är du piercad ?

Westergren Large Cap
21 februari 2007 · 1 816 Inlägg

Nej, jag har inte någon piercing eller tatuering. Ska inte skaffa det heller. tongue

båge montör och hobby mekaniker
21 februari 2007 · 2 672 Inlägg

inget än, men kommer i ögonbryn och läpp, men vet inte om ja ska ha i sidan lr mitt på läppen en, lr om d ska va ring lr stav..

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Hurricane DRIVER @ HWR.se
22 februari 2007 · 621 Inlägg

. . . om jag ska ha bling bling, blir det på bilen och inte i näsan wink

- V8 - 4 ever . . .
_________________
_kimpan_ elektriker
22 februari 2007 · 591 Inlägg

tjejen gav/tvingade mig en piercing i mitt öra nyling:P enda som finns och blir inget mer!
Är ju väldigt "gulligt" men farsan fick ju tokryck när han såg det haha

Senast redigerat av _kimpan_ (22 februari 2007)

---------------> Kimpan
BMW 330 (2003)
Blörke
22 februari 2007 · 191 Inlägg

_fillan_ skrev:

Murvald skrev:
Är lite sugen på tungan.. Snicketisnack om att det tar bort manligheten... Tjejerna älskar det så wink

varför tror du jag gjorde det wink

Jag måste ju bara påpeka här att inte alla tjejer gillar det om man säger så. Som ni menar att det är

mumin1 Linköping
22 februari 2007 · 181 Inlägg

<-piercing i tungan och töjningar i öronen.har haft i ögonbrynet,läppen och uppe på örat.

j_svensson Supra MKIV TT
22 februari 2007 · 69 Inlägg

har mitten av läppen... hae på sidan ochså innan men det tog jag dagen innan studenten så jag fick ta ut det på morgonen för det va så svullet..  men ska ta där snart ijen.. typ när jag har semester..

Martin 9-3 Fisketokig
22 februari 2007 · 2 997 Inlägg

jonesono skrev:

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

Så för en tjej är det helt ok med smyckning, men inte för en kille.. denne blir klassificerad som en kvinnlig bög, enligt dig då?!
Dina värderingar verkar höra hemma på stenåldern alt. nån församling i en ortodox kristen förort i usa.. skrämmande..

Stenålder eller inte.

Att killar håller på smyckar sig med ringar i öronen  är rent ut sagt "fjolligt"

Sen att både killar och tjejer har stavar, nitar och allt genom allt just som läpp/ögonbryn/tunga mm är rent vansinne.

Ska de försöka vara "coola" så har de misslyckats. Kan ju knappast vara skönt eller praktiskt, så varför ens tänka tanken?

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
zortep
22 februari 2007 · 911 Inlägg

Martin 9-3 skrev:

jonesono skrev:

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

Så för en tjej är det helt ok med smyckning, men inte för en kille.. denne blir klassificerad som en kvinnlig bög, enligt dig då?!
Dina värderingar verkar höra hemma på stenåldern alt. nån församling i en ortodox kristen förort i usa.. skrämmande..

Stenålder eller inte.

Att killar håller på smyckar sig med ringar i öronen  är rent ut sagt "fjolligt"

Sen att både killar och tjejer har stavar, nitar och allt genom allt just som läpp/ögonbryn/tunga mm är rent vansinne.

Ska de försöka vara "coola" så har de misslyckats. Kan ju knappast vara skönt eller praktiskt, så varför ens tänka tanken?

jag tror inte nån gör en piercing för att bli cool, !?
Jag gjorde en för att jag tycker om piercingar och inte för att bli cool.  Gjorde inte ett dugg ont att göra vid ögonbrynet ^^ ,   men det är en smaksak ! vissa tycker nog inte om korthåriga tjejer medans andra gör det,

pic up the phone, wazzzaaa
jonesono Personal- och beteendevetare
22 februari 2007 · 1 082 Inlägg

Martin 9-3 skrev:

jonesono skrev:

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

Så för en tjej är det helt ok med smyckning, men inte för en kille.. denne blir klassificerad som en kvinnlig bög, enligt dig då?!
Dina värderingar verkar höra hemma på stenåldern alt. nån församling i en ortodox kristen förort i usa.. skrämmande..

1. Stenålder eller inte.

2. Att killar håller på smyckar sig med ringar i öronen  är rent ut sagt "fjolligt"

3. Sen att både killar och tjejer har stavar, nitar och allt genom allt just som läpp/ögonbryn/tunga mm är rent vansinne.

4. Ska de försöka vara "coola" så har de misslyckats. Kan ju knappast vara skönt eller praktiskt, så varför ens tänka tanken?

1. Nog är det stenålder alltid.. kan kanske förstå om det var en gammal gnetig gubbe vi har att göra med.

2. Varför? För att det "bara" är tjejer som haft ringar i öronen tidigare? På vilket sätt skulle manligheten försvinna för att man har ringar, stavar etc? Kan ju fortsätta frågan lite med, vad är manlighet/kvinnlighet??

3. Är väl helt upp till dem att avgöra utan att de ska behöva bli "dömda" för det. Släpp skåpet!

4. För en del kan det säkert handla om att vara mer cool, för många andra skulle jag tro att det handlar om att man själv tycker att utsmyckningen är snygg.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
tobi
22 februari 2007 · 562 Inlägg

i ögonbrynet xD

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
_JoCCeV TVT Member
22 februari 2007 · 377 Inlägg

Det är ju lite upp till var och en om man vill ha en piercing eller inte, ett val man gör här i livet som så många andra. Jag har än så länge bara i öronen, som så småningom ska töjas, till lagom storlek tongue En fråga också... Vilket sätt är smartast att töja på?

Funderar också på en i tungan, eller ögonbrynet får se vad det blir. Och om jag skulle göra det så är det varken för att vara "cool" eller liknande utan för att ja själv vill ha dom där, helt enkelt! big_smile

mektrollet Reparatör
22 februari 2007 · 630 Inlägg

nope

onej84
22 februari 2007 · 1 854 Inlägg

1 ögonbrynet
2 i örat

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
22 februari 2007 · 545 Inlägg

Blörke skrev:

_fillan_ skrev:

Murvald skrev:
Är lite sugen på tungan.. Snicketisnack om att det tar bort manligheten... Tjejerna älskar det så wink

varför tror du jag gjorde det wink

Jag måste ju bara påpeka här att inte alla tjejer gillar det om man säger så. Som ni menar att det är

här e en!!

Två ord räcker, SAAB knäcker
John87 Stolt Volvoägare
22 februari 2007 · 4 913 Inlägg

Saab_girl skrev:

Blörke skrev:

_fillan_ skrev:

varför tror du jag gjorde det wink

Jag måste ju bara påpeka här att inte alla tjejer gillar det om man säger så. Som ni menar att det är

här e en!!

Och då kommer ju frågan hur du....

Eller det va inget föresten roll tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
22 februari 2007 · 545 Inlägg

John87 skrev:

Saab_girl skrev:

Blörke skrev:

Jag måste ju bara påpeka här att inte alla tjejer gillar det om man säger så. Som ni menar att det är

här e en!!

Och då kommer ju frågan hur du....

Eller det va inget föresten roll tongue

kanske ska tillägga att ja INTE gillar de!! så de inte blir några jobbiga missförstånd!!tongue

Två ord räcker, SAAB knäcker
chrille_ Servicerådgivare
22 februari 2007 · 715 Inlägg

ingen piercing här inte // chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
Malmoe SSS -12
22 februari 2007 · 3 217 Inlägg

Jag nöjer mig med tungan, har varit sugen på ögonbrynet också!

Men tungan är bra, vad gör man inte för flickan? tongue

Edit: Kan dock tillägga att jag faktiskt gjorde det bara för att testa hur det kändes

Senast redigerat av Fuckface (22 februari 2007)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Sunken_1
22 februari 2007 · 36 Inlägg

j har i Bröstvårtan,läppen.pungpåsen å förhuden big_smile

burn if performance
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang