styling till udda bil?

seat-Elof
26 februari 2007 · 15 Inlägg

hej har e seat toledo 91-99(har en 99), och jag undrar om någon vet någon sida som har lite styling till den? skulle vara till stor hjälp:P MVH oskar

DU Rör Inte Min Prilla!
Tezla Galen
26 februari 2007 · 108 Inlägg

gör egen? eller köp till annan bil å gör om så den passar din? annars kan jag inte hjälpa dig men gav lite "tips" tongue

Thony_mannen
27 februari 2007 · 263 Inlägg

Kolla på realcar eller på hova.com!

Volvo-Real-Power!
seat-Elof
8 mars 2007 · 15 Inlägg

tack

DU Rör Inte Min Prilla!
VivaLaFritz
8 mars 2007 · 342 Inlägg

du kan kolla på http://www.stylingkompaniet.com
dom har till nästan allt! smile

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Ena Colaberoende
8 mars 2007 · 1 219 Inlägg

Ska kolla lite vad som finns till din bil. En Nedlackning skulle göra en hel del på den också. Det är ju alltid en början.

/Ena

a_glad
8 mars 2007 · 293 Inlägg

jag tror på att först göra en nedlackning precis som "Ena" sa.. sen en sänkning och ett par sjysta fälgar smile
sen ser man till att ha ett sjujäkla pust på den wink det kommer man långt på smile


//Andreas

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
Subarukenta
8 mars 2007 · 77 Inlägg

Ja precis ett par schyssta fälgar kan ju va najs! Tona lite rutor också. Det finns gott om billiga alufälgar på nätet och Blocket, men vill du ha billiga plus kvalite kan du gå in och kolla på www.stop1.se

Lycka till med all styling! Lite hinner du fixa nu under våren va? Så du kan ut och gäzzza lite med en schysstare bil:-)

Streethawk Billjuds Wannabe
8 mars 2007 · 1 771 Inlägg

Fälgar och sänkning är nästan ett måste på alla bilar, kjolpaket och lite mer kan du hitta på stylingkompaniet.se
'

speedart.se har ganska billiga vingar om du ska ha en utstående bil smile

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang