5737
Sök

Varför floppar alla program som har någonting med filmredigering att göra?

464 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
Som rubriken lyder varför floppar alla program som har någonting med filmredigering att göra? Startar upp på programmen, har jag tur så kan jag hålla på med dom en stund allt från en minut till 30 min eller så startas dom inte, men något som är stensäkert är att det kommer upp en ruta med skicka SKICKA FELRAPPORT / sKICKA INTE

Börjar bli less detta problem.

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
20 januari 2007
kan vara så att programmet kräver mer prestanda än vad din dator har. Gjorde min gamla flera ggr..programmet krävde minst 512 ram tror jag de var. Och jag hade bara 256 på min då. Bytte till 1024, och programmet funkade perfekt för mig sen.
Senast redigerat av THEBADGUY (20 januari 2007)

Allt för den där jävla hatten!

464 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
Men ta tex xp's redigerings program. Funkar inte på min dator frå fram skicka felrapport. Använder jag farsan dator så funkar det fint, han har en p2 400mhz å jag  en amd athlon xp 2600+

så jag begriper inte, följde med cyberlink power producer med min dvd brännare, kan lägga till filmklipp med lite tur å ha jag onaturlit mycke tur så kan jag rentutav få ut det på dvd skiva.

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
20 januari 2007
Kanske kan pröva att byta program?

464 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
har du tips på något då? har startat en tidgare tråd om just tips på program för filmredigering å möjlighet å bränna ut dvd filmer med mneyer å allt. så tips mottages gärna

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
20 januari 2007
hum...de enda jag kan tänka mig är Nero...men jag vet inte om de har möjlighet att göra menyer :S

464 Inlägg
20 januari 2007
Trådstartare
vad jag har förstått så skall det kunna göra det, har bara inte listat ut hur.

Sök