6651
Sök

Problem Med Låtar Via Msn

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 januari 2007
Trådstartare
Tjabba.. undrar vad är för fel när man inte kan ta emot ljud filer via msn.. kan ta emot bilder och video men icke ljudfiler så som mp3 och waw får bara upp denna varning: http://www.geting.se/viewimage.php?imag … latidi.JPG och kan ej komma åt filen sen. någon som vet hur man åtgärdar detta vore kanon? har msn 7.5 engelsk veration

Bmw osv..

Pan
21 januari 2007
Hmm jadu testa och gå in på kontrollpanelen och tållåt MSN i brandväggen in på Windows Brandväggen. Men eftersom du kan skicka bilder och sånt är det väl inte det. Men testa och kolla MSN Verktyg,Alternativ,Säkerhet och Sen kryssa i tillåt ljudklipp att skickas och tas emot. Anrs vet jag inte vad det kan vara

Student
232 Inlägg
21 januari 2007
det fungerarom man döper om filerna inan man skickar dem till XXXXXX.txt elerl någon annan säker endelse och sen döper om dem när man hemtat filen lite jobbig mne det fungerar

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 januari 2007
Trådstartare
Ja d elåter lite för jobbigt för det ska ju gå att fixa på något sätt

Sen har jag är msn med där på undatag på brandväggen osv.

Bmw osv..

Living the good Life!
585 Inlägg
21 januari 2007
Jag har det problemet också, har testat allt möjligt för att ta bort det.

Men när jag får filer utav kompisar så klickar jag inte på de, jag går direkt till Min mottagna filer och öppnar de därifrån, då säger den inget!

When the flag drops, the Bullshit stops.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 januari 2007
när de kommer fram så där så klicka inte på länken i msn, gå in på "mina motagna filer" istället så ligger den där!!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
21 januari 2007
Eller så kan du packa dom i winrar

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Klubbmannen
21 januari 2007
Det är mina mottagna filer som gäller, jag kan inte heller klicka på länken. Typisk Microsoft som spärrar eventuella hot, som om man är dum nog att öppna virusgrejer. Fast det är det ju många som är. Men det vore ju najs om det kunde komma upp en förfrågan första gången, om hur man vill ha det i fortsättningen, spärr eller inte!
Går inte skicka .EXE-filer heller. Måste zippas. Irriterande!

Nordeas kunder har blivit av med sammanlagt 8 miljoner för att några ryska mögar har skickat falskmail där de utger sig för att vara Nordea, och att de vill att man ska knappa in sina koder. Jag har fått dessa mail och förstår inte hur folk kan vara så tröga att de går på dem! Det är ju så uppenbart oäkta! Felstavningar, grova grammatikfel, fel benämning på kod(t.ex TAN istället för PIN, ungefär), kass radbrytning, ingen versal i början av mening och ingen som helst verifikation att det faktiskt är från Nordea.
Är man så dum så man går på detta har man bevisat att man inte kan hantera internet och bör betala sina räkningar per post, punkt slut.

911 Inlägg
21 januari 2007
volvo744 skrev:
när de kommer fram så där så klicka inte på länken i msn, gå in på "mina motagna filer" istället så ligger den där!!

helt riktigt smile tänkte precis fråga han om han klickade úpp filen genom msn tongue

pic up the phone, wazzzaaa

1 268 Inlägg
21 januari 2007
man skall undvika öppna filen i msn-rutan utan gå dit till mappen där den är sparad... högerklicka på den ta egenskaper kolla efter om där finns nån "häv blockering" finns det inte så e det bara köra igång låten... (i mappen där den är sparad ej i MSN-rutan)

Sök