Era underliga meriter:)

_Wallis_
24 maj 2007 · 4 506 Inlägg

Mäki skrev:

_Wallis_ skrev:
Nu har jag kommit på lite mer grejer som står på sida 9. Det är ganska mycket nu hehe. big_smilebig_smilebig_smile

hahaha! Lite sköna grejer du lyckats med big_smile

Haha. vet om man svarar tack på det eller vad man ska svara haha big_smile

Kan du andas kan du dö.
walle87
24 maj 2007 · 68 Inlägg

-Har lagat mat åt jerry Williams.
-Har lagat mat åt babben larsson.
-Är fyrmänning med tomas brolin och inte är man nå bättre på fotboll för det:P

Senast redigerat av walle87 (24 maj 2007)

RonnieH Ford är min grej!
27 maj 2007 · 582 Inlägg

Gick in i badrummet o ställde mig o käka på en frottéhandduk, efter att mor min sa åt mig att gå o lägga mig! jag var 12år o nykter!
är numer snart gubbe (28)

Senast redigerat av norpan (27 maj 2007)

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
17 november 2007 · 938 Inlägg

Oj va mycke kul de finns å läsa här, får ju skrattattack efter skrattattack...


Tänkte även uppdatera mina meriter lite tongue

Gjorde praktik på poståkeriet i våras å de kostade mej nästan livet big_smile Tro ja slog huvvet 6 gånger på en dag i den där övre luckan bak på lastbilen när ja skulle ut ur skåpet... Sen avslutade jag me en fullträff i en sån där industrigarageport typ... Slutade med att både jag å chauffören låg dubbelvikta i lastbilen å skrattade så tårarna sprutade i 5 minuter lol
Fick därefter smeknamnet "guldfisken" på grund av mitt dåliga minne lol  Var ju bara på vägen ut ja glömde å ducka tongue

Sen lyckades ja klämma fast foten i boggin på skotern en gång... Fastnade mellan mattan å bakre vändhjulen, typ aj...  Var bara å rycka igång skotern i gen för å lägga i backen å på så vis köra lös foten igen... Vinkade sen åt en kompis så ja kunde sätta mej på hans skoter å göra första förband runt min tå med hjälp av näsduk å eltejp roll  Sen fortsatte vi å köra skoter i nå timmar till tongue

Häromdan lyckades ja bli ifrånåkt av min egen lastbil... Skulle precis kliva upp på bakgavellyften när ja såg att avståndet mellan mej å lastbilen ökade yikes  Jippie, lastbilen åker kana på blankisen utan nån som sitteri den, skitbra... Kände mej rätt billig då kan ja säjja, men som tur var så gled den bara drygt en halvmeter...
Kan ju säjja att ja var rätt snabb å leta å en sandhink å sanda framför hjulen då tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Scratch
17 november 2007 · 719 Inlägg

Hmm...

När man var yngre och ganska onykter på landet. Står nere på bryggan och slocknar landar som tur är i ena båten och vaknar sedan nån timme senare upp i stugan med en massa folk stirrandes på mig. =/

Annan kul grej är när ja fick mönstrings papper från finland o ja förstår ingenting. Senare kommer det fram att ja har dubbelt medborgarskap. Är den ända i min familj och ingen visste om det tongue

Jag har sätt min vän hoppa från 15 meter och landa platt på rygg (i sjön)big_smile smällde till rejält.
Vi satt o hinka öl på ett par hoppklippor ingen bra idé kom vi på dagen efter.

live free, die young.
hotnet07 Peugeot 605 Sli
17 november 2007 · 49 Inlägg

själv har man blivit trampad på hälen av självaste Klas "bronshjälte -94" Ingesson..fattade först inte riktigt vem det var men när han bad om ursäkt klarnade det för mej tongue

Senast redigerat av hotnet07 (17 november 2007)

ju större de är, ju tyngre faller dom
loffe007
17 november 2007 · 905 Inlägg

tja själv har man inet gjort så mycket då jag var mindre cyklade jag upp på konsum med min bmx efter att ha inhandlat en stor godispåse så satte jag fart ner för enn lång backe gen över en gård hoppa ner för en liten brant sen vidare ut på asfalten där jag "jappa" och ser framhjulet rulle iväg. ärren är kvar än och detta var väl för 10 år sen minst.

har även tränat hockey med  holmström och renberg, varav den senare jag var tvungen hjälpa på gymmet också. smile

Mr_EmCom Med.lem
17 november 2007 · 3 759 Inlägg

AirOne skrev:
Apropå kramar...fått en kram av Morgan i "Tippen" som gick på tv för
hundra år sedan känns det som smile

Jag har fått en kram av Alis Bha när jag slutade mellanstadiet.

Min kompis mamma är med på en affisch i NileCitys studio.

Jag har smällt igen en dörr i ansiktet på vår fotbollslandslagstränare. Eftersom jag är helt onitreserad av fotboll vet jag inte vad han heter, men han blir sur iallfall smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
neckwomen_88
17 november 2007 ·

Har sjungit med Leif "Loket" Olsson och Kikki Danielsson ^_^ dom ramlade in på vår körövning back in the days..

sjungit kör med Carola (toner för miljoner)

Spelat Jesmines tiger i en uppsättning av "Aladdin", kravlade omkring på golvet och morrade...hehe (för typ tio år sen)

Underlig vet jag inte, men ett SM-guld i beachvolleyboll finns smile

bmx
17 november 2007 · 7 100 Inlägg

fyller år samma dag som lill-babs,och har en bild på henne när hon hå¨ller i mej när jag var typ jävligt liten tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
FugitivE BMW Power
17 november 2007 · 2 362 Inlägg

Kanske inte underlig..

Men när jag och min bror tävlade i Go-kart så hade vi Thed Björk i vårat Go-kart-tält då han även körde den tävlingen och slutade 2a om jag minns rätt wink Var riktigt kul!

BMW, bogsering med wire :/
Thorssa
17 november 2007 ·

Polis har siktat med pistol på mig.

Vi mötte två polisbilar i lite för hög fart, de vände och körde efter varefter vi stannade innan de kommit ikapp oss. En bil stannade framför och en bakom. Två poliser ut varje bil gick fram till varsin dörr på våran bil och öppnade dörrarna med dragna pistoler yikes Föraren fick en utskällning i tio minuter men sedan fick vi åka smile

Om de ville skrämmas eller om de trodde att vi var bankrånare vet jag inte, speciellt kaxig var man inte iaf.

Mellqvisten
17 november 2007 · 279 Inlägg

"dejtat" oksana i gruppen Sunblock för länge sen...hmm

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
loffe007
17 november 2007 · 905 Inlägg

Mellqvisten skrev:
"dejtat" oksana i gruppen Sunblock för länge sen...hmm

åh fan, det är vad man kna kalla merit smile

Mellqvisten
17 november 2007 · 279 Inlägg

loffe007 skrev:

Mellqvisten skrev:
"dejtat" oksana i gruppen Sunblock för länge sen...hmm

åh fan, det är vad man kna kalla merit smile

haha nja...d va tyvärr d enda ja hade...men o krama lill babs e nog mer status=)  (avis)

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
Norbro
17 november 2007 · 263 Inlägg

Rolig läsning detta smile sj har man: Intagit alkohol i Torgny Melins turnebuss med bandet, "hoppat" en sträcka på 7meter med en gammal skoda, han som spelade saxofon (anders?) i Björnes Magasin har bott i vårt hus innan vi flytta in cool haha, dragit upp en 11-kilosgädda på ul-spö, skakat tass med marcus grönholm samt magnus samuelsson, lite oplanerat gjort en stoppie med en lastmaskin smile

Senast redigerat av Norbro (17 november 2007)

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
_Wallis_
17 november 2007 · 4 506 Inlägg

Mellqvisten skrev:
"dejtat" oksana i gruppen Sunblock för länge sen...hmm

Du sätter dejtat innom parantes, Men harrejävlar, Hon är ju sjukt söt,

Kan du andas kan du dö.
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
17 november 2007 · 1 177 Inlägg

bollen1986 skrev:
pratade med sussie på elmia iår (kooz flickvän)

woow yikes du har snackat med en helt vanlig tjej som bygger otroligt fina bilar, what a meriit roll

kommer inte på något konstigt men har en, avgör själva! tongue

Tog en cykelrunda för inte så längesen då jag hör ett flygplan som flög ganska lågt, smidig som man är så tittar man spikrakt upp när det flyger över, och glömmer totalt att jag inte hade nå fart på hojen, bums ner i backen... man kände sig inte så smart efter det hmm

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Mellqvisten
17 november 2007 · 279 Inlägg

_Wallis_ skrev:

Mellqvisten skrev:
"dejtat" oksana i gruppen Sunblock för länge sen...hmm

Du sätter dejtat innom parantes, Men harrejävlar, Hon är ju sjukt söt,

ja..lika bra o skriva fint om ho läser smile ja ho e inte världens fulaste..=/

/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Subaru Impreza WRX "Hawkeye" (2006)
Tall3n Nätverkstekniker(snart)
17 november 2007 · 164 Inlägg

Underligt vet jag väl inte, men min mors foster mamma har en son som vart rätt stor inom hockey... peter andersson heter han, spelat nhl, elitserien och landslaget osv. Fick följa med på en sweden hockey games match när jag var typ 11 bast, när matchen var slut gick vi till spelarhotellet och jag fick en hockeyklubba av denna peter med hela tre kronors autografer på bladet smile Plastade in bladet så att autograferna skulle hålla^^ Man kanske skulle lägga ut klubban på blocket? wink

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang