7944
Sök

Dekaler på bilen

2 594 Inlägg
14 februari 2007
men hur länge har man en reklam på sin bil?
1mån 2?

och hur sätter dom dit reklamen? kommer dom hemm till en eller?

Mattel
14 februari 2007
Trådstartare
Sorry uppfattade inte det!

Det kan variera till allt ifrån en vecka till flera månader, men vanligast är en månad-tre månader.

Mattel
14 februari 2007
Trådstartare
Nu ligger bilarna uppe på min sida ifrån Björn Rosenströms skivsläpp på begäran kamrater!

Mattel
15 februari 2007
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
Har reklam på din Dodge då??

absolut! Nu är det för Yvonne Ryding på den, men inom kort så kommer det annat!!

Gött mos

Fartglad
336 Inlägg
15 februari 2007
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

roll

Power without Quattro is useless!

Mattel
16 februari 2007
Trådstartare
Sorry! Det är sant, för jevla lätt att tappa tråden ibland!

Kettunen
16 februari 2007
Trådstartare
Men som mig då ? Kör med en Pontiac Firebird ( Endast sommrar ) Men då körs bilen MYCKET med. Inklusive Varenda dag och bor i Göteborg.
Skulle jag käna något på det?

* Voff voff *
11 143 Inlägg
16 februari 2007
Vad händer om man byter bil udner tiden? Och vad händer om man vill avsluta innan kampanjen är slut?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Väghyvel
252 Inlägg
16 februari 2007
hur går det till när dom monterar reklamen kommer dom hem till en eller måste man åka till stockholm eller något  o montera??

som jag fattade det kostar det ju 75 kr o regga sej där är det så är det ju verkligen dåligt ju!!
Senast redigerat av joel_h (16 februari 2007)

Mattel
17 februari 2007
Trådstartare
Nej vi samarbetar med Ditec i hela sverige så det sköts på din ort med tidsbokning och allt för både montering och avtagning!

Det är gratis att anmäla sig!!

man har signat upp sig på en kampanj som gäller 4 veckor ex, i detta läge borde man veta om bilen skall säljas eller ej så man bör ju kanske inte hoppa på en kampanj när kärran är till salu ju!

Hänt att bilar pajat en gång, då har vi bara bytt!

Tyvärr kan jag inte svara på mer frågor genom forumet då detta blivit för mycket "reklam" för det jag jobbar med!

Respekt för garaget kamrater så maila mig direkt om ni undrar något mer!

Bästa helg

8 921 Inlägg
17 februari 2007
Stackars Mattel som måste svara på samma fråga flera gånger wink
Varför läser inte folk hela tråden.....

Fotograf på Tierp iDag

Administratör
11 968 Inlägg
17 februari 2007
Mattel skrev:
Hallo!

Vill ni får ni gärna titta in på www.svenskbilreklam.se och regga ert fordon där, vi kommer behöve mycket bilar framöver!

Vi vill gärna synas själva så har ni grymma projekt på gång så är vi mycket intresserade av att prata med om sponsring!

Välkomna att titta in/ Mattel

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök