Påbackad, och aset smet!

Martenson
18 februari 2007 · 14 Inlägg

Fick tag i ägaren igår. Hon förklarade att de var hennes bror som brukade bilen och att "han brukar ha hög musik så han kanske inte märkte något". Sen sa hon att hon kände en kille som va jättebra på att lacka bla bla bla.... Iaf så fick jag henne till att äga åt sin bror att ringa upp mej. De gjorde han efter ett tag, och han erkände på en gång. Han sa också att "jag var ute och tittade men jag såg inte å mycket" (!). Han ska förhoppningsvis komma hit och titta på bilen, samt skriva skadeanmälan idag. Får väl se hur detta slutar....
Ha de gott garagevänner!

jinxs 90mil+ på en tank.
18 februari 2007 · 484 Inlägg

twin_cam skrev:
, men ställ er hellre en bit utanför centrum då och gå in.

När jag dubbel parkerar,Så gör jag det en bra bit från ingången.
-Det är ju inte direkt att man dubbelparkerar,på första bästa platserna närmst ingången. Dom lämnar jag ifred till andra.



Martenson:
Skönt att det löste sej,men gå genom försäkringsbolaget. Om du inte får ett riktigt pang erbjudande från deras sida.
-Det brukar oftast bara bli skit om man går genom andras kontakter.

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
ghost_boy83 CREW
18 februari 2007 · 2 594 Inlägg

Martenson skrev:
Var och handlade efter jobbet idag. När jag går tillbaka till bilen kommer killen som står i fiskbilen fram till mej och säger att de va en kille som hade backat in i min bil, och stuckit!! Nu var de visserligen inget värre än repor på framspoilern, men ändå inget jag tänker betala!!
Som tur var tog fiskbilskillen reg numret och jag har hittat bilägarens nummer.. Nu är frågan: Vad tycker ni jag ska göra? Troligtvis ringer jag upp honom i morgon och säger till att han ska betala, annars polisanmälan? Någon som vari med om liknande och vad gjorde polisen då? Tacksam om någon har erfarenhet och delar med sej.

anmäl den jäveln gör man nått sån ska dom fasen få en läxa för livet,ringer dom lär dom ändo bara neka

Malmoe SSS -12
18 februari 2007 · 3 217 Inlägg

vulture skrev:
Vaddå försäkringsbedrägeri? I en grannkommun bodde en kille som var homosexuell. Det gick inte många dagar hans bil fick vara hel, den var ständigt sönderslagen, han blev hotad och det var alltid ett jäkla väsen. Han försökte länge bo kvar eftersom han trivdes på orten för övrigt, men till slut fick han ge upp och flytta därifrån för att kunna ha ett vettigt liv.

Och allt detta bara för att han hade den sexuella läggningen och inte gömde det?!

Det var inte fråga om några försäkringsbedrägerier, men du skulle sett hur hans bil såg ut, det var några bilder i lokaltidnigen under de år detta pågick.

Idioter kan sabotera allt bara för att sabotera. Tyvärr.

// Ellen

Så får det fan inte fungera...

Tragiskt folk, hoppas att de som gjorde detta åkte ganska fett på det!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
niclas_swe bitter besserwisser
18 februari 2007 · 644 Inlägg

hoppas att det löser sig nu.
min mor fick bilens vänster bakskärm snyggt tilltryck och repad på en parkering i förrgår och där satt det inte en lapp iaf. jävla as till smitare.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang