8842
Sök

JL AUDIO vilka säljer dom i sverige?

684 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
är ute efter att köpa JL AUDIO kit, högtalare förstärkare aa ni vet allt ska proppa bilen med JL AUDIO!  undrar vilka som säljer dom?
och om nån har nån erfarenhet eller osikt om JL AUDIO

MVH RIGO-ROD

542 Inlägg
23 februari 2007
Senast redigerat av lmoberg (23 februari 2007)

684 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
lmoberg skrev:
kolla på www.nardik.se och www.dbakuten.se

ska göra det,, tackar tongue

372 Inlägg
24 februari 2007
Kan rekomendera JL audio. Mycket seriösa prylar. Kolla även www.ullareddigital.se Ring och diskutera pris. Brukar kunna få bra pris på det mesta där.

Octanaudio
Ljudbyggaren
Tävla i bilstereo Bilstereoförbundet
Team Ljudbyggaren

374 Inlägg
25 februari 2007
kan säga att även deras billigaste grejer låter bra, och det dyra låter bättre! 13w7 is the only way to go!

Ta gärna en titt i min projekttråd!
Ricke Ws Volvo 740 projekt

2 655 Inlägg
25 februari 2007
Handlar mina JL Audio grejer på Uppsala Bilradio, visserligen åker jag med en mix av JL Audio och DLS men JL är riktigt fina grejer..

1 129 Inlägg
25 februari 2007
JL finns på Ljudgaragen i Arvika oxå. Men det kanske är långt att åka.

JL audio är bra grejor som håller kavliteten högt i kurs. Men jag tycker oxå att dom är duktiga på att ta betalt för kvaliteten oxå.

684 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
nice nice,, mycket gott hittade man

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
25 februari 2007
Palicuse skrev:

JL audio är bra grejor som håller kavliteten högt i kurs. Men jag tycker oxå att dom är duktiga på att ta betalt för kvaliteten oxå.

Absolut bra grejer som fler har sagt. Prisstrategin som importören har kan man ju tycka är märkligt hög, men det är samtidigt deras fria val att ta betalt på det sätt de tycker kunna göra.

Om man har säg max 2000-2500kr att läggga på basar eller kit så finns det andra märken att utforska där man kommer få lite mer prestanda för sina pengar.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

1 231 Inlägg
25 februari 2007
jonash skrev:
Palicuse skrev:

Absolut bra grejer som fler har sagt. Prisstrategin som importören har kan man ju tycka är märkligt hög, men det är samtidigt deras fria val att ta betalt på det sätt de tycker kunna göra.

Om man har säg max 2000-2500kr att läggga på basar eller kit så finns det andra märken att utforska där man kommer få lite mer prestanda för sina pengar.

mvh Jonas

skulle du kunan ge några exempel på vad som Kan vara bättre än JL i den prisklassen ? smile
så har man ju lite alternativ att kika på ...
Senast redigerat av Tigerofsweden (25 februari 2007)

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
26 februari 2007
Bra Ljud I Bil i Norrköping. Kanske långt dit men det är en toppenbutik! www.braljudibil.se

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
26 februari 2007
Tigerofsweden skrev:
jonash skrev:
Palicuse skrev:

mvh Jonas

skulle du kunan ge några exempel på vad som Kan vara bättre än JL i den prisklassen ? smile
så har man ju lite alternativ att kika på ...

Vi har i vårat sortiment, det finns Kicker, Rockford, med flera.

Deras W3 serie är jämförbar med PG's RSD t.ex.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Sök