Svenska Poliser

jonesono Personal- och beteendevetare
18 februari 2007 · 1 082 Inlägg

FireTraXX skrev:
Som son till en ägare av ett medelstort företag så hatar jag facket.

Hahaha No, shit.. vilken skräll?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
newkie
18 februari 2007 · 250 Inlägg

niclas_swe skrev:
helt rätt. bort med dem bara.
jag hatar fan när folk säger hur jävla dåligt det är med svenska polisen, att de är ena jävla facister osv. men när det händer något och vederbörande är i behov av polisens hjälp då gör de aldrig tillräkligt. jävla dubbelmoral.
själv yrkar jag för att polisen skall få större rättigheter och resurser. även större möjligheter att använda tårgas osv. de som i flesta fall är emot detta är kommunister och annan skit (enligt mig) som är så jävla duktiga på att stå för sina åsikter och ståndpunkter men när det skall demonstreras då ska man ha luvor och skit så ingen jävel ser vem man är sen borde de ju fan bli en ny sport, kasta gatstenar på poliser.

mer makt till polisen!

Har herrn blivit utsatt för tågas nån gång?

Inser herrn att tårgas är klassat som en kemsikt stridsmedel

Förstår du att tårgas är hälsofarligt?

Ne peppar-spray räcker gott och väll till sånt här. Sen att man använder tårgas om nån barikaderar sig inne på en bank med ett gänt automatvapen, då år det en annan sak. Tårgas i det här fallet hade också gjort att polisen inte kunnat röra sig i området utan mask.

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Bojjan
18 februari 2007 · 132 Inlägg

Var ute och körde 1:a april förra året. Blev då stoppad av polisen som genast påpekade att bilens besiktning inte gällde. Sant! Besiktningen gick ut samma dag. Eftersom det var första april så tyckte Herr Polis att det kunde vara kul att skoja lite och vräkte ut sig saker som: "Idag är det första april, men det här är inget jävla skämt!".
Inte så kul tyckte jag, men det var ju bara att bita ihop. Jag körde trots allt olagligt.

En annan kväll blev jag stoppad av Fru Polis som påpekade att jag hade fel belysning på, skattemärket saknades samt att nummerskylten fram ej var laglig. Hon undrade om det var min bil och sen önskade hon mig en fortsatt trevlig kväll. Så jag fick åka därifrån utan böter. Det tyckte jag däremot var kul!

Summan av kardemumman är att människor kan vakna på olika sidor vissa dagar. Så länge man kan svälja sin stolthet och inser hur fel man faktiskt kan ha så brukar det lösa sig. Om jag kör olagligt och åker fast så är det bara att acceptera det. Lägg på ett leende och tacka för boten. Svära kan man göra på vägen hem.

jonesono Personal- och beteendevetare
18 februari 2007 · 1 082 Inlägg

peternb84 skrev:

LillNaisarn skrev:

peternb84 skrev:
Har det drabbat dig att en polis har missbrukat sitt jobb? I så fall hur?

Vet flertalet ggr då dom bland annat hotat att ta till med våld och dylikt fast det inte behövts.

Har även fått mottaga slag och hot från poliser utan att provocerat fram ngt,
så som i sommras då vi vart stoppad jag och några kompisar fick jag mottaga 2 slag var av ett i nacken och ett över kinden samt att ena polisen tänkte sparka mig men den andra stoppade han, är det inte att missbruka ?

Även då dom missbrukar sina tjänster fel !
(tjänstefel) osv osv.

Ska jag vara riktigt ärligt har jag lite svårt att tro på det men vi säger att det du säger stämmer.

MEN varför anmälde du inte dom då?

Är det någon idé att anmäla dem som skall "se till att lagen följs", när de själva slipper undan vid tjänstefel titt som tätt? Såg någon uppdrag granskning för inte så länge sen? Tycker det verkar vara lite många "polis-statsanhängare" här.. men som inte tänker över konsekvenserna. Om nu demonstranterna hade rätt att demonstrera på platsen, vad ger det polisen rätt att bryta denna om de inte har lagen på sin sida? Eller vänta nu, just ja, polisen kan ju göra vad fan som helst eftersom de tydligen alltid skall ha lagen på sin sida i vad fan de än får för sig att göra.. speciellt om det handlar om "rödstrumpor"... när det gäller nazis, är det fritt fram då?

Senast redigerat av jonesono (18 februari 2007)

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
niclas_swe bitter besserwisser
18 februari 2007 · 644 Inlägg

newkie skrev:

niclas_swe skrev:
helt rätt. bort med dem bara.
jag hatar fan när folk säger hur jävla dåligt det är med svenska polisen, att de är ena jävla facister osv. men när det händer något och vederbörande är i behov av polisens hjälp då gör de aldrig tillräkligt. jävla dubbelmoral.
själv yrkar jag för att polisen skall få större rättigheter och resurser. även större möjligheter att använda tårgas osv. de som i flesta fall är emot detta är kommunister och annan skit (enligt mig) som är så jävla duktiga på att stå för sina åsikter och ståndpunkter men när det skall demonstreras då ska man ha luvor och skit så ingen jävel ser vem man är sen borde de ju fan bli en ny sport, kasta gatstenar på poliser.

mer makt till polisen!

Har herrn blivit utsatt för tågas nån gång?

Inser herrn att tårgas är klassat som en kemsikt stridsmedel

Förstår du att tårgas är hälsofarligt?

Ne peppar-spray räcker gott och väll till sånt här. Sen att man använder tårgas om nån barikaderar sig inne på en bank med ett gänt automatvapen, då år det en annan sak. Tårgas i det här fallet hade också gjort att polisen inte kunnat röra sig i området utan mask.

svar ja

svar ja

svar ja

har jag sagt att de skulle slänga in tårgas i detta specifka fall? svar nej.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
newkie
18 februari 2007 · 250 Inlägg

niclas_swe skrev:

newkie skrev:

niclas_swe skrev:
helt rätt. bort med dem bara.
jag hatar fan när folk säger hur jävla dåligt det är med svenska polisen, att de är ena jävla facister osv. men när det händer något och vederbörande är i behov av polisens hjälp då gör de aldrig tillräkligt. jävla dubbelmoral.
själv yrkar jag för att polisen skall få större rättigheter och resurser. även större möjligheter att använda tårgas osv. de som i flesta fall är emot detta är kommunister och annan skit (enligt mig) som är så jävla duktiga på att stå för sina åsikter och ståndpunkter men när det skall demonstreras då ska man ha luvor och skit så ingen jävel ser vem man är sen borde de ju fan bli en ny sport, kasta gatstenar på poliser.

mer makt till polisen!

Har herrn blivit utsatt för tågas nån gång?

Inser herrn att tårgas är klassat som en kemsikt stridsmedel

Förstår du att tårgas är hälsofarligt?

Ne peppar-spray räcker gott och väll till sånt här. Sen att man använder tårgas om nån barikaderar sig inne på en bank med ett gänt automatvapen, då år det en annan sak. Tårgas i det här fallet hade också gjort att polisen inte kunnat röra sig i området utan mask.

svar ja

svar ja

svar ja

har jag sagt att de skulle slänga in tårgas i detta specifka fall? svar nej.

Får faktiskt be lite om ursäkt, det var nån annan som skrivit att polisen borde kastat in en "tårgasgranat" eller fackla som det snarare kallas... Kan däremot inte hålla med om att polisen borde få större möjligheter till användande av tårgas, Själv har jag bara blivit utsatt för tågas vid täthetsprovet i lumpen, min mask läckte inte, däremot så svider det tillräckligt bra bara huden har kontakt med gasen. Fanns dom det läckte för i min pluton, effekterna är inte att leka med, Pepparspray är rena leken i gämförelse.

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Hejhoppet
18 februari 2007 · 337 Inlägg

Mer makt år Polisen. Ge dem makt att utnyttja mer våld. Så fort en polis drar vapen idag så drar dem ju igång en jävla utredning om det. Så fort dem kommer till en brottsplats så ska dem dra vapen enligt mig. Folk måste respektera polisen. Inte frukta, men respektera. Det gör folket inte idag.

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
blacken
18 februari 2007 ·

Reggin skrev:
Mer makt år Polisen. Ge dem makt att utnyttja mer våld. Så fort en polis drar vapen idag så drar dem ju igång en jävla utredning om det. Så fort dem kommer till en brottsplats så ska dem dra vapen enligt mig. Folk måste respektera polisen. Inte frukta, men respektera. Det gör folket inte idag.

Håller med dig. Polisen måste få mycket mera befogenheter än vad dom har idag. Men dom poliser vi har idag är inte kompetenta att hantera det.  Med tanke på hur dom beter sig med de regler dom har att arbeta med idag.  Det behövs också poliser som är vuxna det ansvaret.  Det måste ställas hårdare krav på deras handlingar, dvs om jag som polis klantar mig i mitt jobb så måste jag stå för det, fullt ut.  Inte som det är idag, dom kan i stort sett göra vad dom vill och komma undan med det. Och för att få respekt så måste man visa respekt.

peternb84
18 februari 2007 · 199 Inlägg

blacken skrev:

peternb84 skrev:

blacken skrev:
då har du haft en väldig tur.

Nej, jag anser inte det. Om du är trevlig mot dom är dom trevlig mot dig. Jag känner INGEN som har haft problem med polisen.

1: Tro mig du har haft en riktig "svintur". för om du skulle springa på en snut som har en riktigt dålig dag, spelar ingen roll hur snäll och trevlig du är, om han anser att du inte uppfyller hans krav på hur underdånig du ska vara mot honom, då ligger du väldigt illa till.  Se bara på den där äldre herrn  i botkyrka som ville prata med poliserna. Han bankade dom sk"""n ur!  I TV!!. och dom fick ingenting för det. Och det är ingen isolerad händelse ifall du tror det.

2: Att kalla dom för proffs  är att ta i lite i överkant, dom kan inte köra, dom kan inte skjuta, dom har inte så bra kunskap om lagar och regler som dom borde ha, att använda ammunition som är förbjuden i genevekonventionen anser du det det professionellt?.

1:Träffar poliser dagligen på mit arbete, de är alltid trevliga. Har stått och räknat på tobaksskatten med två poliser. Jobbat på det stället i fyra år, de är alltid trevliga. Men visst rötägg finns, som har skrivits tidigare i tråden, dock långt ifrån alla som du verkar vilja säga. Och "svintur" i 4 år, det har du inte...

2: "Dom kan inte köra": Krävs B-kort för att bli polis+dom får körutbildning. Dom kan nog köra lika bra som merparten av oss andra.

"Dom kan inte skjuta": Har för mig dom gör skjutprov vart år och de som inte klarar det får int ha tjänstevapen. Oftast är det "skrivbords-poliserna" som inte fixar det.

"Dom har inte kunskap om lagar och regler som dom borde ha": Dom har nog bättre än oss. Tänk också på att det är inga jurister som är poliser... Har en kompis för att han blev stannad pga vingen på bilen var för stor tyckte dom, han motsatte sig de. Dom var fortfarande trevliga och bad han komma till deras bil där de plockade en pärm med lagar. De läste ihop hur stor en vinge fick vara och sen gick de och mätte. Resultatet var han klarade sig med 1,5 cm. De sa typ tack och hej men var fortfarande trevliga. Slutsats: dom kan inte allt, om än mycket, men de har möjligheter att kolla upp saker snabbt.

"Dom använder ammunition som är förbjuden i genevekonventionen ": "Delegationen för folkrättslig granskning av vapenprojekt" som är knuten till Försvaret har godkänt ammunitionen som används. Sveriges vapenägares förbund påstår att den inte är godkänd och det har inte varit uppe i Haag. Alltså vet vi inte om den är förbjuden. (http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_6235802.asp)

Senast redigerat av peternb84 (18 februari 2007)

peternb84
18 februari 2007 · 199 Inlägg

jonesono skrev:

peternb84 skrev:

LillNaisarn skrev:

Vet flertalet ggr då dom bland annat hotat att ta till med våld och dylikt fast det inte behövts.

Har även fått mottaga slag och hot från poliser utan att provocerat fram ngt,
så som i sommras då vi vart stoppad jag och några kompisar fick jag mottaga 2 slag var av ett i nacken och ett över kinden samt att ena polisen tänkte sparka mig men den andra stoppade han, är det inte att missbruka ?

Även då dom missbrukar sina tjänster fel !
(tjänstefel) osv osv.

Ska jag vara riktigt ärligt har jag lite svårt att tro på det men vi säger att det du säger stämmer.

MEN varför anmälde du inte dom då?

Är det någon idé att anmäla dem som skall "se till att lagen följs", när de själva slipper undan vid tjänstefel titt som tätt? Såg någon uppdrag granskning för inte så länge sen? Tycker det verkar vara lite många "polis-statsanhängare" här.. men som inte tänker över konsekvenserna. Om nu demonstranterna hade rätt att demonstrera på platsen, vad ger det polisen rätt att bryta denna om de inte har lagen på sin sida? Eller vänta nu, just ja, polisen kan ju göra vad fan som helst eftersom de tydligen alltid skall ha lagen på sin sida i vad fan de än får för sig att göra.. speciellt om det handlar om "rödstrumpor"... när det gäller nazis, är det fritt fram då?

Missa du en viktig del? Blockaden var inte godkänd...

För övrigt är det skit samma för mig vem som stod där, röd, blå, grön, brun eller svart. Bort skulle dom på grund av att det var olagligt!

Machin Fartmissbrukare
18 februari 2007 · 1 302 Inlägg

niclas_swe skrev:
filmen skulle jag tro.
sen alla ni som säger att polisen har betalt för att stå emot slagord och annan skit, hur jävla dumma är ni? precis som peter skrev ska de upprätthålla lagen sen att era föräldra verkar ha misslyckats med att ge er sunt förnuft och social kompetens det är ju fan inte polisens fel.
Jävla nötter det finns här alltså.

frågan är ju hur dum du är och hur dåligt uppfostran du fått som inte ens klarar av att läsa flera inlägg + att förstå vad som menas i dessa inlägg...


å att d finns "jävla nötter" här är du ju ett väldigt bra bevis på..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
blacken
18 februari 2007 ·

peternb84 skrev:

blacken skrev:

peternb84 skrev:
Nej, jag anser inte det. Om du är trevlig mot dom är dom trevlig mot dig. Jag känner INGEN som har haft problem med polisen.

1: Tro mig du har haft en riktig "svintur". för om du skulle springa på en snut som har en riktigt dålig dag, spelar ingen roll hur snäll och trevlig du är, om han anser att du inte uppfyller hans krav på hur underdånig du ska vara mot honom, då ligger du väldigt illa till.  Se bara på den där äldre herrn  i botkyrka som ville prata med poliserna. Han bankade dom sk"""n ur!  I TV!!. och dom fick ingenting för det. Och det är ingen isolerad händelse ifall du tror det.

2: Att kalla dom för proffs  är att ta i lite i överkant, dom kan inte köra, dom kan inte skjuta, dom har inte så bra kunskap om lagar och regler som dom borde ha, att använda ammunition som är förbjuden i genevekonventionen anser du det det professionellt?.

1:Träffar poliser dagligen på mit arbete, de är alltid trevliga. Har stått och räknat på tobaksskatten med två poliser. Jobbat på det stället i fyra år, de är alltid trevliga. Men visst rötägg finns, som har skrivits tidigare i tråden, dock långt ifrån alla som du verkar vilja säga. Och "svintur" i 4 år, det har du inte...

2: "Dom kan inte köra": Krävs B-kort för att bli polis+dom får körutbildning. Dom kan nog köra lika bra som merparten av oss andra.

"Dom kan inte skjuta": Har för mig dom gör skjutprov vart år och de som inte klarar det får int ha tjänstevapen. Oftast är det "skrivbords-poliserna" som inte fixar det.

"Dom har inte kunskap om lagar och regler som dom borde ha": Dom har nog bättre än oss. Tänk också på att det är inga jurister som är poliser... Har en kompis för att han blev stannad pga vingen på bilen var för stor tyckte dom, han motsatte sig de. Dom var fortfarande trevliga och bad han komma till deras bil där de plockade en pärm med lagar. De läste ihop hur stor en vinge fick vara och sen gick de och mätte. Resultatet var han klarade sig med 1,5 cm. De sa typ tack och hej men var fortfarande trevliga. Slutsats: dom kan inte allt, om än mycket, men de har möjligheter att kolla upp saker snabbt.

"Dom använder ammunition som är förbjuden i genevekonventionen ": "Delegationen för folkrättslig granskning av vapenprojekt" som är knuten till Försvaret har godkänt ammunitionen som används. Sveriges vapenägares förbund påstår att den inte är godkänd och det har inte varit uppe i Haag. Alltså vet vi inte om den är förbjuden alltså. (http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_6235802.asp)

Nu ska du inte tro att jag anser att alla poliser är "rötägg" en del är hyggliga men där jag bor (Stockholm) så är dom ganska sällsynta. är ej heller emot en poliskår, det behövs i vårat samhälle,  du ska heller inte tolka det som att jag anser att alla poliser är klantskallar i gemen, dom är ändå inte bättre än vad deras utbildning medger,  men det finns många poliser som inte skulle vara i kåren. det kan du inte komma ifrån.  Jag kommer ihåg för en del år sedan när man var lite yngre och var med i en lokal mc klubb,  vi hade en kanonfin kontakt med lokal polisen, dom kom upp till klubbkåken och fikade och snackade med oss, mötte man dom på byn så kunde man stanna och snacka lite skit med dom. idag så är det så gott som omöjligt att kunna göra det med dom.  I Genevekonventionen så står det att sk "Dum Dum "ammunition är förbjuden. Dvs ammunition som expanderar vid träff. Speers 9x19 "Gold dot holow point" är defenetift att klassa som ammunition som expanderar vid träff. den kan expandera så mycket som 10 gånger sin diameter vid träff.  Chansen att att överleva en träff ifrån en sådan kula är så gott som omöjligt.

newkie
18 februari 2007 · 250 Inlägg

blacken skrev:

peternb84 skrev:

blacken skrev:
1: Tro mig du har haft en riktig "svintur". för om du skulle springa på en snut som har en riktigt dålig dag, spelar ingen roll hur snäll och trevlig du är, om han anser att du inte uppfyller hans krav på hur underdånig du ska vara mot honom, då ligger du väldigt illa till.  Se bara på den där äldre herrn  i botkyrka som ville prata med poliserna. Han bankade dom sk"""n ur!  I TV!!. och dom fick ingenting för det. Och det är ingen isolerad händelse ifall du tror det.

2: Att kalla dom för proffs  är att ta i lite i överkant, dom kan inte köra, dom kan inte skjuta, dom har inte så bra kunskap om lagar och regler som dom borde ha, att använda ammunition som är förbjuden i genevekonventionen anser du det det professionellt?.

1:Träffar poliser dagligen på mit arbete, de är alltid trevliga. Har stått och räknat på tobaksskatten med två poliser. Jobbat på det stället i fyra år, de är alltid trevliga. Men visst rötägg finns, som har skrivits tidigare i tråden, dock långt ifrån alla som du verkar vilja säga. Och "svintur" i 4 år, det har du inte...

2: "Dom kan inte köra": Krävs B-kort för att bli polis+dom får körutbildning. Dom kan nog köra lika bra som merparten av oss andra.

"Dom kan inte skjuta": Har för mig dom gör skjutprov vart år och de som inte klarar det får int ha tjänstevapen. Oftast är det "skrivbords-poliserna" som inte fixar det.

"Dom har inte kunskap om lagar och regler som dom borde ha": Dom har nog bättre än oss. Tänk också på att det är inga jurister som är poliser... Har en kompis för att han blev stannad pga vingen på bilen var för stor tyckte dom, han motsatte sig de. Dom var fortfarande trevliga och bad han komma till deras bil där de plockade en pärm med lagar. De läste ihop hur stor en vinge fick vara och sen gick de och mätte. Resultatet var han klarade sig med 1,5 cm. De sa typ tack och hej men var fortfarande trevliga. Slutsats: dom kan inte allt, om än mycket, men de har möjligheter att kolla upp saker snabbt.

"Dom använder ammunition som är förbjuden i genevekonventionen ": "Delegationen för folkrättslig granskning av vapenprojekt" som är knuten till Försvaret har godkänt ammunitionen som används. Sveriges vapenägares förbund påstår att den inte är godkänd och det har inte varit uppe i Haag. Alltså vet vi inte om den är förbjuden alltså. (http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_6235802.asp)

Nu ska du inte tro att jag anser att alla poliser är "rötägg" en del är hyggliga men där jag bor (Stockholm) så är dom ganska sällsynta. är ej heller emot en poliskår, det behövs i vårat samhälle,  du ska heller inte tolka det som att jag anser att alla poliser är klantskallar i gemen, dom är ändå inte bättre än vad deras utbildning medger,  men det finns många poliser som inte skulle vara i kåren. det kan du inte komma ifrån.  Jag kommer ihåg för en del år sedan när man var lite yngre och var med i en lokal mc klubb,  vi hade en kanonfin kontakt med lokal polisen, dom kom upp till klubbkåken och fikade och snackade med oss, mötte man dom på byn så kunde man stanna och snacka lite skit med dom. idag så är det så gott som omöjligt att kunna göra det med dom.  I Genevekonventionen så står det att sk "Dum Dum "ammunition är förbjuden. Dvs ammunition som expanderar vid träff. Speers 9x19 "Gold dot holow point" är defenetift att klassa som ammunition som expanderar vid träff. den kan expandera så mycket som 10 gånger sin diameter vid träff.  Chansen att att överleva en träff ifrån en sådan kula är så gott som omöjligt.

Anledning till bytet är inte att man vill skada mer... anledning till att dom byter är att man vill skydda tredje part, det vill säga oskyldiga människor, ammon har undersökts av finsk polis, svensk polis och Försvarets matrielverk. Det samtliga kom fram till var att kulan har låg restenergi det vill säga att kullan efter att man träffat målet inte ska fortsätta och träffa nån annan, eller att man missar och kulan studsar och träffar en oskyldig.

SK Hollowpoint ammo ger helt klart mer skador, men det kan inte gämföras med expanderande kulor i höghastighetsvapen. Även vanliga kulor ger livshotande skador. DVS det är ingen barnlek att bli skjuten ens i benet även om man blir träffad av kanventionell ammo.

Kontentan av det hela: Jag tycker att det verkar vara en vettig ammunition, om polisen (Gud förbjude) någonsin behöver använda sig sitt tjänstevapen så anser i alla fall jag att det är bättre med mer effekt i målet än att en oskyldig person blir träffad....

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
18 februari 2007 · 174 Inlägg

Jag har enbart bra erfarenheter av polisen. Tårgas och vattenkanoner är (om jag inte minns fel) förbjudet i Sverige sedan typ 60-talet. Ang. filmen tycker jag att en varning ska räcka. Flyttar man inte på sig frivilligt tycker jag tårgas är lämpligt. Det svider som fan och får en att må riktigt illa. Bara att springa därifrån fort som fan. Perfekt.

Alla kan köra fort rakt fram...
Sushikocken Sleeper
18 februari 2007 · 3 084 Inlägg

ähh... det där var väl inte så farligt när min farfarsfar demonstrerade i ådalen 1931 så blev han skjuten till döds med gevärskula...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
niclas_swe bitter besserwisser
18 februari 2007 · 644 Inlägg

Machin skrev:

niclas_swe skrev:
filmen skulle jag tro.
sen alla ni som säger att polisen har betalt för att stå emot slagord och annan skit, hur jävla dumma är ni? precis som peter skrev ska de upprätthålla lagen sen att era föräldra verkar ha misslyckats med att ge er sunt förnuft och social kompetens det är ju fan inte polisens fel.
Jävla nötter det finns här alltså.

frågan är ju hur dum du är och hur dåligt uppfostran du fått som inte ens klarar av att läsa flera inlägg + att förstå vad som menas i dessa inlägg...


å att d finns "jävla nötter" här är du ju ett väldigt bra bevis på..

nu har du ju precis bevisat det jag sa.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Machin Fartmissbrukare
19 februari 2007 · 1 302 Inlägg

niclas_swe skrev:

Machin skrev:

niclas_swe skrev:
filmen skulle jag tro.
sen alla ni som säger att polisen har betalt för att stå emot slagord och annan skit, hur jävla dumma är ni? precis som peter skrev ska de upprätthålla lagen sen att era föräldra verkar ha misslyckats med att ge er sunt förnuft och social kompetens det är ju fan inte polisens fel.
Jävla nötter det finns här alltså.

frågan är ju hur dum du är och hur dåligt uppfostran du fått som inte ens klarar av att läsa flera inlägg + att förstå vad som menas i dessa inlägg...


å att d finns "jävla nötter" här är du ju ett väldigt bra bevis på..

nu har du ju precis bevisat det jag sa.

va svamlar du om? va har ja bevisat?

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
John87 Stolt Volvoägare
19 februari 2007 · 4 913 Inlägg

Intressant läsning det här.

Finns vissa som ideligen försöker ställa sig emot alla påståenden, och ibland går det till överdrift och bara blir fjantigt.
Sedan finns de som anstränger sig till att motbevisa och kontra dessa mer eller mindre fjantiga inlägg.

Mycket bra gjort av de sistnämnda tycker jag! Läste igenom allt med ett leende och vissa (ingen nämnd, ingen klämd) gör ett bra jobb ifrån sig smile

För att inte ställa mig på någon sida (även ifall jag tycker vissa här har mer rätt än andra) så ska jag nog inte säga vad jag tycker om polisen i detalj.
Nöjer mig med att skriva att jag tycker dom är bra, om inte nödvändiga i detta samhället.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
boxaren
19 februari 2007 · 85 Inlägg

Vilka idioter!

Tråkigt men sant. Så är Polisen.


Någon som vet hur det gick?

Anmäldes Polisen?

S40 2.0t
Mafghan
19 februari 2007 · 353 Inlägg

den börjar om efter 50 sec, är det bara jag som inte kan se hela?

Enjoy....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang