7549
Sök

Navkapslar som ändrar storlek

3 390 Inlägg
1 mars 2007
Trådstartare
Skulle kolla om det är någon som vet någon sida som säljer navkapslar som ändrar t.ex. 14" till 16" ... har bara hittat på danmobility.se men dom var slut och kom inte in förrän maj.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 123 Inlägg
1 mars 2007
En riktig penisförlängare.

Bigge
2 mars 2007
Wtf

bullsmugglare
190 Inlägg
2 mars 2007
har aldrig hört om navkapslar som kan ändra från 14" - 16" , men dom flesta har en stålring som går o ändra typ en ½" till 1".

säg till om du hittar för det vill jag fan se=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

281 Inlägg
2 mars 2007
hmm kan väl inte va något att ha? borde ju flyga bort om man tog en sväng lite för kraftigt...

Såg däremot att biltema hade fått in navkapsel med spinners nu haha :)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
2 mars 2007
det jag tror han menar är att det är 14" navisar som har enn större ytterdiameter så att det ser ut som 16" alltså.. navisen går en bit utanpå däcket.. rätta mig om jag har fel?tongue

Team Insane Racing

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Malm3n skrev:
det jag tror han menar är att det är 14" navisar som har enn större ytterdiameter så att det ser ut som 16" alltså.. navisen går en bit utanpå däcket.. rätta mig om jag har fel?tongue

Precis så.... Här är sånna: http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1225992207

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bigge
2 mars 2007
Wtf

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Bigge skrev:
Wtf

?

Bigge
2 mars 2007
What the f*ck

1 004 Inlägg
2 mars 2007
vm i tattar prylar smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

med lem
1 925 Inlägg
2 mars 2007
sånna hade farsan på vintersulorna smile 15-17" smile  17" vintersulor är itne dumt hahahha

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
262turbo skrev:
vm i tattar prylar smile

Säger han som har en volvo

1 827 Inlägg
2 mars 2007
HAHAHAHA!!!

Det sjukaste jag hört! Allvarligt, är fallet så att man kör på plåtisar, så får man ju inse det... Att överhuvudtaget sätta på navkapslar är löjligt, och detta var det dummaste jag hört!

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Smålänning
7 887 Inlägg
2 mars 2007
Man ska vara stolt över sina plåtisar! Tänk efter vad skönt det är att inte behöva vara rädd att ta sönder fälgen vid fickparkering wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Drop Shop
926 Inlägg
2 mars 2007
Eisenhut skrev:
HAHAHAHA!!!

Det sjukaste jag hört! Allvarligt, är fallet så att man kör på plåtisar, så får man ju inse det... Att överhuvudtaget sätta på navkapslar är löjligt, och detta var det dummaste jag hört!

word!

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
haha... ursäkta men vad är problemet ??? Jag undrade en sak och hur många svar har jag fått ?? seriöst, om ni inte har någe annat att skriva så kan ni faktiskt bespara er det...

Visst, navkapslar kanske inte är sådär "skit häftigt" men jag ska ha det på min renault 5:a (vinterbil) och vet inte om jag är så sugen på att köpa 16" alu fälgar till den då.....

1 827 Inlägg
2 mars 2007
Nej, men min åsikt är väl att bara köra på plåtfälgarna? För ärligt talat, det blir ju inte snyggare med navkapslar oavsett hur fula plåtisarna är? Min stackars 740 vinterhäck har rena plåtisar, mer förtjänar den inte.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

1 004 Inlägg
2 mars 2007
WeDo skrev:
262turbo skrev:
vm i tattar prylar smile

Säger han som har en volvo

japp en volvo med alufälgar och utan kolfibertape smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

3 390 Inlägg
2 mars 2007
Trådstartare
Eisenhut skrev:
Nej, men min åsikt är väl att bara köra på plåtfälgarna? För ärligt talat, det blir ju inte snyggare med navkapslar oavsett hur fula plåtisarna är? Min stackars 740 vinterhäck har rena plåtisar, mer förtjänar den inte.

Neee, men jag tänkte det bara som en rolig grej att se hur det skulle se ut med 16" are på 5:a... Sen bad jag inte om åsikter utan bara om någon visste var sånna fanns.....

Sök