Varför ljuga om årsmodell här på garaget??

TRYIT Teddan
23 februari 2007 · 2 495 Inlägg

har sett fler användare som uppenbart ljuger om sina bialrs årsmodeller och effekt angivelser.

Vad f*n är vitsen???? det känns ju verkligen oseriöst.

skäms man för att bilen är några år äldre eller vad ??

å när dom samtidigt visar reg.nr så e det ju ganska enkelt att kolla upp...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
FireTraXX DFFL
23 februari 2007 · 9 020 Inlägg

Har inte lagt märke till någon :S

Min är iallafall en -04 med 190hk. Fråga Audi big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ErskPersk Svindåre
23 februari 2007 · 1 433 Inlägg

har inte heller sett nån, men det finns nog. det är ju bara tuffare med gamlare bilar! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
_fillan_ med lem
23 februari 2007 · 1 925 Inlägg

r-ted skrev:
har sett fler användare som uppenbart ljuger om sina bialrs årsmodeller och effekt angivelser.

Vad f*n är vitsen???? det känns ju verkligen oseriöst.

skäms man för att bilen är några år äldre eller vad ??

å när dom samtidigt visar reg.nr så e det ju ganska enkelt att kolla upp...

har inte heller sett någon ? du kanske skulle ta o nämna några ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Edman Busdriver
23 februari 2007 · 389 Inlägg

kom igen nu, häng ut några smile

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
23 februari 2007 · 991 Inlägg

ja de där me hästar kan säkert hända men årsmodeller?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
TRYIT Teddan
23 februari 2007 · 2 495 Inlägg

nej jag vill inte hänga ut någon det känns bara fel.... är det någon som undrar så får ni pm:a
det finns iaf vissa uppenbara "skojare"

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
23 februari 2007 · 3 585 Inlägg

såg någon bmw här på garaget. stog att det var en 94. visade bild på motorn och stog om bilden att kolla min fina vanos.. inte satt det någon vanos på den. och det satt 91-92 ans ratt med.. förstår inte att folk orkar.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
Sushikocken Sleeper
23 februari 2007 · 3 084 Inlägg

ToTTeN skrev:
såg någon bmw här på garaget. stog att det var en 94. visade bild på motorn och stog om bilden att kolla min fina vanos.. inte satt det någon vanos på den. och det satt 91-92 ans ratt med.. förstår inte att folk orkar.

förstår inte att folk orkar bry sig... ^^,  vad säger att det står rätt angående effekten på VV hört talas om trimning??

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
TRYIT Teddan
23 februari 2007 · 2 495 Inlägg

Sushikocken skrev:

ToTTeN skrev:
såg någon bmw här på garaget. stog att det var en 94. visade bild på motorn och stog om bilden att kolla min fina vanos.. inte satt det någon vanos på den. och det satt 91-92 ans ratt med.. förstår inte att folk orkar.

förstår inte att folk orkar bry sig... ^^,  vad säger att det står rätt angående effekten på VV hört talas om trimning??

trimamr dom årsmodeller oxå då eller??

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Skuggan_84
23 februari 2007 · 209 Inlägg

r-ted skrev:

Sushikocken skrev:

ToTTeN skrev:
såg någon bmw här på garaget. stog att det var en 94. visade bild på motorn och stog om bilden att kolla min fina vanos.. inte satt det någon vanos på den. och det satt 91-92 ans ratt med.. förstår inte att folk orkar.

förstår inte att folk orkar bry sig... ^^,  vad säger att det står rätt angående effekten på VV hört talas om trimning??

trimamr dom årsmodeller oxå då eller??

men vad gör det då spelar det så stor roll om det skiljer ett år eller 2 på bilarna dom kanske har skrivit fel lägg upp några så får vi se vilka bilar de handlar om då smile

TRYIT Teddan
23 februari 2007 · 2 495 Inlägg

TurboSnigel skrev:

r-ted skrev:

Sushikocken skrev:

förstår inte att folk orkar bry sig... ^^,  vad säger att det står rätt angående effekten på VV hört talas om trimning??

trimamr dom årsmodeller oxå då eller??

men vad gör det då spelar det så stor roll om det skiljer ett år eller 2 på bilarna dom kanske har skrivit fel lägg upp några så får vi se vilka bilar de handlar om då smile

jag vill inte hänga ut nån..... men när vissa har flera bilar med fel årsmodeller.
typ skriver en årsmodell och man ser korten så kan det verkligen inte vara så för att allt är äldre tex motor och front´osv...

tycker inte om när folk ska ljuga för att hävda sig ... känns rätt lamt.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
stylinguffe Egen företagare
23 februari 2007 · 201 Inlägg

Ja vet en bil där årsmodel+bilens beteckning stämmer inte!!!

Niinaskyline
23 februari 2007 · 455 Inlägg

har jag inte tänkt på...men låt dem hållas wink

Youngblood Billackerare
23 februari 2007 · 737 Inlägg

Sedan så finns det ju faktiskt dem som inte har speciellt bra koll på vad dem har för årsmodell på sin bil... smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
twin_cam Smålänning
23 februari 2007 · 7 877 Inlägg

Håller med. Låt dom hållas. Finns ju folk här som vet att årsmodellen inte stämmer. wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
lavan
23 februari 2007 · 148 Inlägg

varför bryr man sig. jag struntar i om någon har  volvo med 700hk år05 fast inte.och vem bryr sig fatar inte att man lägger tid på att rätta andra . obs e ni svartsjuka på dessa personer eller vad .

Senast redigerat av lavan (23 februari 2007)

107...du blev just om körd av en miljöbil.
Volvo xc70 (2012)
ronne
23 februari 2007 · 796 Inlägg

lavan skrev:
varför bryr man sig. jag struntar i om någon har  volvo med 700hk år05 fast inte.och vem bryr sig fatar inte att man lägger tid på att rätta andra . obs e ni svartsjuka på dessa personer eller vad .

Det handlar inte om svartsjuka det handlar om folk som inte kan stå för att dom har en lite äldre bil, och inget annat. Förstår inte vad det kan vara så pinsamt för big_smile

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
BMW635_Robban
23 februari 2007 · 1 277 Inlägg

Menar ni att det fuskas till på ett år?
Isåfall kan jag tolkas göra det med min PT Cruiser. i papper och vägverk står det -00 men ringer man Chrysler är det en -01.....alltså en såld -01

Fuskas det på typ 5 år är det ju riktigt pinsamt, haha. man ser ju i början på reg- numret vilket inom vilket års-ram fordonet ligger. R är ju typ -00 till -01 då, S som jag har på min Audi är -02 o.s.v
Är det typ T på en gammal bil fattar man ju att den är importerad smile

BMW635_Robban
23 februari 2007 · 1 277 Inlägg

ronne skrev:

lavan skrev:
varför bryr man sig. jag struntar i om någon har  volvo med 700hk år05 fast inte.och vem bryr sig fatar inte att man lägger tid på att rätta andra . obs e ni svartsjuka på dessa personer eller vad .

Det handlar inte om svartsjuka det handlar om folk som inte kan stå för att dom har en lite äldre bil, och inget annat. Förstår inte vad det kan vara så pinsamt för big_smile

Det är skillnad på svartsjuka och avundsjuka! wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang