6005
Sök

Smakråd inför val av styling front!

LillNaisarn
16 februari 2007
Trådstartare
Det är så att jag funderar på att lägga in en beställning på en styling front denna månad och jag funderar starkt på denna modell:
http://www.gup-tuning.fi/pics/E34-01.jpg
vad tros om denna på min kärra?
funderar på att komplitera den med denna mittenkjol:
http://www.gup-tuning.fi/pics/E34-08.jpg

tyvärr så får man inte råd med ngn bakkjol sad är som fundersam om man ska köpa mitten och fronten samtidigt då man likaså beställer smile tips även på andra fronter och mittenkjolar mottages tacksamt smile

Svindåre
1 433 Inlägg
16 februari 2007
passar den på mäschan eller har du en bmw?

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

med lem
1 925 Inlägg
16 februari 2007
den vart snygg,,,om den passar din bil.....tycker man ska börja med att köpa front+ sidokjolar,,,sen ta bak sist när ekonomin tillåter !

ser inte klokt ut när man bara har bak &fram delen

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

LillNaisarn
16 februari 2007
Trådstartare
ErskPersk skrev:
passar den på mäschan eller har du en bmw?

inte blir det ngt BOLT-on precis, blir väll att plasta om mer eller mindre, jo det ska sitta på gammel mercan wink

_fillan_ skrev:
den vart snygg,,,om den passar din bil.....tycker man ska börja med att köpa front+ sidokjolar,,,sen ta bak sist när ekonomin tillåter !

ser inte klokt ut när man bara har bak &fram delen

Jag tycker att den där modellen är snyggare än vanliga Rieger modellen den dära är lite rundare i formerna och tror att den passar mercans linjer bättre, jodu tycker att det ser ut dumt om man saknar mitten kjolen också smile men förhoppningsvis hinner man nog få köpt även bakkjolen innan allt ska på, är inte tänkt att sättas på före det blir lite varmare då annat godis också ska på smile

tackar & bockar för kommentarerna. ös på mera possetiva så som negativa smile
Senast redigerat av LillNaisarn (16 februari 2007)

Sök