Vart provstart i helgen men det gick inte riktigt som jag ville Den går fett, samt ojämnt så jag misstänker någon givare eller mapsensorn... Kan ju vara rätt många saker så nu blir de jätterolig felsökning.
Har bytt garage och detta är under ständig uppsikt till skillnad från det förra som låg lite avsides... Sen är jag där nästan varje dag och kollar till för man är ju lite hispig sen senast
Var förbi garaget en sväng och tog lite bilder på gamm cossien, den har nog sett sina bästa dagar den Men de vart inge skruva då det inte kommit några nya delar, förhoppningsvis kommer dom imorgon så med lite tur är den klar i helgen och provtur på g, inte kört cosworth sen jag ställde av gråen hösten 2005 så det ska bli så förbannat kul och jag kan inte hålla mig nästan
Smygreklam Men då blir bara Chrizz nöjd
Kommer mer bilder och eventuellt film när den är igång.
Mycket fin bil. Har sett den där live å då gick den uta helvete:).Och jag kan intyga att den är mycket fin och välvårdad:). Hör av dig om du är sugen på att sälja dubbel ljusen från gammel svarten. ///Krille
Mycket fin bil. Har sett den där live å då gick den uta helvete:).Och jag kan intyga att den är mycket fin och välvårdad:). Hör av dig om du är sugen på att sälja dubbel ljusen från gammel svarten. ///Krille
Tack tack, välvårdad och fin det är den Dom vart tyvärr stulna dom med som allt annat man samlat på sig genom åren också
Imorgon kommer dom sista grejerna så sen ska den förhoppningsvis starta och gå som den ska
Inte fan kom grejerna heller Men dom är i närheten iaf så får väl hoppas på måndag, är så jäkla frustrerande bara att gå och vänta på att få ihop bilen, har inte kunnat gjort något på två veckor nu