5563
Sök

Behöver hjälp med högtalarna!!

Skogs Arbetare
413 Inlägg
21 januari 2007
Trådstartare
Jag undrar vad min Opel Astra -99 Kombi har för storlek på högtalarna fram & bak.
Även hur man tar bort gallerna.......
Tack

Go For It!!

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 januari 2007
Tompa_Vax skrev:
Jag undrar vad min Opel Astra -99 Kombi har för storlek på högtalarna fram & bak.
Även hur man tar bort gallerna.......
Tack

Du kan alltid kolla på brl s hemsida.. de brukar ha kartor över bilarna.. och storleken.. annars äre bara att ringa och höra me dem.. de kan ju kolla upp sånt:)
mvh kimpa

1 129 Inlägg
18 februari 2007
Jag har kollat på brl's hemsida. Och jag tycker inte att den karta på opel astra stämmer helt. Högtalarstorlek och antal kan ju skilja mycke beroede på bilmärke och om bilen är sedan, kombi, halvkombi lr kupe modell.

Om försäljarna hade skaffat en bra lista på vilka ljudutrustningar som finns i bilar av olika märken så hade detta säkerligen underlättat för både dom och kunderna.

Reparatör
306 Inlägg
1 129 Inlägg
18 februari 2007
Jerry skrev:
Fråga i forumet på www.opelsportclub.com

Har försökt, men jag får inte skriva i lr nya trådar där. Som jag har förstått så får registrerade medlemmar som inte har betalat in en klubbavgift bara läsa i forumet.

Reparatör
306 Inlägg
18 februari 2007
Måste registrera dig för att skriva i forumet men du behöver inte vara betalande medlem.

1 129 Inlägg
18 februari 2007
Jerry skrev:
Måste registrera dig för att skriva i forumet men du behöver inte vara betalande medlem.

Jag HAR redan registrerat mig. Men det står på forumssidan att ja inte får varken skapa lr skriva i trådar.

Sök