Vilka feminina grejer skulle (ni) killar göra om det var socialt accepterat?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 december 2018 · 14 049 Inlägg

torsen skrev:

caromania skrev:

Revolvolution skrev:
Sitta och kissa.

Skulle snarare påstå att man har problem med sin manlighet om man måste stå och kissa av hävd. wink

Bekvämare att sitta och läsa motortidningar på muggen än att stå!

smile

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
panda666
19 december 2018 · 4 250 Inlägg

dummaste ja hört på länge, folks självförtroende måste vara lika me noll eller så trollar folk bara, vad ja skulle göra? inte ett fucking shit som ja inte redan gör, ja brukar promenera me kjol och högklackat för ja tycker om det, jag ser riktigt fabulous ut. använder dildos me vibration flitigt varje dag för ja tycker om det. Samt har även på mig all sorters färger på mina kläder utan att skämmas, javvist. och nej ja skojar inte.

Utmarks-Loke
20 december 2018 · 5 836 Inlägg

panda666 skrev:
dummaste ja hört på länge, folks självförtroende måste vara lika me noll eller så trollar folk bara, vad ja skulle göra? inte ett fucking shit som ja inte redan gör, ja brukar promenera me kjol och högklackat för ja tycker om det, jag ser riktigt fabulous ut. använder dildos me vibration flitigt varje dag för ja tycker om det. Samt har även på mig all sorters färger på mina kläder utan att skämmas, javvist. och nej ja skojar inte.

Ditt ständiga och ofta obefogade klankande på BMW får lite av en förklaring nu. Ditt perspektiv är helt enkelt "lite annorlunda"

Presidento Of World
20 december 2018 · 3 328 Inlägg

Svarte_Orm skrev:

panda666 skrev:
dummaste ja hört på länge, folks självförtroende måste vara lika me noll eller så trollar folk bara, vad ja skulle göra? inte ett fucking shit som ja inte redan gör, ja brukar promenera me kjol och högklackat för ja tycker om det, jag ser riktigt fabulous ut. använder dildos me vibration flitigt varje dag för ja tycker om det. Samt har även på mig all sorters färger på mina kläder utan att skämmas, javvist. och nej ja skojar inte.

Ditt ständiga och ofta obefogade klankande på BMW får lite av en förklaring nu. Ditt perspektiv är helt enkelt "lite annorlunda"

BMW har inte kommit med inbyggda vibratorer än, därav. Hehe tongue

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
panda666
20 december 2018 · 4 250 Inlägg

Presidento skrev:

Svarte_Orm skrev:

panda666 skrev:
dummaste ja hört på länge, folks självförtroende måste vara lika me noll eller så trollar folk bara, vad ja skulle göra? inte ett fucking shit som ja inte redan gör, ja brukar promenera me kjol och högklackat för ja tycker om det, jag ser riktigt fabulous ut. använder dildos me vibration flitigt varje dag för ja tycker om det. Samt har även på mig all sorters färger på mina kläder utan att skämmas, javvist. och nej ja skojar inte.

Ditt ständiga och ofta obefogade klankande på BMW får lite av en förklaring nu. Ditt perspektiv är helt enkelt "lite annorlunda"

BMW har inte kommit med inbyggda vibratorer än, därav. Hehe tongue

hehe, plus att det börjar till slut göra lite ont i röven varje gång man är på verkstan me bmwfan. för där är man jävlit ofta me bilfan. dom är alltid redo me vaselin men som sagt ibland gör det skitont.^^

caromania Forummoderator
20 december 2018 · 9 296 Inlägg

panda666 skrev:

Presidento skrev:

Svarte_Orm skrev:

Ditt ständiga och ofta obefogade klankande på BMW får lite av en förklaring nu. Ditt perspektiv är helt enkelt "lite annorlunda"

BMW har inte kommit med inbyggda vibratorer än, därav. Hehe tongue

hehe, plus att det börjar till slut göra lite ont i röven varje gång man är på verkstan me bmwfan. för där är man jävlit ofta me bilfan. dom är alltid redo me vaselin men som sagt ibland gör det skitont.^^

Minns det där... Tur att Bimmerpojkarna stöttade dig med glada pårop.
Take it like a man!

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
trubbelturbo
20 december 2018 · 1 460 Inlägg

Jag undviker att köpa prinsessbakelser med rosa marsipan, jag väljer de med grön istället, även om de med rosa ser godare ut.

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
M123
21 december 2018 · 962 Inlägg

Vilken jävla skittråd!
Är det här dagens standard vi har på garaget?

"Yeah come on Affen and do the shake"
Att säga fel sak vid rätt tillfälle är lite som att säga rätt sak vid fel tillfälle.
caromania Forummoderator
21 december 2018 · 9 296 Inlägg

M123 skrev:
Vilken jävla skittråd!
Är det här dagens standard vi har på garaget?

Nä, det är nog läge att sätta lås på den.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang