3399
Sök

Vän kört för fort med min bil, fick brev från polis

7 397 Inlägg
2 oktober
Trådstartare
som rubriken lyder,, jag har fått brev från polisen där dem kräver att få veta vem som körde min bil vid en fartkamera, NEJ det var inte jag smile

frågan är är jag verkligen tvingad till det?? jag tvivlar

7 397 Inlägg
2 oktober
Trådstartare
ää var ingen hög fart,,  eller i samhälle,, vet var det var, sto i brevet , ute i buschen i norrländska skogen,,  smile blaimar ej denne

7 397 Inlägg
3 oktober
Trådstartare
golare har inga polare,, tur jag ej är vän med er Mack och muskelbil wink  skillnad om dem kört som svin,, vilket dem INTE gjort,,
Senast redigerat av granadadr (3 oktober )

7 397 Inlägg
3 oktober
Trådstartare
jaka,, ALDRIG, jag har ej gjort något, kommer INTE ske, dessutom gäller frågan ej det,, utan om jag var tvingad att ange,, kollat lite och svaret är NEJ,,  så  vi kan lägga ner tråden wink  moralpoliser eller ej smile
Senast redigerat av granadadr (3 oktober )

7 397 Inlägg
3 oktober
Trådstartare
Jaka,, du behöver läsa på lite,, är föraransvar,, inte ägaransvar i Sverige

7 397 Inlägg
4 oktober
Trådstartare
Muskelbil,, jag får INTE problem med polisen,  får du? jag håller hellre mina vänner om ryggen än staten,
vänner kan man ha för livet, eller i ett år,, jag försöker ha dem länge om det är just VÄNNER, vänner som tjallar, är inga vänner

7 397 Inlägg
4 oktober
Trådstartare
Jaka,, vem har påstått att jag ej vet om fortkörningen??   jag undrade bara om jag var TVINGAD att ange,, vilket jag INTE är,, så släpp detta har ni svårt å fatta?? jag har fått svar att jag ej är tvingad,, så ringer en polis så säger jag ju bara nää anger ej denna person,,  hur enkelt som helst,,
Senast redigerat av granadadr (4 oktober )

Sök