Jättesöt hund!

chrizz Administratör
28 juli 2005 · 11 783 Inlägg

http://other.nnm.ru/sniato/25.07.2005/d … noj_sobaki

Vill ni gosa med den där? Han/hon lär iofs vara jättesnäll, men "den" ser lite farlig ut wink

http://www.nnm.ru/imagez/gallery/webz/gid-1122304552_i_8976.jpg
http://www.nnm.ru/imagez/gallery/webz/gid-1122304508_i_3437.jpg
http://www.nnm.ru/imagez/gallery/webz/gid-1122304522_i_8053.jpg
http://www.nnm.ru/imagez/gallery/webz/gid-1122304571_i_9924.jpg

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Feffy
28 juli 2005 · 231 Inlägg

Hehe vette sjutton om jag skulle våga röra den.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Janken Driver
28 juli 2005 · 2 111 Inlägg

men fy helvete rent ut sagt hehe.men dee ju insidan som räknas! hehe tongue..

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
mattias_bandy
28 juli 2005 · 8 Inlägg

Ahhh... Fuck no....!!!!! Skulle VÄGRA och "gosa" med den där saken!!!!!!!!!!!!!!

DaMM
28 juli 2005 · 16 Inlägg

WTF!! blev ju livrädd när ja öppna tråde.. räkna faktiskt me att få se en riktigt gullig hund..:S

Kör/bygger 400+ skyline r33 GTs-T
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
29 juli 2005 · 605 Inlägg

Har sett den innan!


Jag tycker kinesiska nakenhundar är jättefula, men en utvecklingsförstörd kinesisk nakenhund e ju det värsta man kan tänka sig!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
Redbull Moderator+
29 juli 2005 · 1 081 Inlägg

OMG, jag skulle nog skita ner mig om den stod och viftade på svansen i sängen när jag vaknade.

Vem jag?
Stefan1973
29 juli 2005 · 305 Inlägg

Forumets maskot? wink

cossie84 cossie jens
29 juli 2005 · 127 Inlägg

det va nog fan det äckligaste jag sett i djurväg måste jag säga men snäll är den säkert.... :p

Angelicque
29 juli 2005 · 222 Inlägg

Oj, tur att jag inte har valt att ha nakenfisar som husdjur....
Nä, tacka vet jag min......Han har iaf päls....

Senast redigerat av Angelicque (29 juli 2005)

Hellre chips än sex på festival!!!!
Angelicque
29 juli 2005 · 222 Inlägg

Jag måste bara få tala om, för de som kanske ryggar tillbaka när de ser på bilderna av nakenhunden, en mexikans variant.
Den har ju vunnit "fulaste husdjuret" flera år i rad!
Den verkar inte heller att må dåligt och vad jag kan minnas när jag tidigare kollat på detta är att ägaren och jycken trivs utmärkt ihop.
Men, med handen på hjärtat, klorna är en aaaaning för långa!

Hellre chips än sex på festival!!!!
Wiz
29 juli 2005 · 54 Inlägg

från vilket ryskt genforksningslabb har den krabaten rymt?! Inte nog med att genbanken redan är fucked up i nakenhunds släktet,  men var de tvugna att grunda genpoolen ännu mer genom att låta hundens far vara bror till dess mor?

Angelicque
29 juli 2005 · 222 Inlägg

Wiz skrev:
från vilket ryskt genforksningslabb har den krabaten rymt?! Inte nog med att genbanken redan är fucked up i nakenhunds släktet,  men var de tvugna att grunda genpoolen ännu mer genom att låta hundens far vara bror till dess mor?

Ofta är det vanligt, i hundvärlden och avel, att en tik paras med sin farfar eller morfar....allt för att få fram det bästa av gener och rasstandard.
Att det sedan inte kallas inavel är en helt annan sak...

Hellre chips än sex på festival!!!!
Wiz
29 juli 2005 · 54 Inlägg

Angelicque skrev:

Wiz skrev:
från vilket ryskt genforksningslabb har den krabaten rymt?! Inte nog med att genbanken redan är fucked up i nakenhunds släktet,  men var de tvugna att grunda genpoolen ännu mer genom att låta hundens far vara bror till dess mor?

Ofta är det vanligt, i hundvärlden och avel, att en tik paras med sin farfar eller morfar....allt för att få fram det bästa av gener och rasstandard.
Att det sedan inte kallas inavel är en helt annan sak...

Jag vet hur hunduppfödning funkar, men i detta fallet har det ju gått aldeles för långt. Om den hunden avlar vidare så garanterar jag dig att ungarna kommer ut med snabel, simhud,  vingar och skallerorms svans..  men jag har en lösning på  problemet, den lämnade morfar efter sig, heter "Bettan" och har 2 pipor side-by-side... detta verktyg är åxå känt som "Hagel-Harry", "Hagel-Sprakaren" eller helt kort och gott "The Boom-Stick" wink

Angelicque
29 juli 2005 · 222 Inlägg

Wiz skrev:

Angelicque skrev:

Wiz skrev:
från vilket ryskt genforksningslabb har den krabaten rymt?! Inte nog med att genbanken redan är fucked up i nakenhunds släktet,  men var de tvugna att grunda genpoolen ännu mer genom att låta hundens far vara bror till dess mor?

Ofta är det vanligt, i hundvärlden och avel, att en tik paras med sin farfar eller morfar....allt för att få fram det bästa av gener och rasstandard.
Att det sedan inte kallas inavel är en helt annan sak...

Jag vet hur hunduppfödning funkar, men i detta fallet har det ju gått aldeles för långt. Om den hunden avlar vidare så garanterar jag dig att ungarna kommer ut med snabel, simhud,  vingar och skallerorms svans..  men jag har en lösning på  problemet, den lämnade morfar efter sig, heter "Bettan" och har 2 pipor side-by-side... detta verktyg är åxå känt som "Hagel-Harry", "Hagel-Sprakaren" eller helt kort och gott "The Boom-Stick" wink

Förstår vad du menar, men nakenjyckar ser ut som de gör.
Att denna hunden sedan har flera år på nacken tillför inget fördelaktigt för dess utseende - det kan jag hålla med om.
Men jag hoppas verkligen att de som sysslar med avel, jag gör det inte - för jag är "bara" begåvad med en bastard, vet vad de håller på med och låter hunden just vara en hund utan märkliga tillbehör som annars kan vara vanligt på bilar...

:-)

Hellre chips än sex på festival!!!!
Katten
31 juli 2005 · 72 Inlägg

Men fy vilken läskig.... Vart ju rädd... Men, men smaken är ju som baken... smile

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
dynamic4
2 augusti 2005 · 4 Inlägg

skönhet kommer inifrån sa den fule.....

Blyfoten
2 augusti 2005 · 81 Inlägg

..o utseendet har ingen betydelse sägs de.. Hmm.. betygsätta kanske?! En klar ETTA röstar jag.. :-P

OPEL - Ett sätt att ha det bra!
Feffy
2 augusti 2005 · 231 Inlägg

Blyfoten skrev:
..o utseendet har ingen betydelse sägs de.. Hmm.. betygsätta kanske?! En klar ETTA röstar jag.. :-P

Röstar man i hur fin man tycker den är eller hur hems den är? tongue

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Static
7 oktober 2005 · 208 Inlägg

har skinnbiten varit med om en bilbrand eller?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang