7361
Sök

Billiga däck försäljare?

1 414 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
Finns det någon som känner till något bra ställe som har performance däck till bra priser?

Typ Michelin Pilot Sport ZR eller liknande?

Har kollat lite standard sidor som man hittar på google typ gummihuset m.m. som hävdar att dom har bäst priser m.m. men ändå tycker jag att dom är ganska dyra...

Billigaste priset än så länge 1360:- /st
Senast redigerat av Founder (20 februari 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Teddan
2 495 Inlägg
20 februari 2007
www.kloma.com

hemsidan är väll inte direkt uppdaterad men maila eller ring så får du veta mer.
jag köper alltid fälgar och däck där , har aldrig lyckats få bättre priser någon annanstans.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
20 februari 2007
www.dackonline.se har bra priser

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

1 414 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
r-ted skrev:
www.kloma.com

hemsidan är väll inte direkt uppdaterad men maila eller ring så får du veta mer.
jag köper alltid fälgar och däck där , har aldrig lyckats få bättre priser någon annanstans.

Tackar för tipest... 1550:- var ett bra pris men fortfarande 250 kr över det billigaste jag hittat än så länge... ska ringa till dom imorn dock som du sa...

Tack än en gång smile

- www.bmwb.se

1 414 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
JeyKay skrev:
www.dackonline.se har bra priser

1521.90 / st... det va bra men fortfarade 220 kr dyrare än det billigaste jag hittat sad

- www.bmwb.se

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 februari 2007
jag brukar köra dackonline smile

Supraman
2 300 Inlägg
21 februari 2007
Founder skrev:
Finns det någon som känner till något bra ställe som har performance däck till bra priser?

Har kollat lite standard sidor som man hittar på google typ gummihuset m.m. som hävdar att dom har bäst priser m.m. men ändå tycker jag att dom är ganska dyra...

Vart har du hittat det priset?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 414 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
Founder skrev:

Vart har du hittat det priset?

SAAB ANA i Trollhättan

- www.bmwb.se

Drifttekniker
224 Inlägg
21 februari 2007
Köper nästan alltid från däckonline, snabba leveranser alla gångerna jag beställt.

Mazda Über Alles
121 Inlägg
21 februari 2007
www.alven&ingvarsson.se är ju stora och har det mesta till bra priser

snart på en väg nära dig

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
21 februari 2007
Helt klart www.dackonline.se Grymt bra priser och mkt snabb leverans!! Fick mina direkt hem till dörren på 2 dagar

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 414 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
golfarn_nr1 skrev:
Helt klart www.dackonline.se Grymt bra priser och mkt snabb leverans!! Fick mina direkt hem till dörren på 2 dagar

Verkar som om många köper däck därifrån... men som sagt dom va lite för dyra för min smak... smile

- www.bmwb.se

Drifttekniker
224 Inlägg
21 februari 2007
Dom brukar vara billigast när vi jämför. Men har inte köpt samma däck som du är ute efter heller.

1 414 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
NmRi skrev:
Dom brukar vara billigast när vi jämför. Men har inte köpt samma däck som du är ute efter heller.

Dom verkar vara billigare på typ falken och lite mer budget märken, dock inte jättemycket billigare... fälgarna har jag dålig koll på dock sad

- www.bmwb.se

Sök