6240
Sök

Audi 100 / a6 vad passar ?

Professionell amatör
451 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
Hej jag fick en audi 100 C4 billigt av min faster hon hade dock kört sönder kofångaren ifram sad  försöker nu hitta en styling variant och måste säga att de finns verkligen inte mycket till dom stora audi-modellerna alls !!  Nu till min fråga:

Någon som vet om gamla a6:ans kofångare passar på C4 ?? Har till den modellen hittat en som jag fastnade för smile   Annars kanske någon vet nån snygg front till just C4 ?? Tack på förhand

AUDI - Four rings to rule them all

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
17 februari 2007
Jag vet inte om den passar, men du kan ju alltid modifiera lite me glasfiberspackel. Kan ju bli ballt me en spoiler till en annan modell på din bil.

Vad sa du? Har Pappa betalat?

Professionell amatör
451 Inlägg
18 februari 2007
Trådstartare
hehe ja det är ju sant !  Om jag lyckades få en mercedes-front o passa på min gamle 740 så ska nog inte detta va några problem wink

275 Inlägg
18 februari 2007
jag gjorde detta på en c4 jag hade för några år sedan...
har för mig att jag fick kapa till en bit av plattjärn för att fästpunkterna är lite olika , men annars var det inga problem...

några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.

Professionell amatör
451 Inlägg
18 februari 2007
Trådstartare
jo jag hade för mig att det var något sådant oxå, bara lite osäker ! Tack för hjälpen Mvh Grimling

Sök