7119
Sök

2 st 8" i hatthyllan när man redan har en hyffsad baslåda, onödigt eller bra??

198 Inlägg
19 februari 2007
Trådstartare

410 Inlägg
19 februari 2007
Beror väll på, har du ett framsystem som trycker på såpass mycket diskant att du tycker det saknas dom lägre bitarna av mellanregistret så är det ju inte onödigt, men jag skulle nog skaffa 6/9er ist, har själv 2 st 8 tummare i hatthyllan nu på vintern som erstätter baslådan ganska bra.

Copyright @ Rybbs Production

med lem
1 925 Inlägg
19 februari 2007
jag tycker det är mycket onödigt,,,blanda inte olika basar !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

148 Inlägg
19 februari 2007
Syftar du på att sätta in 8" basar lr koaxialer för basar är ganska onödigt men om du syftar på 8" koaxialer så är det inte helt onödigt. Men om du menade basar så satsa hellre på antingen 2st 6,5", 6x9" lr 8" koaxialer för att som hanomag sa få dom lite lägre bitarna av mellanregistret.

med lem
1 925 Inlägg
20 februari 2007
biffsteak skrev:
Syftar du på att sätta in 8" basar lr koaxialer för basar är ganska onödigt men om du syftar på 8" koaxialer så är det inte helt onödigt. Men om du menade basar så satsa hellre på antingen 2st 6,5", 6x9" lr 8" koaxialer för att som hanomag sa få dom lite lägre bitarna av mellanregistret.

så jag menade,,,inte 8" bas,,,men koaxialer är okej,,,dock skulle jag valt 6,5" eller 6*9" endå smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
20 februari 2007
jag kör me 4st 8" i min hattylla smile fast de är kopplade över ett filter,för ja har 2 diskanter med :)funkar kanon i hopp me min 12"

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

137 Inlägg
20 februari 2007
Golf3 skrev:

köp en bättre bas eller skit i de helt!

Sök