6179
Sök

Sweden Rock Festival 2007

Frida_
15 februari 2007
Någon som ska dit kanske?

873 Inlägg
15 februari 2007
Mja.
Eventuelt.
Är ju inte så långt direkt, lika nära som dig faktiskt.

Beror väl på om det är någon gammal legend som spelar i år eller inte.
Har haft så mycket att göra i år att jag inte ens tänkt på SR.

Don't get mad, get even.

Frida_
15 februari 2007
Sandman skrev:
Mja.
Eventuelt.

Jaså? Bor du i kristianstad eller?
Hehe, gammal legend, jo, det kan man ju säga. Är ju jubileums-år i år, 4 dagars festiavl.
Har hört rykten om att de fått Metallica att komma hit iaf smile
Black sabbath och areosmith är med "omtalade".
Redan bokade är ju SKID ROW (i love) och motörhead bla.
Kan inte blir bättre smile

242 Inlägg
15 februari 2007
Man blir j'vligt sugen på å sticka ditt...missade ju Motörhead och deras bomber rig förra året, sen kommer det ju förstås massa andra bra band och stämningen på SRF vill man ju gärna uppleva smile
Massa hårdrockare överallt man vet ju att det är gott folk som Bröderna hårdrock har sagt big_smile
Senast redigerat av MrSpeed (15 februari 2007)

Frida_
15 februari 2007
MrSpeed skrev:
Man blir j'vligt sugen på å sticka ditt...missade ju Motörhead och deras bomber rig förra året, sen kommer det ju förstås massa andra bra band och stämningen på SRF vill man ju gärna uppleva smile

Missade med Motörhead när de spela på SRF-05, men såg dem i Göteborg på Metaltown i sommras, det var coolt smile Inget går upp mot en bra konsert, möjligvis lite bra körning wink
Men stämmningen på festivalen är ju helt underbar, trots magsjuka 2006, så hade vi enligt alla i gänget; den bästa veckan i vårt liv. Sjukt kul smile

873 Inlägg
15 februari 2007
Svar: Ja.

Jo.
Sabbath + Ozzy så hade det varit bättre.
Hade de kunnat dra dit Ozzy och Ted Nugent så hade jag suttit parkerad från början till slut. wink

Metallica har jag inte myckets till övers för längre av flera anledningar.

Resten låter kalas faktiskt.

Hmmm...
Men bilen får gå före.
Blir jag klar med den innan sommaren drar jag nog dit, annars tänker jag faktiskt vara tråkig och "slösa" bort hela den här sommarens dagar och pengar på den också.

Don't get mad, get even.

242 Inlägg
15 februari 2007
Frida_ skrev:
MrSpeed skrev:

Missade med Motörhead när de spela på SRF-05, men såg dem i Göteborg på Metaltown i sommras, det var coolt smile Inget går upp mot en bra konsert, möjligvis lite bra körning wink
Men stämmningen på festivalen är ju helt underbar, trots magsjuka 2006, så hade vi enligt alla i gänget; den bästa veckan i vårt liv. Sjukt kul smile

Såg oxå Motörhead på metaltown i sommras:D körde upp med några andra hårdrockare från Malmö va en härlig cruise upp tongue härlig konsert det enda man kunde klaga på va att jag kunde stå utan öronproppar antingen spelade dom inte så högt eller håller jag på att bli döv tongue va iallfall en härlig sommardag...

Live the dream
358 Inlägg
15 februari 2007
Frida_ skrev:

Skojar du...?
Har inte missat det sen de flyttade till Norje...
Självklart är jag där i år också...
Beställer alltid hotellrum till nästa år..samma dag jag chekar in.
Såå säker är jag på att komma tillbaka smile
Detta är det ENDA som kan kallas musikfestival i Sverige..
Barnkalas som Hultsfred och Roskilde går bort blytungt...

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

Frida_
15 februari 2007
Sandman skrev:
Svar: Ja.

Jo.
Sabbath + Ozzy så hade det varit bättre.
Hade de kunnat dra dit Ozzy och Ted Nugent så hade jag suttit parkerad från början till slut. wink

Metallica har jag inte myckets till övers för längre av flera anledningar.

Resten låter kalas faktiskt.

Hmmm...
Men bilen får gå före.
Blir jag klar med den innan sommaren drar jag nog dit, annars tänker jag faktiskt vara tråkig och "slösa" bort hela den här sommarens dagar och pengar på den också.

Jo, jag håller med, sabbath med ozzy hade vart bättre.. Ted var ju på plats förra året iaf ^^
Var coolt att ce alica cooper- halvdöd på scen =O)

Vad har du för bil då? ^^

873 Inlägg
15 februari 2007
DeLorean skrev:
Frida_ skrev:

Skojar du...?

Konstigt.
Jag har aldrig sett någon tidsmaskin stå parkerad där wink

Don't get mad, get even.

med lem
1 925 Inlägg
15 februari 2007
Frida_ skrev:
Sandman skrev:
Mja.
Eventuelt.

Hehe, gammal legend, jo, det kan man ju säga. Är ju jubileums-år i år, 4 dagars festiavl.

jag ska dit big_smile   aerosmith är klara smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Frida_
15 februari 2007
MrSpeed skrev:
Frida_ skrev:
MrSpeed skrev:

Såg oxå Motörhead på metaltown i sommras:D körde upp med några andra hårdrockare från Malmö va en härlig cruise upp tongue härlig konsert det enda man kunde klaga på va att jag kunde stå utan öronproppar antingen spelade dom inte så högt eller håller jag på att bli döv tongue va iallfall en härlig sommardag...

Härlig sommardag var det allt, nästan lite för hett stundtals, man fick dricka mycket, sen att det var helt fel vätska man hällde i sig var ju en annan sak smile Snurrig var man :S En annan tog tåget upp, och sen sov jag på centralen i 3 timmar på morgonen efter efterfesten på "trädgår'n" sen tog jag tåget hem och upptäckte att jag fått inte mer än 2(!) p-böter wink

Frida_
15 februari 2007
_fillan_ skrev:
Frida_ skrev:
Sandman skrev:
Mja.
Eventuelt.

jag ska dit big_smile   aerosmith är klara smile

Haha, du ska tydligen på alla ställen i sommar wink
Jo att de är klara vet jag med, fast det är ju inte officiellt än yikes
Eller nu är det kanske?! wink

Live the dream
358 Inlägg
15 februari 2007
Sandman skrev:
Konstigt. Jag har aldrig sett någon tidsmaskin stå parkerad där wink

Kan bero på att jag tar en MB C200K-97 dit och parkerar på Scandic Karlshamn..och tar bussen till SR wink

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

med lem
1 925 Inlägg
15 februari 2007
ja dom sa det på radion iaf wink haha !

klart jag är överallt ! smile har ju bara ca 7 km till sweden rock smile   sen vill man ju att bilen ska synas på alla andra ställen me smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Frida_
15 februari 2007
DeLorean skrev:
Frida_ skrev:

Skojar du...?

Hehe, true rocker verkar du vara wink
Ja, fast både hultsfred och roskilde har ju mer och mer "tyngre" akter på spelplanen numera, fast publiken, vem vill dela camping som ett gäng 14is pop-flickor så länge?! ^^
Nä, jag hålle rmed dig, föredrar Sweden Rock smile

242 Inlägg
15 februari 2007
Blev tyvärr inte mer än 1 öl för mig va ju tvungen å köra hem oxå neutral man stod ju i kö för å köpa vatten i typ 25 min tongue Så sjukt trött man va när tool spelade orkade knappt å stå upp... på Srf blir det förhoppningsvis bättre då har man ju flera dagar big_smile

Frida_
15 februari 2007
_fillan_ skrev:
ja dom sa det på radion iaf wink haha !

klart jag är överallt ! smile har ju bara ca 7 km till sweden rock smile   sen vill man ju att bilen ska synas på alla andra ställen me smile

Ahja, där ser man smile Jag hörde det hos frisören redan i december ^^ Skvaller-stället no1 smile
Jag vet faktiskt inte om jag vågar parkera min bil där, och jag har dock redan bestämmt att det inte är jag som kör i år, så varför jag ens bekymmrar mej vet jag inte wink

Frida_
15 februari 2007
MrSpeed skrev:
Blev tyvärr inte mer än 1 öl för mig va ju tvungen å köra hem oxå neutral man stod ju i kö för å köpa vatten i typ 25 min tongue Så sjukt trött man va när tool spelade orkade knappt å stå upp... på Srf blir det förhoppningsvis bättre då har man ju flera dagar big_smile

Hm, trust me, 6 dagars sammanhängande fylleslag, kombinerat med århundradets spy-sjuka sätter sina spår, så ta det lugnt smile Men va fan, man lever bara en gång smile

242 Inlägg
15 februari 2007
Frida_ skrev:
MrSpeed skrev:

Hm, trust me, 6 dagars sammanhängande fylleslag, kombinerat med århundradets spy-sjuka sätter sina spår, så ta det lugnt smile Men va fan, man lever bara en gång smile

Känns ju inte som man kan vara på Sweden Rock utan å dricka en j'vla massa öl big_smile

Sök