7235
Sök

hjälp ang photoshop

1 161 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
Hej ja undrar hur man förstorar fälgarna i photoshop? ja ska inte lägga in andra fälgar ska bara förstora dom som sitter på men vet inte hur ja gör..
behöver svar snabbt..
tack på förhand..
Mvh Jonas

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Om du bara ska förstora dom som finns på bilden så får du nog klippa ut dom först.
Sen markera dom och om du inte får såna där "drag-prickar" runt den så kan du bara gå in i menyn "Redigera" (tror jag) och där ta nånting med ändra bildstorlek.

Sitter på jobbet nu och har inte tillgång till PS, utan får gissa lite.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 161 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
okej ska prova att göra så då

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Akta bara för kvalitetsförlust när du förstorar en bild.

Den är förmodligen gjord för den storleken den är i, och blir sämre ju större du gör den.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
21 februari 2007
Markera fälgarna bara. så trycker du Ändra fritt eller redigera fritt. Då finns det lite siffror under "Arkiv" och dom flikarna, i 2 rutor ska det stå 100%  dom kan du ändra så det blir större, T.ex 105%, 110% osv osv smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
Mäki skrev:
Markera fälgarna bara. så trycker du Ändra fritt eller redigera fritt. Då finns det lite siffror under "Arkiv" och dom flikarna, i 2 rutor ska det stå 100%  dom kan du ändra så det blir större, T.ex 105%, 110% osv osv smile

När dom är urklippta, ja smile

1 161 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
tack för hjälpen.. ja har fixat det nu blev ganska nöjd för att vara första gången ja förstorar fälgar.. kan lägga upp bilden om det finns intresse att se de..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 februari 2007
__hogberg__ skrev:
tack för hjälpen.. ja har fixat det nu blev ganska nöjd för att vara första gången ja förstorar fälgar.. kan lägga upp bilden om det finns intresse att se de..

Du kan ju lägga upp bilder i ditt galleri så kan alla se smile

1 161 Inlägg
21 februari 2007
Trådstartare
bild finnes i mitt galleri nu.. finns även en till bil som jag gjort om lite grann där

Sök