5551
Sök

Gps skärm + m.m

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
Sitter här och funderar på i fall jags ka slänga in ett gps system i bilen på ett fint ställe men jag vil även kunna andvända skärmen till filmer(dvd)/tv m.m, skärmen ska monteras in så jag kommer behöva en extern dvd spelare som man gömmer på nå smidigt ställe.
Har försökt söka runt lite men jag vet inte ens vart jags ka söka efter bra och billiga såna hära saker, vet inte ens vilket märke man ska söka efter...

Vart hittar jag en sådan här skärm som man kan navigera runt sig med samt plugga in andra saker tx dvd till ?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

1 893 Inlägg
20 januari 2007
Clarion har en 2xDin aparat jag tänkt montera i Pontiacen. Det är en DVD-spelare med 7" Widescreen skärm. Man kan köpa till hårddisk baserad navigering till den. Det blir lite dyrt, med den är tuff. Man kan också kopla till extra skärmar till den, så baksätes passagerarna kan titta på en rulle, medans framsätes passageraren lysnar på radion och föraren använder GPSen. Riktig multitasking aparat.
Den finns även som vanlig 1xDin, men då fäller man ut/upp skärmen, som då täcker andra kontroller i bilen. (För mig passar 2xDin varianten bätre.)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
2*din = 2steriapparater på höjden va ? smile Har du nån länk till den dära saken du pratar om ?

1 893 Inlägg
20 januari 2007
Sherlia skrev:
2*din = 2steriapparater på höjden va ? smile Har du nån länk till den dära saken du pratar om ?

Stämmer bra. wink 1xDin är vanlig storlek, 2xDin är dubbelt så hög.
Det står bara www.clarion.se fast man är längre in i siten. men de heter MAX668RVD (DVD) och NAX963HD (GPS)
Senast redigerat av Kristian_V (20 januari 2007)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
hrm... nånting jag just komm att tänka på var att jag inte behöver min cd/mp4 spelare nå mera då big_smile, hojja vad kvick tänkt man är. Vad kostar paketet med dessa 2 tro ?

Sök