5054
Sök

"I wanna fuck you" låten censurerad

4 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
hörde akon -  i wanna love you ... höll på att skratta ihjäl mej av alla censureringar dom hade.
tycker det e ingen ide att ens försöka få den censueread om man nu har hört orginaller

tycker ni att det va nån ide ?

455 Inlägg
14 februari 2007
hmm hmm tänker..vet inte riktigt.
Senast redigerat av Car_Babe (14 februari 2007)

TVT Member
377 Inlägg
14 februari 2007
Nae men ärligt så är det rätt löjligt med alla censurer... när man ändå bara kan knalla ner till affären o handla skivan... eller , mer troligt,  fixa den på annat håll wink hähä

Plus att orinalet är betyldigt skönare smile
Senast redigerat av _JoCCeV (14 februari 2007)

Kettunen
14 februari 2007
Ärligt så e sån musik SKIT rent utav.
Börja lyssna på riktig musik. Allt från ELVIS till DRAGONFORCE

TVT Member
377 Inlägg
14 februari 2007
Kettunen skrev:
Ärligt så e sån musik SKIT rent utav.
Börja lyssna på riktig musik. Allt från ELVIS till DRAGONFORCE

Ja, smaken är som baken, delad... Jag lyssnar på alla sorts musik, såå... tongue

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 februari 2007
jag tycker det är grymt larvigt o irreterande att dom censurer alla hiphop låter för dom tar ju bort halva texten

Bmw osv..

643 Inlägg
14 februari 2007
alltså i wanna fuck you är så jävla fjantigt å lyssna på. . så ni som gör det.. varför är ni sjuka?

Kettunen
14 februari 2007
HIPHOP = SKRÄP!!! Allt gjort på en jävla data . Rappa? Det går lixom ut på att snacka så snabbt man bara kan? Är det musik????:S Inte i min öron i alla fall. Musik är nått man SKAPAR MED HÄNDER & FÖTTER & RÖST!!!!!!!!

620 Inlägg
14 februari 2007
Akon och Eminem e faen bland dom enda hip hopare som JAG kan lyssna på iallafall..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 februari 2007
Kettunen skrev:
Musik är nått man SKAPAR MED HÄNDER & FÖTTER & RÖST!!!!!!!!

Och hur skapar man hiphop då? jo man använder händerna till att skriva en text och man använder rösten till att rappa den och fötterna till att dansa... ditt jävla egg.. sen så görs inte all hiphop via data.. eller i slutändan görs ALL ny musik med en dator.. men jag har sett hiphop inspelningar när dom spelar in med riktiga instrument så som bas o trummor.. så ha lite fakta om saker du ska kasta skit på innan nästa gång.. för just nu låter du bara som en okunnig finnig 15åring..

Inga mvh jimmy.

Bmw osv..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 februari 2007
väldans va skitsnack de blev om hiphop/rapp osv, trodde dom flesta här visste att alla har olika smak roll

själv så har jag inget emot sån musik, dock så lyssnar jag mest på "dunk dunk" å raggar musik, men lyssnar även på rapp/hiphop oxå smile

men för att inlägget ska hållas lite till ämnet så jag hatar å tycker de är jobbigt med censurer oxå smile
Senast redigerat av volvo_glenne (14 februari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Galen
108 Inlägg
14 februari 2007
varje censurera musik? hur kul är det å lyssna på en låt som är det ? inte kul tongue ( om man vill höra texten tongue ) skippa att lyssna på låten isf tongue

4 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
detta handlar inte om låten .. utan staten dåliga försök att inte få oss höra dom "fula orden".
säket usa (censurerns land) som har tryckt påmed det...

ungefär som då usa släppte till ok man fick börja säga FUCK på tv ... så gjorde south park ett avsnitt som handlade just om detta tongue

Sök