Hmm, jag har aldrig (ja, vi stavar så i detta land) sagt att en LMM inte kan gå sönder. Det ja säger är att det verkar vara en allmän grej, att man av nån konstig anledning byter LMM och kamlägesgivare på sin bil- utan felkoder eller nåt. Detta fattar inte jag, då dessa fel inte är det jag upplever vara speciellt vanliga. 99% av "nysvenskar" verkar tro att detta är anledningen till att deras bil inte går som den ska- o har då bytt dessa utan resultat. Givetvis, till det billigaste skit som går att hitta. Sen åker man till verkstan- o undrar varför det inte hjälpte!!!??? Nån jävel måste ju skrivit i deras jävla Muppbok , att de ska byta skiten. Förr bytte man L-sond o B-filter innan man lämnade in på verkstad- de va bättre förr. Nåja, grattis till att du har ett bra instrument och kan läsa ut felkoder på din fina MB. O va du gör av din trasiga LMM bryr jag mig fortfarande inte om. Hade Gött
mvh/husse