7808
Sök

Blir så irriterad.

StylingFreak
220 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
Ledsen alla VOLVO folk där ute men nu har jag ledsnat och vill skriva av mig.
Hela forumet till 90% i Utseende och styling handlar om dom här jävla volvo och vart man kan hitta styling till volvo.
SERIÖST sök efter det själva som alla adra fått göra.

styling or tuning?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 februari 2007
ja å volvo måste väll även vara den bil som de är lättast att hitta styling till så varför änns fråga? eller ja fråga kan man väll men alltså alla styling sidor har ju styling till volvo så gott som,  men ja ska inte klaga för de kan va bra att kunna fråga ibland men håller delvis med dig endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

.......
2 655 Inlägg
6 februari 2007
volvo_glenne skrev:
ja å volvo måste väll även vara den bil som de är lättast att hitta styling till så varför änns fråga? eller ja fråga kan man väll men alltså alla styling sidor har ju styling till volvo så gott som,  men ja ska inte klaga för de kan va bra att kunna fråga ibland men håller delvis med dig endå smile

håller me bägge 2. fel å söka ffs. en svensk bil som är ju lika vanlig som trafikljus inne i stan. bar a söka på t.ex google och sök på t.ex  volvo styling på svenska sidor så kommer de tonnvis me grejer. eller så bara söka på furumet efter volvo styling eller liknande...

7 120 Inlägg
6 februari 2007
Hade Volvo varit från Ryssland eller något annat land, fast det ändå var samma kvalité och såg exakt likadana ut, samma pris ,ALLT!
Så skulle volvo inte var ett dugg populärt. Volvo lever i sverige pga av att det kommer från sverige.

1 019 Inlägg
7 februari 2007
beemern skrev:
volvo_glenne skrev:

håller me bägge 2. fel å söka ffs. en svensk bil som är ju lika vanlig som trafikljus inne i stan. bar a söka på t.ex google och sök på t.ex  volvo styling på svenska sidor så kommer de tonnvis me grejer. eller så bara söka på furumet efter volvo styling eller liknande...

Håller med till fullo, sen att starta nya trådar om exakt samma saker känns väldans onödigt!

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Sök