Era underliga meriter:)

Mortalis VW-nörd?
16 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Gjort mål på straff på Thomas Ravelli tongue De var strax efter fotbollsvm -94, kände man sig mallig tongue

Senast redigerat av Mortalis (16 januari 2008)

Noiseprojekt
16 januari 2008 ·

Kom på en till!
Har varit hemma hos Ulf Larsson, han som faktiskt var den första att importera och tävla med Audi UrQuattro

Brink88 President över Brinkland
16 januari 2008 · 465 Inlägg

jag har lyckats somna på gräsmattan hemma i midsommras, va aningen vinglig då.smile Har även vaktat svullos och özkan från farmens väskor på stationen när han hade vare här och spelat en fotbollsmatch;)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
FluGan Sideways.nu
16 januari 2008 · 873 Inlägg

Skolrekord i bowling (engångstur) fick 199. Några dagar senare så spelade jag igen med en polare och fick runt 30.

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
North
16 januari 2008 · 824 Inlägg

FluGan skrev:
Skolrekord i bowling (engångstur) fick 199. Några dagar senare så spelade jag igen med en polare och fick runt 30.

haha lite skillnad på 199 å 30. hur många öl hade du hinkat i dig då? wink

North
16 januari 2008 · 824 Inlägg

Urinerat från 13:e våningen från en balkong på ett hotell i Vitryssland wink
att ens lyckas komma in i landet vitryssland är en merit wink

Peter_A a.k.a aLan.
16 januari 2008 · 281 Inlägg

svanstrom skrev:
haha den enda jag har är nog att jag stog i samma hiss på åland som Leif "Loket" Olsson när jag var runt 10-11 år haha tongue Var en rolig upplevelse...

Jag träffade loket på fyllan, när han hade smällt sin s60 t5 i en grävling big_smile

tvingade honom att ta kort med mig och min polare smile

iTact
16 januari 2008 · 115 Inlägg

skjutit en fotboll i en basketkorg, helt utan att den nuddade korgen.

lykats att spendera 20min på att leta efter fjärrkontrollen till tv:n fast jag hade den i vänsterhanden..

Noiseprojekt
16 januari 2008 ·

iTact skrev:
lykats att spendera 20min på att leta efter fjärrkontrollen till tv:n fast jag hade den i vänsterhanden..

Måste nästan va rekord!

robert_87 Lokförare
16 januari 2008 · 126 Inlägg

Noiseprojekt skrev:

iTact skrev:
lykats att spendera 20min på att leta efter fjärrkontrollen till tv:n fast jag hade den i vänsterhanden..

Måste nästan va rekord!

Sen har du ju Stefan Liv (Målvakten i HV71)

Han letade efter sin fjärrkontroll i typ 3 månader. Hela laget va hemma o letade.

Legat i kylen hela tiden wink

Saab 900 Aero -96
beta
16 januari 2008 · 804 Inlägg

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Jag har somnat när jag suttit på skithuset, även det nykter. big_smile

lodan
16 januari 2008 · 217 Inlägg

en gång när jag vaknade upp efter kvällen innan fortfarande lite småfull å skulle gå å ta en cigg. hälsar på katten och då ser jag en helt främmande katt i lägenheten. visade sig att jag hade fått med den hem på fyllan.

somnat ståendes när jag stog å pissa.

säkert massa mer som man inte kommer på nu..

John87 Stolt Volvoägare
16 januari 2008 · 4 913 Inlägg

lodan skrev:
en gång när jag vaknade upp efter kvällen innan fortfarande lite småfull å skulle gå å ta en cigg. hälsar på katten och då ser jag en helt främmande katt i lägenheten. visade sig att jag hade fått med den hem på fyllan.

En kompis som söp bort sin hund.
Hittade den hos en kompis två dagar senare efter ett jäkla letande tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Kalle_Ponken
16 januari 2008 · 1 752 Inlägg

baaki skrev:

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Jag har somnat när jag suttit på skithuset, även det nykter. big_smile

o jag har lyckats o somna under bilen när jag låg o höll på med avgassystemet:P Den ni;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Noiseprojekt
16 januari 2008 ·

Kalle_Ponken skrev:

baaki skrev:

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Jag har somnat när jag suttit på skithuset, även det nykter. big_smile

o jag har lyckats o somna under bilen när jag låg o höll på med avgassystemet:P Den ni;)

klantigt Kalle!!

Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
16 januari 2008 · 547 Inlägg

Har skakat hand med kungen tongue Fått en t-shirt av peter stormare, Och haft Stella Parton (Dolly partons syrra) fikandes i mitt kök big_smile

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
Gurrathaman
16 januari 2008 · 155 Inlägg

har väl någon fyllehistoria men inga supergrejer:P men iaf: lyckats supa bort skorna och sedan gått 2mil på e22 utan dem för att ta mig hem i -7grader..  Badat i vita genomskinliga kalsoner på öland på midsommar sen däckat på stranden i någon h (lite pinsamt då det är rätt fett med foolk där då)tongue aja, får hoppas de roade någon:D

Edit: fick oxå springa av vägen ut i skogen pga polis som inte riktigt gilla att vi gick där, nu efter kom ja på att de hade varit klart bättre att åka med dem:P rätt kvick i huvudet:D

Senast redigerat av Gurrathaman (16 januari 2008)

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..
Shamzin Pilot
16 januari 2008 · 78 Inlägg

Jag har haft ihop det med nuvarande fröken sverige (även miss europe) och kan säga att finns betydligt bättre (och snyggare)

Är det en Fågel? Är det ett Flygplan? Nej det är en Röd Riskokare
Kayhan
16 januari 2008 · 407 Inlägg

kramat och fått en puss på kinden av elita löfblad här i Karlstad smile  Ingen merit men när jag var liten så klättrade jag upp i ett träd och kissade ner på min kusin

Deathcore Master
16 januari 2008 · 179 Inlägg

FluGan skrev:
Skolrekord i bowling (engångstur) fick 199. Några dagar senare så spelade jag igen med en polare och fick runt 30.

Hahahahaha, jag har lyckats med liknande, är inte speciellt bra på bowling, snittar väl max 100 men en dag fick jag 199 med.. Det var ganska sjukt..

Bildbevis, lite skevt, taget i panorama:
http://www.garaget.org/gallery/archive/65383/233379_sg2i7x.jpg

Det är nog ett tal jag aldrig komemr vara i närheten av igen..

Fler saker på min lista:

- Jag har vaknat i sängen ivår husvagn när jag var mindre i en blodpöl, blod i hela ansiktet och bröstet utan att veta vad som hänt, panik ELLER? Kom fram till sen att jag haft näsblod.. En aning blodförlust där..

- När jag var ungefär 7 år så ramlade jag ur bilen i typ 50-60 på väg ut från en rastplats. Jag satt på en bilkudde och sträckte mig efter bältet när dörren öppnades, var troligen inte redigt stängd, så både jag och bilkudden ramlade ut.. Allt jag fick var ett skrapsår på armbågen. Jag fattade aldrig att jag kunde ha spräckt skallen så jag fattade inte varför morsan, som körde, grät för..

- Jag och en polare snackade med Björn Rosenström backstage en gång. Vilken jävla nolla! Förutom att han suger så är han ju blåst med. Det fick han veta också.. Min polare frågade vad han lyssnade på för musik annars. Han sa att han lyssnade på lite olika men främst sitt egna material. Sen var han allmänt blåst så vi sa till han att han var värdelös iom att han också sjöng fel i en av hans egna låtar på konserten..

- Liknande händelse när jag såg Sugarplum Fairy, fyfan vilket kasst band. Hursomhelst det var en liten konsert så det var inte mycket folk så jag stod ganska långt fram. Och under en låt var det en kort paus och då tittade sångaren på mig och då skrek jag FYFAN VA NI SUGER! Då tittade han i backen istället hahaha.

- En gång körde jag go-kart på Öland och på samma bana körde en yngre tjej som körde skitsakta så jag tänkte köra om henne på insidan i en kurva, vilket slutade med att jaq körde upp på hennes däck och var nära att flyga upp på hennes go-kart haha. Men det gick bra.. Jag fick en utskällning av dom som hade hand om det sen bara.

- När jag var 4 år var jag med i en film som heter Oxen som faktiskt är jäkligt bra big_smile Stellan Skarsgård är med så han har jag träffat och Eva Röse tror jag hon heter som spelade min mamma.

- Jag har varit med på Eurosport när dom sände från nån offroadtävling i Kristianstad för länge sedan. Kommer så väl ihåg en av kameramännen, för han stod ovetandes med en gigantisk vårtbitare på ryggen under en jävligt lång tid big_smile

- Jag har blivit tagen av polisen på en moppe i 90, utan hjälm, utan framlyse, med neon, min polare sittandes bak med hjälmen I HANDEN och jag hade ingen hjälm m.m. Vi skulle åka 300 meter från han till mig. Sjuk otur. Vi försökte smita från dom eftersom vi mötte dom men det kom ett fartgupp som vi flög i en bra bit (fet nerförsbacke innan så vi höll nog en 80 iaf) men sen kom dom ifatt oss och prejade oss mot ett staket, inte in i det men mot.. Då gav vi oss.. Den ena polisen snackade om dom skulle ta böter på båda eller bara på mig. Den andra var schysst och stod i 10 minuter och snackade om att vi skulle ha hjälm + att vi inte skulle vara rädda för polisen :S Allt slutade med att den schyssta polisen lät oss gå och jag lovade att sälja moppen big_smile Hade vi åkt dit hade vi väl fått nååågra tusen i böter och jag hade nog inte haft körkort än haha.

- Vi lyckades på en bussresa få in 8 pers på toaletten i brist på annat skoj hahaha big_smile Ett bra tips på vad man kan göra på en tråkig bussresa vill jag lova.

- Jag och en polare lyckades gå vilse i Sthlm under en klassresa i 6an. När vi efter nån timme kommit till Centralstation fick jag låna en telefon och ringa en polare. Sen kom våran lärare och hämta oss. Skulle tippa på att vi ungefär gick 4-5 km, helt jävla livrädda var vi haha.

- Jag har haft sexuellt umgänge på en kyrkogård, förra nyår. Inget att rekomendera. Sex utomhus överhuvudtaget är inget att rekomendera.

- Jag har lyckats bli så förbannat full så jag har bajsat på mig! Valborg i 8an. Sjuuuukt mycket folk på en fest vid en sjö. Det var inte så kul i skolan veckan efter haha. Tur man är en person som kan ta sånt.

- Basshunter lirade på en klubb en gång som jag lyckades ta mig in på gratis. Skulle aldrig betala för att se sånt skit. Efter spelningen skulle han festa lite på klubben med folket. Det var inte en jävel som en snackade med han. Han satt ensam och drack cider och tequila shots.

- Jag har klarat ut Megaman 2, 21 gånger varav 7 gånger på en dag en gång.

- Jag har varit med på nationell radio och berättat vad jag anser om månlandningsfejken. Hon jag snackade med trodde jag var dum i huvudet. Hon fattade inte att det fanns folk som trodde som jag. Sanningen är väl den att drygt 40% av iallafall USAs befolkning inte tror på skiten.

- Jag och 3 polare var i Berlin under fotbolls-VM för nu 2 år sedan. Vi var ute och shoppade lite när jag råkade komma bort mig, men vio hade mobiler och jag visste vart jag var och bilen var så jag gick en sväng för mig själv. När jag var som längst bort från bilen vänder vädret något SJUKT. Det blir ÖSREGN och det börjar blåsa fanimej kulingvindar från dess för innan soligt väder. Allt folk tar skydd under tak och hela sidorna längs väggarna är fulla med folk. Och där mitt i allt kommer jag kutandes som en idiot och försöker springa tillbaka till bilen. Som jag givetvis inte hittar. Mobilen dog eftersom mina kläder var som tagna ur tvättmaskinen. Nu är det kört tänkte jag. Men mitt i paniken så träffar jag mina polare, som suttit i bilen sen det började och var helt torra, sen valde dom att gå ut och leta efter mig i regnet, gått runt ett gathörn och där mött mig. Vi var alla helt jävla dygnsura efter det. Satt nakna i bilen sen på plastkassar hela vägen hem big_smile

Bild! Det är jag till vänster.. :

http://www.garaget.org/gallery/archive/65383/233403_gny0y4.jpg

Nu har jag skrivit en massa, men nu kommer det mest bisarra som hänt mig någonsin.
- Historien är lååång men jag ska försöka göra den kort. Jag åker till skolan, mår kasst, säger till läraren att jag inte pallar, går till biblioteket, kollar när nästa buss går, en hel timme till, sätter mig ute i korridoren och vilar mot en stolpe med huvan över huvudet och lyssnar på musik. Vaknar till lite när jag märker att nån gick på min fot och hinner se en hundtass, menreagerar inte alls på det. I nästa stund hugger en snut mig i axlen och börjar skrika på mig somfan. Visiterar mig och börjar fråga en massa vad jag har gjort hela dan. Folk i skolan börjar ställa sig och tittar från avstånd. Jag fattar ingeting, en av de två snutarna står med hunden i högsta beredskap och glor på mig medans den andra går till receptionen och min lärare för att kolla om jag varit i skolan o.s.v. Sen kommer min lärare och bara skrattar, likaså jag, jag fattar ingeting, dom vägrar säga vad jag är anhållen för "DET VET DU NOG SJÄLV!" var det enda dom sa. Jag bara: jahopp. Sen  får jag gå genom skolan med polisen och en hund ut till framsidan där det står en civilsnutbil, 2 vanliga bilar och 3 motorcyklar. Värsta jävla pådraget och jag fattar fortfarande ingeting. In i civilbilen, ner till stationen för att sitta där häktat en stund i väntan på förhör som jag sedan slipper med tanke på alla alibi jag hade. När jag sedan blir släppt så är det samma kille som går med mig ut som tog mig på moppen. Så givetvis frågar han om jag sålt moppen. Jodå! sa jag och ljög big_smile Dagen efter läser jag i tidningen om en biljakt som varat i flera timmar och på nått sätt hade hunden spårat gärningsmannen till skolan och antagligen hade han gått förbi mig när jag sov, sedan hade hunden reagerat på mig på något sätt, kanske för att den gick på min fot? Helt sjuk dag.
Veckan efter fick rektorn berätta för alla mentorer så de fick berätta för alla 1200 elever att han som blev gripen i skolan var oskyldig. Gissa vad blickar man fick hela veckan efter i skolan och alla rykten som gick om att jag var knarkare och den ena, andra och det tredje.
Men jag fick ingen ursäkt av polisen för att dom skämt ut mig offentligt i skolan inför så mycket folk.
Snutar är idioter.
Hoppas du orkat läsa! mvh Alex

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang