Vänder mig till er pro, som min tekniska kunskap och engelska inte räcker till passande steg av Powerflex kit till min bil. jag vill alltså dela upp det hela, Motor kit, växellådan, sedan fram och bakvagn.
Detta står med i texten, citat: we can provide all the other bushes for this vehicle ...UK Car Registration or Chassis Number: är det min (vin) : TMBBL21U3Y23... jag ska ge dem för att få rätta delarna till min bil.
Hej! Får man fråga varför du vill byta ut original gummibussningar mot hårdare i polyurethan?
Kvaliteten är högre, de håller längre utan att tröttna och presterar bättre. Faktiskt. Däremot så tillkommer det nackdelar i form av något högre ljud och mer vibrationer. Klart märkbart. Men även de positiva effekterna av att använda poly-bussningar i framförallt hjulupphängningen är märkbara.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Hej! Får man fråga varför du vill byta ut original gummibussningar mot hårdare i polyurethan?
Kvaliteten är högre, de håller längre utan att tröttna och presterar bättre. Faktiskt. Däremot så tillkommer det nackdelar i form av något högre ljud och mer vibrationer. Klart märkbart. Men även de positiva effekterna av att använda poly-bussningar i framförallt hjulupphängningen är märkbara.
Därför jag inte vill ha de svarta, som ger mest vibrationer och de är mera för banrace
förnärvarande har jag 275wtq/203whp (W = navet) och tittar förnärvarande på Peloquin 02J LSD och vill att grejorna sitter kvar vid senare uppdatering av växellåda.