Era underliga meriter:)

Magda
19 januari 2007 · 331 Inlägg

Kommer inte på nått själv men en kompis blev bjuden på öl av Mange Schmidt tongue

herr lilltroll bullsmugglare
19 januari 2007 · 190 Inlägg

har ingen bra jag heller men en polare lyckades på nå vis däcka i ett träd o sova där till dagen efter utan o trilla ner=)

snacka om att vi letade länge efter honom, men vi tänkte ju iof inte på o kolla uppe i träden=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
19 januari 2007 · 798 Inlägg

herr lilltroll skrev:
har ingen bra jag heller men en polare lyckades på nå vis däcka i ett träd o sova där till dagen efter utan o trilla ner=)

snacka om att vi letade länge efter honom, men vi tänkte ju iof inte på o kolla uppe i träden=)

Va skulle han upp där o göra överhuvudtaget var det hjärnspöken på marken lr tongue

Tore Student
19 januari 2007 · 232 Inlägg

När min farsa flög hem fån något land satt han bakom olof plmes fru. och hon irditerade sig på att han och hans kompis hade fläkten på för mycket så hon kallade på en flygvärdinna och sa till henne att säg åt dem bakom att stänga av fläkten. hon var nämligen för fin för att prata med dem bakom som bara flög turistklass.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
THEBADGUY Gorgilus addictus
20 januari 2007 · 4 736 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

THEBADGUY skrev:
vetifan om de är underligt, men jag har varit utan sömn i över 70 timmar i sträck några ggr tongue.

Det är väl bara för att du är en datanörd eller ? wink
Såna brukar ju kunna vara uppe hur länge som helst.

Nepp tongue... Är faktiskt inte datanörd! tongue.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
evilaudio
20 januari 2007 · 16 195 Inlägg

har lyckats somna stående men stod ju inte så länge liksom så ja slog skallen i marken så pannan sprack...hehe

har t.o.m bildbevis på de...*S*

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
terazzi
20 januari 2007 ·

Måste va när jag ringde till Graaf uppe i sthlm och hannah svarade tongue
om det ens räknas, jobbade som säljare då och detta va ett antal år sen..

vet inte om det ens va dem riktiga, men graaf hette dem iaf :S

Senast redigerat av terazzi (20 januari 2007)

Opelmadness German cars, quality and beyond
20 januari 2007 · 8 197 Inlägg

Mäki skrev:
Jag har somnat halvvägs upp i trappen till övervåningen utan att vara full! De ni wink

Det är ju tammefan en bedrift! big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
20 januari 2007 · 938 Inlägg

Har träffat Anja Pärsson och fått en kram av Magdalena Forsberg, har de senare på kort big_smile

Har även lyckats köra över min trafiklärares kaffetermos, högst en minut efter att han påminde mej om att INTE köra över den... 
Behöver ja tillägga att min lärare blev mindre glad och utan sitt varma kaffe. Var ju dessutom minusgrader ute där han skulle stå och övervaka våra backövningar med lastbil och släp big_smile


Sen om man blandar in kompisar så är en kompis fyrmänning me Fredrik Modin, hockeyspelare i NHL...

En annan kompis fick en autograf av  dansbands Magnus Carlsson.
Kompisen ville att de skulle stå "Från bögen Magnus Carlsson" och efter nån sekund funderande så gick han med på det, trevligare typ än Magnus Uggla big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
20 januari 2007 · 938 Inlägg

De här var kul big_smile

I höst så hade mekonomen nån visning av michael schumachers f1 bil(fick känna vad ett framhjul vägde) och ett erbjudande om att man köpte en 4liters dunk olja så fick man provåka en ferrari 360 spider.
Köpte olja och åkte ferrari, en bit, tills föraren fick för sig att lägga upp ett fint ställ ur en rondell. De small till och sen drev inte bilen nå mer, växellådsras, jippie, eller inte...
Blev bogserade av en gul mekonomenbuss tillbaka big_smile
När vi kom tillbaka så sa dom att  den hade ju faktiskt rullat 6000mil så sakerna började väl bli lite slitna yikes 
Herregud, bilen kostar en bit över miljonen ochbörjar bli slut efter 6000 mil, inte undrapå att dom är sällsynta big_smile

Och hur stor är chansen att man får åka en sådan bil och dessutom vara med om ett sånt fint växellådsras? big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Mäki Långsam Perfektionist
20 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Jaa, nu vet man varför man aldrig ser Ferraris  wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
brillmongo
20 januari 2007 · 874 Inlägg

Jag spydde på Lasse kronér en gång när jag var bebis, inget jag kommer ihåg men min vänliga mor har berättat tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
E30Tompa Rörpulare
20 januari 2007 · 1 453 Inlägg

brillmongo skrev:
Jag spydde på Lasse kronér en gång när jag var bebis, inget jag kommer ihåg men min vänliga mor har berättat tongue

haha ja de e fan inte dumt smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
brelasten
20 januari 2007 · 274 Inlägg

kompisen somna på cykel o hamna i fronten på en bil, NYKTER! hah

fyllo
Bojjan
20 januari 2007 · 132 Inlägg

Blev typ drogade på en krog i Karlskrona under värnplikten.

En av oss hade somnat i vårt gamla skoputsrum och även lyckats putsa sina vita mockaskor med svart skoputs. Hon vaknade upp i matsalen när hon åt gröt.

En annan sprang omkring inne hos sergeanterna och pissade senare på golvet hos några andra lumpare.

Nr 3 ställde sig och pissade på nr 4 som låg helt däckad i bingen. Nr 4 vaknade aldrig av det och bytte heller inte lakan på 3 veckor. yikes

Av hela plutonen som var ute så var det bara en som var nykter och hon såg allt det här...förutom tjejen i skoputsrummet då.

Hon var livrädd. big_smile

Befälen var inte helt nöjda med oss dagen efter. wink

Wicca
20 januari 2007 · 886 Inlägg

Schyssta historier alla har big_smile...

själv är det första jag kommer på när jag och 2 polare atombombhotade vita huset i 8an(under skoltid alltså). dan efter spårade FBI det till skolan och ringde säpo som tog kontakt med skolan. vilket liv det blev... big_smile

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
heltsonika Rebel with a cause
20 januari 2007 · 224 Inlägg

Hmm.. Ska man ta det från början... smile

* Trampade iväg på motorvägen med min tramptraktor som barn. Blev hemskjutsad av en trevlig herre i en silvergrå BMW (Var det en 6-serie tro?). Kanske är det därför jag kör BMW idag... wink

* Cyklat genom ett växthus några år senare med resultatet 2 ärr på två knogar.

* Spydde i givakt i lumpen morgonen efter en plutonsfest då befälen skällde ut oss för att vi inte var nyktra. Vi skulle köra pansarbandvagn men såg inte så färggranna ut i ansiktet så det blev bära stockar i skogen istället. Jag somnade under en gran.

* Har kört i poliseskort ett par ggr med en herrans massa polisbilar och MC. Enda gångerna jag har varit glad att ha haft blåljus i backspegeln. MC poliserna hade minst lika kul som jag tycktes det.

Får se om jag kommer på nåt mer...

Bojjan
20 januari 2007 · 132 Inlägg

heltsonika skrev:
* Spydde i givakt i lumpen morgonen efter en plutonsfest då befälen skällde ut oss för att vi inte var nyktra. Vi skulle köra pansarbandvagn men såg inte så färggranna ut i ansiktet så det blev bära stockar i skogen istället. Jag somnade under en gran.

Det är precis det där lumpen handlar om. big_smile

R_Weber
20 januari 2007 ·

RaaZer skrev:
Utöver racingmeriter har jag inge udda meriter... Lr  njeo, Magnus Uggla bad mig att fara åt helvete när jag bad om hans autograf, jag var 10år, haha big_smile

Haha, den personen har nypit min faster i baken på Café Opera nån gång på 80-talet....tongue


Själv har jag betjänat Malin Baryard och hennes farsa när jag praktiserade på en bensinmack.. det är det enda ja kan komma på..

Karlzzon The One Evolution
20 januari 2007 · 1 627 Inlägg

Har kört Dj Qute hon från stockholm live och Advance Patrol det senare hade kvittat efter som jag inte gillar musiken men de förstnämnda såg bra ut

Fäll ner pungen och landa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang