2465
Sök

bilsport

.......
2 655 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
tjaah,

är de bara jag här som tycker att bilsport (tidningen alltså) blir bara sämmre hela tiden, tycker mest riskokare me massa hk och massa plast, och massa reklam, de är som mycke sämmre mot förr i tiden då de va jänkare och massa repotage om olika bilar och inte bara dom som har massa hk eller laggt ut en dunder summa av pengar på.

VILL HA MER OLIKA REPOTAGE O MINDRE REKLAM. bilsport va bättre förr (som de mesta andra)

Avstängd
1 031 Inlägg
26 februari 2007
Spoilernytt menar du....

417 Inlägg
26 februari 2007
Nej de har blivit kass. Jag bojkottar tidningen nuförtiden, köper bara lösnummer om polare är med eller så,,, Det har blivit mer reportage om: "jag lämnade in min bil, betalade å nu e den cool, nuförtiden. Förr var det mer hantverk fler folk som gjorde allt själv å lade ner sjuka timmar på sin bil för att få en personlig prägel på den. Dels det, sen är det lite för dålig fantasi i repotagen, lite för torra bilder oftast.

Mindre intressanta artiklar nuförtiden nu helt enkelt. Inte undra på att bilsport har fått många fula namn som t.ex spoilernytt.

mvh/Jocke

draminbil.nu
1 382 Inlägg
26 februari 2007
För att motbevisa dig slog jag illa kvickt upp senaste nummret (nr 5) och fann till min fasa att du hade helt rätt! Där var bara reportage om många hundra hästars bilar samt en jänke värd miljoner!
Okej en tillfällighet! förra nummret (nr 4): även där mycket pengar inblandat! Dyrt renoverade jänkare och firmatrimmad 850!
Nr3 i år då:  orange drifting Audi, brutal penga Lexus, svindyr a-traktor
nr1-2 då! Dubbel nummer där det borde finnas någon ljusning? Leif Tufvesson och cheva 55:a !

Du har nog banne mig rätt! Dyra bilar är det! Kul ibland men som du säger så är det ju budget bilarna där ägarna sliter räva av sig för att ha råd att tanka, men ändå stylar och trimmar sin bil som är kul att läsa om..

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
26 februari 2007
ja diggar jallefall ena sidan på årets almenacka-planch:)

Två ord räcker, SAAB knäcker

.......
2 655 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
jockecruiser skrev:
Nej de har blivit kass. Jag bojkottar tidningen nuförtiden, köper bara lösnummer om polare är med eller så,,, Det har blivit mer reportage om: "jag lämnade in min bil, betalade å nu e den cool, nuförtiden. Förr var det mer hantverk fler folk som gjorde allt själv å lade ner sjuka timmar på sin bil för att få en personlig prägel på den. Dels det, sen är det lite för dålig fantasi i repotagen, lite för torra bilder oftast.

Mindre intressanta artiklar nuförtiden nu helt enkelt. Inte undra på att bilsport har fått många fula namn som t.ex spoilernytt.

mvh/Jocke

känns bra att folk håller me mej. gör även samma som dej, är de nån bekant eller oom de handlar om just en bmw e30 och vissa andra bmw bilar så kan ja handla, just för att få lite tipps och se hur andra löst problem me trångt utrymme eller hur han/hon/dom buggt. just för att se hur de är löst så man vet ifall man själv gör något liknande...

845 Inlägg
26 februari 2007
håller med er till 100%

med lem
1 925 Inlägg
27 februari 2007
håller med ! tyvärr blir den sämre o sämre, bara massa hästkrafter o skit me nu för tiden !

massa sponsrade bilar o så,

att dom inte tar o gör ett repotage om en "normal" gatbil ?  som kommer från egen ficka och som går att köra med till vardags ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

9 108 Inlägg
27 februari 2007
Ja det har blivit en riktig skittidning, gör misstaget om och om igen att köpa den för det verkar vara något fräckt med... Ack ack ack... Massa jänkeskrot och annan skit. Köper hellre Street Xtreme då.

607 Inlägg
27 februari 2007
Tycker också det blir för mycket när det är samma sak om och om igen, dom borde få lite mer bredd, bli lite mer personliga igen. Med lite mera "vanliga bilar" som en vanlig svensson skulle tycka vara av intresse

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

2 953 Inlägg
27 februari 2007
köper både street xtreme å drive ist jag mkt bättre fast jag kan ju gå på biblan å läsa bilsort å wheels efter skolan

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

FreddeK
27 februari 2007
Får hålla med...tycker dom kan släppa ner lite till en vanlig arbetares plånbok när det gäller bilvalen etc..
Jättelätt att hamna i den tidningen om man har pengar...bara köpa en dyr sportbil och försöka göra lite personlig och sen är du med!
Finns dock någon skön läsning ibland men texten är så överdriven.

9 108 Inlägg
27 februari 2007
Till råga på allt så verkar dom skita i utställningar över huvud taget.. Vi som inte åker stripp blir rejält åsidosatta på EDPS-eventsen, vore ju kul om dom iaf gjorde någonting.. Även nu på Elmia sköter dom allt extremt dåligt, knappt några som fått svar ÄN på om dom får ställa ut... Känns ju säkert lagom kul för dom som får ställa ut med en månads varsel typ. Riktigt dålig jävla stil är det.. Förra året fick alla reda på det runt jul har jag för mig!

Sedan som sagt är det nästan bara miljonbyggen i tidningen, jag personligen är mer intresserad av bilar med själ, så länge det inte är jänkare hehe.

lundwall
27 februari 2007
Bilsport haller pa att fasa ut sig sjalva, genom att inte vara nytankande eller progressiva alls. Att forsoka halla sig ajour med trender genom att skapa gatbilar.se... tja, ratt menlost.

Battre att de satsar mer pa gammeljank och volvo, som forr i tiden, och lat de nya sajterna och tidningarna ta over.

Sök