7736
Sök

nån från dalsland här inne

Supraman
2 300 Inlägg
12 januari 2007
Kan vi utse någon som tar tag i detta och arrangerar en dalslandsträff i sommar?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

357 Inlägg
12 januari 2007
Den som startade tråden tycker jag tongue

Heter de Lövena eller Löven??

351 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
__JoCCe__ skrev:

klart ja ställer upp vi kan ju ordna den i åmål finns fin raka där och bra me parkering för den som vill ställa ut bilen, smile vid intresse så kan ni ju skicka ett pm, men endast för dom som bor i dalsland, smile

Våga Köra Sänkt

289 Inlägg
12 januari 2007
Javisst så låter detta riktigt intressant tongue
Om jag är ledig och har tid över så kommer jag garanterat tongue

351 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
ju fler desto roligare, smile

Våga Köra Sänkt

Supraman
2 300 Inlägg
12 januari 2007
740tjejen skrev:
__JoCCe__ skrev:

klart ja ställer upp vi kan ju ordna den i åmål finns fin raka där och bra me parkering för den som vill ställa ut bilen, smile vid intresse så kan ni ju skicka ett pm, men endast för dom som bor i dalsland, smile

Ä, låt folk som inte bor i dalsland komma också.
Visa dom att dalsland inte är dött.

Och jag som bara är där på sommraran, innebär det att jag inte får komma trota att min släkt har sitt ursprung därifrån?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

351 Inlägg
12 januari 2007
Trådstartare
jo alla som har nått med dalsland att göre kan komma, smile även om ni äger en liten stuga eller har familj i dalsland annars vill ja ha den me bara bilar från dalsland roligare då så får vi se vad de finns för bilar här. smile

Våga Köra Sänkt

357 Inlägg
12 januari 2007
Låter som de kan bli nåt detta..roligt att de händer nått av intresse här i lilla åmål också för en  gångs skulll smile

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
12 januari 2007
bäckefors här... säg till opm de blir nått så kommer en väl och kikar en sväng

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

351 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
speedfreak racing skrev:
bäckefors här... säg till opm de blir nått så kommer en väl och kikar en sväng

kul me en till från bäckefors, smile ja kan du komma är de skojj smile

Våga Köra Sänkt

Supraman
2 300 Inlägg
13 januari 2007
Någon/några tycker jag tar tag i detta.

Hör gärna med något lokalt företag om dom kanske vill sponsra på något sätt.

Har inte så bra koll på vilka relevanta firmor finns i trakterna.

351 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
jo ja ska ta tag i detta. ska bara vänta på bilsports träffkalender så de inte krockar me nån stor träff. ,

Våga Köra Sänkt

289 Inlägg
13 januari 2007
Vad sägs om Autotech som sponsor då det ligger en liten bit utanför Dalslands gränser? tonguetongue

Supraman
2 300 Inlägg
13 januari 2007
Gatzone skrev:
Vad sägs om Autotech som sponsor då det ligger en liten bit utanför Dalslands gränser? tonguetongue

Skulle funka men dom har väl bara några få märken dom inriktar sig på?

Måste finnas någon annan firma som riktar sig till många märken?

351 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
hehe micro smile finns ju i trollhättan och uddevalla de kanske kan komma upp me en monter, eller lite priser om vi ska ha snyggast bil med mer

Våga Köra Sänkt

357 Inlägg
14 januari 2007
740tjejen skrev:
hehe micro smile finns ju i trollhättan och uddevalla de kanske kan komma upp me en monter, eller lite priser om vi ska ha snyggast bil med mer

Ja vet!!! MEKONOMEN big_smile

289 Inlägg
14 januari 2007
Eller jag vet ett annat bra ställe.. bilskroten i Åmål wink Sover du inte Jocce? hur gåre med bilen, fått iordning på skärmarna snart??

351 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
ja mekonomen va ett bra förslag, ska ringa dom,,

Våga Köra Sänkt

357 Inlägg
14 januari 2007
Gatzone skrev:
Eller jag vet ett annat bra ställe.. bilskroten i Åmål wink Sover du inte Jocce? hur gåre med bilen, fått iordning på skärmarna snart??

Hehe dom har ju inte nått man vill ha tongue Väntar fortfarande på framskärmen..durrå har du fått listerna lackade?

289 Inlägg
18 januari 2007
__JoCCe__ skrev:
Hehe dom har ju inte nått man vill ha tongue Väntar fortfarande på framskärmen..durrå har du fått listerna lackade?

Nope, jag har bara lämnat in bakspoilern som jag skall åka och hämta idag förmodligen ifall allt går som det är planerat tongue

Sök