Hejsan, får skriva ett snabbt svar är på väg till Östersund precis (74 mil neråt).
Jo, jag är som sugen på ett 3-vägs system... 6.3 kanske det blir isåfall.
Schyst att ha diskanten i a stolpen, "mellan mid:en" under framrutan, och sexan i dörren.
Ska nog köra med endast en (otroligt grym) 10:a eller 12:a, i ruskigt stabil låda.
Har du bilder på Venton så posta gärna - inspiration sökes! : )
Nej fan nu spöar frugan och bebben mej snart, måste fan börja pysa!
Mvh, Björn