3220
Sök

att rösta 1 or.. rösta rätt!!!

egen företagare
630 Inlägg
6 mars 2007
instämmer med föregåeende talare

268 Inlägg
6 mars 2007
håller med jimmy1977, Offentlig gör rösterna så försvinner väl iaf dom flesta "jävlas med" rösterna, och får man sen ändå en 1'a så kan man ju fråga personen som röstat varför han tyckte så

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Wankel
1 080 Inlägg
6 mars 2007
ja låt oss se vem som röstar vad!
jag är så irriterad på folket här nu..
jag hade bara fått en etta och 2 tvåor tror jag, sen när jag äntligen kom in på topplistan som jag väntat på i flera veckor får jag helt plötsligt massa tvåor (kan inte rösta 1 pga kategorier) och mitt betyg sjönk som fan...
snälla chrizz, offentliggör röster så vi kan få ett rättvisare betygsystem!

MDS Västerås

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 mars 2007
StiFf skrev:
ja låt oss se vem som röstar vad!
jag är så irriterad på folket här nu..
jag hade bara fått en etta och 2 tvåor tror jag, sen när jag äntligen kom in på topplistan som jag väntat på i flera veckor får jag helt plötsligt massa tvåor (kan inte rösta 1 pga kategorier) och mitt betyg sjönk som fan...
snälla chrizz, offentliggör röster så vi kan få ett rättvisare betygsystem!

va i helvete?! hur fan kan man rösta de lägsta på din bil?! fy fan för avundsjuka jävlar säger jag bara... säger som alla andra. fixa så man ser vilka som röstar vad ... visst jag kan erkänna att jag har röstat nån etta nån gång, de är typ på gammla hoprostade volvo 240:s och sånt som moderaterna endå tar bort för dom är för skabbig typ smile
Senast redigerat av _Glenne_ (6 mars 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Busdriver
389 Inlägg
6 mars 2007
antingen inga betyg alls eller offentliga betyg, men jag tror inte att taktikrösterna försvinner, nästan alla vill ju hamna på top 250 och röstar då ner rivaler. kategorierna gör bara att folk klickar i 2a ist för en etta. jag har slutat bry mig om betygen så för mig får dom gärna försvinna.

Wankel
1 080 Inlägg
6 mars 2007
Edman skrev:
antingen inga betyg alls eller offentliga betyg, men jag tror inte att taktikrösterna försvinner, nästan alla vill ju hamna på top 250 och röstar då ner rivaler. kategorierna gör bara att folk klickar i 2a ist för en etta. jag har slutat bry mig om betygen så för mig får dom gärna försvinna.

jag tror att många som gör sånt egentligen inte vågar stå för det heller, på det sättet får vi bort en del av fusket..men det går ju aldrig att stoppa helt, det är nog dom flesta medvetna om men jag godtar alla försök att få ner det

MDS Västerås

216 Inlägg
6 mars 2007
Eller låt de va som de är smile Orka bråka om röster :S  bara man är nöjd själv över sin bil så wink

Avstängd
1 031 Inlägg
6 mars 2007
Visst får man tycka som man vill men jag har 24st tvåor och det känns inte som ärliga röster smile

Wankel
1 080 Inlägg
6 mars 2007
NoCooL: vissa är väldigt tävlingsinriktade oavsett vad det gäller (A)

MDS Västerås

FreddeK
6 mars 2007
äsch jag bryr mig inte om röster...är nöjd med bilen själv och credsen jag fått när jag kört runt med den! Jäkla I-landsproblem!

499 Inlägg
6 mars 2007
ErskPersk skrev:
FireTraXX skrev:
Jag hatar 740, men jag röstar på hur den ser ut och är omhändertaget och vårdad .o.s.v.
Så en 740 kan utan problem få en femma från mig...

Word!

