7612
Sök

Dekaler på bilen

Mattel
11 februari 2007
Trådstartare
Hallo!

Vill ni får ni gärna titta in på www.svenskbilreklam.se och regga ert fordon där, vi kommer behöve mycket bilar framöver!

Vi vill gärna synas själva så har ni grymma projekt på gång så är vi mycket intresserade av att prata med om sponsring!

Välkomna att titta in/ Mattel

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
13 februari 2007
Ni borde ha en länk på sidan,Som visar hur slutprodukten ser ut på bilen.(mer än audin)

Diesel is the blood of satan.

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
Ja det kommer på den nya hemsidan, bilder och referenser på de kampanjer som varit. Det som kommer nu är ex Goodyear och andra motorelaterade företag.

Men vi träffar just nu företag som vill köra med reklam på bilar som inte är fordonsrelaterade, så det kommer nog bli en skön mix av kampanjer. Vi har ex en kampanj ute nu med Yvonne Ryding och för skidorten kläppen.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 februari 2007
hm förstår inte redigt hmm
reklam det brukar man väl få gratis tongue

xcOOb
388 Inlägg
13 februari 2007
konstigt..

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
Det handlar om att man upplåter hela eller delar av sin bil till reklamplats, så kända företag och varumärken kan göra reklam där!!!

Du får alltså betalt för detta!

DFFL
9 020 Inlägg
13 februari 2007
Nej tack, inga fula klistermärken åt mig tack.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 277 Inlägg
13 februari 2007
Skulle inte vilja kladda ner MIN egenbetalda bil så att den ser ut som en leasad firmabil bara för att tjäna en slant, mitt ÄR mitt...min åsikt.

2 594 Inlägg
13 februari 2007
Mattel skrev:
Ja det kommer på den nya hemsidan, bilder och referenser på de kampanjer som varit. Det som kommer nu är ex Goodyear och andra motorelaterade företag.

Men vi träffar just nu företag som vill köra med reklam på bilar som inte är fordonsrelaterade, så det kommer nog bli en skön mix av kampanjer. Vi har ex en kampanj ute nu med Yvonne Ryding och för skidorten kläppen.

ja men då vill man ju veta va man får för ersättning ta min v70 tex
får jag välja reklam med?
eller va det bara dom 4som fans?
räkna ut hur mycket jag skulle få så får vi se

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
har man en stylad bil eller dylikt så kan det vara svårt att släppa in annat på den, ibland kan ju reklam vara mer funktionellt än snyggt!

Men många av våra kampanjer är snygga oxå så man behöver inte vara orolig för det!

man får alltid chansen att tacka nej till det som erbjuds, så man kan ju passa och invänta något som passar!

vad gäller inkommst på det så kan det variera från kampanj till kampanj, men ta exempelvis Yvonne Ryding kampanjen som ger dom tjejerna som kör den 1000 SEK i månaden och produkter av högt värde!

Detta är mer än kul ide för den som har en bil som dom kör med mycket och som har dom pakerade synligt och rör sig mycket bland folk och centralt.

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
Mattel skrev:

ja men då vill man ju veta va man får för ersättning ta min v70 tex
får jag välja reklam med?
eller va det bara dom 4som fans?
räkna ut hur mycket jag skulle få så får vi se

Svårt att säga nu utan att ha dina uppgifter om hur dina körvanor är och vad du bor kamrat!

2 594 Inlägg
13 februari 2007
ja jag bor i sundsvall kör bilen rätt mycket ca 2000mil/år
nått mer du behöver?

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
ja jag bor i sundsvall kör bilen rätt mycket ca 2000mil/år
nått mer du behöver?

hallo Ghost Boy!

Vill förklara hur detta fungerar lite kört bara!

Ett företag som vill annonsera kontaktar oss eller vi dem, sedan förklarar dom vad deras kampanj gäller och vad dom har för syfte med den!

därefetr tittar man på ort och målgrupp mm, säg att kunden vill synas i ex de största städerna, Stockholm Götet, Malmö mm och att deras målgrupp är 35-45 åringar.

Då går vi in och söker åt dem i vårt register, letar upp dessa och kontaktar dem och frågar om dom vill samarbeta med detta företaget.

Så det beror på ganska många faktorer när det väl gäller.

En del har haft flera kampanjer hos oss redan och en del väntar fortfarande på sin första.

Så det beror mycket på vart man bor och hur man kör mm!

Men testa och regga dig vettja, det är gratis så du har inget och förlora kamrat!

2 924 Inlägg
13 februari 2007
Vad kan man tjäna?
Vad betalar ni mest för?

~ Life is short, have FUN! ~

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
De kampanjer som berör både föraren och bilen är lönsammast !

Där ex Goodyear kastar på nya vinterdäck på din bil och brandar den samtidigt!

Både nya däck och pengar!! Gött mos

Det som varit lösnammast är nog 2000 i månaden hittils

har man lastbil blir det ju mycket mer, dock mer yta ju

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 februari 2007
får man ha vilken bil som helst
kommer ju ha en skabbig 740 som vinter bil till nästa vinter kanske på den då hahaha

Mattel
13 februari 2007
Trådstartare
Njae(ler) kanske inte det bästa alternativet men dock!!

kampanjen vi gjorde till Björn Rosenströms skivreales var bara äldre kultiga fordon som päronhalvor och bubblor och gamla volvo express mm så man vet aldrig

Mattel
14 februari 2007
Trådstartare
peegee skrev:
Vad kan man tjäna?
Vad betalar ni mest för?

De som erhållit mest ersättning nu i början har fått 2500 SEK i månaden, så det varierar beroende på hur mycket som kampanjen täcker av bilen!

2 594 Inlägg
14 februari 2007
Mattel skrev:
peegee skrev:
Vad kan man tjäna?
Vad betalar ni mest för?

De som erhållit mest ersättning nu i början har fått 2500 SEK i månaden, så det varierar beroende på hur mycket som kampanjen täcker av bilen!

FRÅGA om man reggar sin bil kan man närsomhälst av regga sig ?
och hur länge måste man ha reklamen ?
samt kan man tacka nej till reklam

Mattel
14 februari 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
Mattel skrev:
peegee skrev:
Vad kan man tjäna?
Vad betalar ni mest för?

FRÅGA om man reggar sin bil kan man närsomhälst av regga sig ?
och hur länge måste man ha reklamen ?
samt kan man tacka nej till reklam

Hej!

Absolut, vill man inte medverka i en kampanj som erbjud så tackar man bara nej, det kommer på mail sk månadsbrev ja en typ av nyhetsmail och där väljer man själv vad man vill vara med på genom att anmälsa sig!

Så välkommen kamrat!

Sök