Genomgång 900S CV U9

Köptes som ett litet projekt som visade sig innehålla några oväntade överraskningar. Syftet är att gå igenom bilen så gott jag kan trots ingen tidigare erfarenhet av og900 och att ha den i brukbart skick till säsongen 2020!

Dros

• 18 Följare
  • 1 666 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 januari
Snurriis
10 januari · 647 Inlägg

Dros skrev:

Snurriis skrev:
Hade samma problem men min T16, satte in som du sa en vatten/olje beständig matta samt slet ur gamla originalmattan å bytte till liknande ny samt integrerade den.

Det låter bra, hur blev resultatet? Jag hittade en återförsäljare som, hör och häpna, ligger i min hemstad Norrköping dit jag ska i helgen.

Jorå det vart kallas bra dock så vare min mor som satte in nya mattan då hon jobbade som sadelmakare ^^ och med inpregnering så rann allt till en pöl å va bara att torka upp smile dock så kördes den ej så långt tyvärr hmm

Dros
11 januari · 19 Inlägg

Rick50 skrev:
Följer!

Trevligt!

Dros
11 januari · 19 Inlägg

Snurriis skrev:
Jorå det vart kallas bra dock så vare min mor som satte in nya mattan då hon jobbade som sadelmakare ^^ och med inpregnering så rann allt till en pöl å va bara att torka upp smile dock så kördes den ej så långt tyvärr hmm

Det låter ju lovande, hoppas att det blir lika bra för mig med smile Aj då, vad hände?

Dros
11 januari · 19 Inlägg

Har rengjort tröskeln, tvättat med lacknafta och tejpat på samma sätt som originaltejpen satt.
https://www1.garaget.org/gallery/images/215/214767/214767-cca1d603e05dbadb3c770fcef2575191.jpg

Nya mattorna hämtade!
https://www1.garaget.org/gallery/images/215/214767/214767-c7cd46a93240d2fce283249e076d74ce.jpg

Snurriis
11 januari · 647 Inlägg

Dros skrev:

Snurriis skrev:

Det låter ju lovande, hoppas att det blir lika bra för mig med smile Aj då, vad hände?

Kolla i mitt album så ser du vad som hände med den sad

Dros
12 januari · 19 Inlägg

Snurriis skrev:

Dros skrev:

Snurriis skrev:

Ajj fan det där såg inte så bra ut hmm Synd på den bilen!

Snurriis
12 januari · 647 Inlägg

Dros skrev:

Snurriis skrev:

Dros skrev:

Ajj fan det där såg inte så bra ut hmm Synd på den bilen!

Jo riktigt synd, gick i familjen farbror min köpte den när den hade gått 2k mil å jag tog över den av min far när den hade gått 18k mil.
Saknar den riktigt rejält!
Den bilen som fick in mig i Saab träsket big_smile

Dros
12 januari · 19 Inlägg

Snurriis skrev:
Jo riktigt synd, gick i familjen farbror min köpte den när den hade gått 2k mil å jag tog över den av min far när den hade gått 18k mil.
Saknar den riktigt rejält!
Den bilen som fick in mig i Saab träsket big_smile

Tur att du fortsatt med SAAB iaf trots missödet!

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt