5060
Sök

Nödvändigt snack på Nätterna.

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Henka_ skrev:
Braather skrev:
Man kan tro det...nästan---200 timmar i månaden-- usch--men ledig i helgen smile gött

hehe okej. ja tror ja ska slappa järnet i helgen med. måste ju ladda upp (spara pengar) inför VM big_smile

Pengarna mina går fan bara till bilen-.-hmm-- så du är inne på just VM du wink

--Lev i går som det vore i morgon--

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Braather skrev:
Henka_ skrev:
Braather skrev:
Man kan tro det...nästan---200 timmar i månaden-- usch--men ledig i helgen smile gött

hehe okej. ja tror ja ska slappa järnet i helgen med. måste ju ladda upp (spara pengar) inför VM big_smile

Ja just nu e de VM som hägrar, tänk dej " MASSOR med villiga brudar, fest överallt, feta bilar massa kändisar" big_smilebig_smilebig_smile kan inte bli så mkt bättre tongue

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Henka_ skrev:
Braather skrev:
Henka_ skrev:

Ja just nu e de VM som hägrar, tänk dej " MASSOR med villiga brudar, fest överallt, feta bilar massa kändisar" big_smilebig_smilebig_smile kan inte bli så mkt bättre tongue

hehe..ser allt att du skrivit lite på trådarna där nere...det gjorde jag med innan...Det var då det var som segast under natten...haha...
Ja du...BRUDAR räcker för mig..det andra är väll bara ett plus då=) hehe
fan..kanske skulle satsa på Åre då..hehe

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Braather skrev:
Henka_ skrev:
Braather skrev:

hehe..ser allt att du skrivit lite på trådarna där nere...det gjorde jag med innan...Det var då det var som segast under natten...haha...
Ja du...BRUDAR räcker för mig..det andra är väll bara ett plus då=) hehe
fan..kanske skulle satsa på Åre då..hehe

Ja ska ja vara ärlig så e de väl brudarna som lockar smile Ja tycker att du borde åka hit även om de e skitlångt, men de kommer vara ett minne för livet! big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Aa...jag har ju bara varit där under andra förhållanden... Men..hmm...Det tåls att fundera på det.. : )

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Braather skrev:
Aa...jag har ju bara varit där under andra förhållanden... Men..hmm...Det tåls att fundera på det.. : )

Ja de tycker ja du ska fundera på smile du har 16 dagar 12 timmar och 42 minuter på dej innan invigningen börjar tongue

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Å fan--det är så dags smile hehe--ja du.-det är snrt smile

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Ja de e ju de. kolla in på www.are2007.com där hittar du programmet för hela vm smile
Senast redigerat av Henka_ (17 januari 2007)

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
där ser man--hehe--sugen man blir... kolla---nu skriver jag på alla trådar..haha

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Gaaah din lilla iller tongue haha nu blir ja ju lite deppig hmm tihii

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
vafasen de e 303 st inloggade! och bara 2 st som skriver här!!

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
oj...sorry---men då ska jag sluta...hehe..måsta snart dra ändå hmm

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
haha de e lugnt vettu tongue jo ja ska väl duscha och göra mej iordning för skolan ja med snart.. ja tänkte vänta till kl 7 så ja inte sviker dej tongue

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Henka_ skrev:
haha de e lugnt vettu tongue jo ja ska väl duscha och göra mej iordning för skolan ja med snart.. ja tänkte vänta till kl 7 så ja inte sviker dej tongue

hehe..lugnt...om jag har tur så kanske vi hörs sen innan du somnar vid 7 i kväll wink

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
ja om du har tur så tongue

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
fasen va fint de va med en folköl nu då! i väntan på kaffe menar ja tongue

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Henka_ skrev:
fasen va fint de va med en folköl nu då! i väntan på kaffe menar ja tongue

jag har fanemej en norrlandsguld jag kan ta när jag kommer hem...tack för tipset wink

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
haha--okey...Jag ska inte skriva över dig mer..hehe..Men lite rologt var det allt..jag och du har nästan alla de senaste trådarna nu smile hehe

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Braather skrev:
haha--okey...Jag ska inte skriva över dig mer..hehe..Men lite rologt var det allt..jag och du har nästan alla de senaste trådarna nu smile hehe

Hahaha ska vi ta över garaget?! muhahaha

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
17 januari 2007
Henka_ skrev:
Braather skrev:

Hahaha ska vi ta över garaget?! muhahaha

jaa...det låter bra---haha..-.det gör vi.--heehe..Du Henke..Kanon skön att prata med..Tack för sällskapet och på återseende hoppas jag big_smile
Hoppas det går bra i skolan nu wink

Sök