Zlatan, Behövs han i landslaget???

Emirio
8 februari 2007 · 81 Inlägg

klart att han ska vara med tycker han bäst  wink

ghost_boy83 CREW
8 februari 2007 · 2 594 Inlägg

Saab_girl skrev:
njaaa ja tror nog vi klarar oss utan divan:)

tror jag med

tobi
8 februari 2007 · 562 Inlägg

Tycker väl han ska vara med men fan inte henke..

Tycker alla svenskar borde bojkotta Landskamper tills dom har avsatt Lars Lagerbäck å dom andra pajjasarna som kallar sig tränare.. 

då kanske vi får se annar BÄTTRE fotboll med nya tankar inte en jävla mass aslarv å kross bollar över hela planen!!!...

Nej håller mig till allsvenskan å engelska fotbollen...

tack för mig big_smile

Senast redigerat av tobi (8 februari 2007)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Martin 9-3 Fisketokig
8 februari 2007 · 2 997 Inlägg

Otacksamma, överskattade idiot säger jag bara.

Han är ju inte ens svensk wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
TheDeadDorkster Dieselgypsy
8 februari 2007 · 538 Inlägg

"only God can judge me" tatuaget säger redan allt.

Hatade han redan då han spelade för Ajax, hatar homon ännu.

Skulle svenska landslaget ändra hela spelsystemet, skulle man inte enbart spela MYCKET roligare fotboll, men också produktivare fotboll. De sista åren har jag endast sett Sverige spela statiskt och tråkig fotboll.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
deanrobert workoholic
8 februari 2007 · 146 Inlägg

lagerbäck tränade inte ens div. 3 innan han började på fotbollsförbundet, säger de mesta om hans taktik som sagt tjongbollar. när vi kommer te ett mästerskap me lasse blir de bara strömål se vm senast o em hade ren tur att vi fick in bollar på slutet mot danskarna i em o mot engelsmännen i vm. blev förbannad när jag såg honom efter vm säga att de e på den nivån vi befinner oss vi ska va nöjda om vi går vidare från gruppspel, tommy svensson sa inför vm 94 t spelarna vi kan t o m spela vmfinal lasses psykologi e fortfarande kvar på div 3...va d gäller zlatan ¨å tycker jag mest synd om rosenberg o i viss mån elmander som fått stå bakom allbäck (brände väl 5-6 jättelägen mot lichtenstein) o zlatan som gång på gång misslyckats me o leverera i landslaget (kan mkt väl bero på taktiken). men han måste fatta att han skapar dålig stämmning i gruppen med sitt beteende

mektrollet Reparatör
8 februari 2007 · 630 Inlägg

vem faan e zlatan ?? Va kör han för bil ??

DanneDynamit
8 februari 2007 · 302 Inlägg

vet i fan men han kör tydligen ferrari enzo

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang