lampor i framblinkersen, en raktfram o en t10 på sidan av den främre. Där va det tomt så jag satte i en lampa där utan bättring ( på V sida sitter ingen lampa där. Har även bytt relät.
Så vad ska jag göra nu? Vad har jag glömt? Besiktningsgubben pratade nåt om att man kan ha starkare (mer W) lampor så kanske relät saktar ner, därför led kan göra så d blinkar snabbare (låg W) eller ska man hitta nån som kan meka dit ett motstånd på varje lampa så dom saktar ner?
återbes om 2v....
en zj -96 v8 canada import
"Det stora problemet här i världen är kommunikation. Vi har alldeles för mycket kommunikation."
"Vad är det för mening med att gå ut? Vi kommer ju ändå att hamna här hemma till slut"
"Att försöka är det första steget mot misslyckande."