Det är så det ska vara, Jag försöker göra så när jag röstar jag med, inte tittar på märket utan skick och ifall de gjort något snyggt bygge i bagagen. Alla kan inte gilla alla bilar. Jag gillar 740 men bara för att någon annan inte gillar min bil så får man låga poäng. Min bil ser inte direkt ut som en gammal slutkörd epa-traktor. Ändå är det 9st som tycker min bil är värd en etta, känns rätt tråkigt. När ni ändå är inne och tittar på min bil så notera hur jag har röstat, Jag har satt en 2:a, en 3:a, 12 fyror och 129 5:or. Jag har inte satt en etta på någon bil..

/Fredrik

opelmtx
6 mars 2007
Som sagt någon skrev tidigare... Om jag tittar runt på olika bilar sen ser jag någon som inte är helt i min smak då ger jag fan i att rösta istället för att rösta en etta!!!! Blir så J*vla sur på avunsjuka j*vlar som måste rösta ner ens bil hela tiden om dom tycker bilen är en skrot hög behöver dom inte äns titta på den om dom stör sig så mycket...  Jag trodde att detta röstnings system gick ut på att betyg sätta andras bilar beroende på skick och modefickation INTE beroende på Totala poängen lr bil märke... har jag fel? som te,x Min bil som man har hört ifrån folk....  o-j*vlar vilken frän bil... Jo svarar man lite halv malligt...   Är det någe pullver i motorn då???... Jovars svarar jag å förklarar att jag byggt turbo på den.... å fränt då går det å åka brett med den då?... Brett??? säger man undrandes den är ju framhjuls drift... På den lilla prat stunden var bilen jätte cool till dom fick reda på att det var en gammal framhjulsdriven opel ....

Busdriver
389 Inlägg
6 mars 2007
om alla bara röstar positivt så finns det absolut ingen anledning med ett poängsystem. jag röstar lågt på sunkiga standardbilar man ser varje dag på stan... som det tyvärr finns en jävla bunt av här på garaget trots att reglerna klart och tydligt säger att dessa inte bör vara här.

det enda som egentligen ger nåt är positiva/negativa kommentarer, då är det iaf ärligt.

684 Inlägg
6 mars 2007
opelmtx skrev:
Som sagt någon skrev tidigare... Om jag tittar runt på olika bilar sen ser jag någon som inte är helt i min smak då ger jag fan i att rösta istället för att rösta en etta!!!! Blir så J*vla sur på avunsjuka j*vlar som måste rösta ner ens bil hela tiden om dom tycker bilen är en skrot hög behöver dom inte äns titta på den om dom stör sig så mycket...  Jag trodde att detta röstnings system gick ut på att betyg sätta andras bilar beroende på skick och modefickation INTE beroende på Totala poängen lr bil märke... har jag fel? som te,x Min bil som man har hört ifrån folk....  o-j*vlar vilken frän bil... Jo svarar man lite halv malligt...   Är det någe pullver i motorn då???... Jovars svarar jag å förklarar att jag byggt turbo på den.... å fränt då går det å åka brett med den då?... Brett??? säger man undrandes den är ju framhjuls drift... På den lilla prat stunden var bilen jätte cool till dom fick reda på att det var en gammal framhjulsdriven opel ....

så sant

KenoshaMuscle
6 mars 2007
Tydligen ska man acceptera att få ettor här................håller med förre talare. Har man lagt ner en massa jobb på o få sin bil fin, som man vill ha den, så e d inte kul att nån ger en skit. Det som stör MIG är att det sker anonymt. Ger inga bra vibbar i fortsatta livet...Det är alltså OK och va Falsk bakom ryggen?

På väg mot 30 st ettor...

Administratör
11 968 Inlägg
6 mars 2007
Det här har diskuterats tidigare... om och om och om igen.

Garaget har ett smart system som gör att effekten av "avstickande" röster som inte följer "trenden" minimeras. Häng inte upp er på ettorna...

Låser här nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök