Vad tycker ni om Volvo 740

xorox_88 Smack that ass!!
12 mars 2007 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:

xorox_88 skrev:

_Glenne_ skrev:

nej då han började bara på elektrolux och designade kylskåp istället..eller han kanske hade ett ganska fyrkantigt liv endå haha big_smile

den där börjar bli hyffsat ner tjatad glenn
de är ju inge fel på 740

tycker personligen att de är ett stort fel på volvo... efter nåra stycken av erfarenhet och säg inte att de är för att jag körde så hårt med dom för även dom volvo bilar farsan har haft har jävlats mkt tycker jag.... så den som säger att jag är avis på volvo ska ju bara vara tyst eftersom jag har haft nåra stycken och farsan har haft nåra stycken så jag har fått mig en egen uppfattning om volvo... och skulle jag vara avis på volvo varför köpte jag inte en volvo för då när jag hade pengar och köpte sierran? wink


de är min uppfattning och är den nån som ska klaga på den så får ni göra de för jag tänker inte svara på nått eftersom jag inte tänker ge mig in på nån "pajkastning"

glenn minns du inte när du tänkte köpa volvo innan sierran eller har du bara förtränkt det

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Ckosworth Mr
12 mars 2007 · 607 Inlägg

xorox_88 skrev:

_Glenne_ skrev:

xorox_88 skrev:
den där börjar bli hyffsat ner tjatad glenn
de är ju inge fel på 740

tycker personligen att de är ett stort fel på volvo... efter nåra stycken av erfarenhet och säg inte att de är för att jag körde så hårt med dom för även dom volvo bilar farsan har haft har jävlats mkt tycker jag.... så den som säger att jag är avis på volvo ska ju bara vara tyst eftersom jag har haft nåra stycken och farsan har haft nåra stycken så jag har fått mig en egen uppfattning om volvo... och skulle jag vara avis på volvo varför köpte jag inte en volvo för då när jag hade pengar och köpte sierran? wink


de är min uppfattning och är den nån som ska klaga på den så får ni göra de för jag tänker inte svara på nått eftersom jag inte tänker ge mig in på nån "pajkastning"

glenn minns du inte när du tänkte köpa volvo innan sierran eller har du bara förtränkt det

Lol lol

Senast redigerat av Ckosworth (12 mars 2007)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 mars 2007 · 5 753 Inlägg

Ckosworth skrev:

xorox_88 skrev:

_Glenne_ skrev:

tycker personligen att de är ett stort fel på volvo... efter nåra stycken av erfarenhet och säg inte att de är för att jag körde så hårt med dom för även dom volvo bilar farsan har haft har jävlats mkt tycker jag.... så den som säger att jag är avis på volvo ska ju bara vara tyst eftersom jag har haft nåra stycken och farsan har haft nåra stycken så jag har fått mig en egen uppfattning om volvo... och skulle jag vara avis på volvo varför köpte jag inte en volvo för då när jag hade pengar och köpte sierran? wink


de är min uppfattning och är den nån som ska klaga på den så får ni göra de för jag tänker inte svara på nått eftersom jag inte tänker ge mig in på nån "pajkastning"

glenn minns du inte när du tänkte köpa volvo innan sierran eller har du bara förtränkt det

Lol lol

ska bara tillägga en sista sak innan jag drar mig ur pajkastningen.... jag har alltid hatat volvo men det var en tid då jag inte hade nått emot volvo fast jag gillade dom inte då heller igentligen och nu hatar jag dom igen och sen så har jag älskat ford hela livet så då är väll inte valet så svårt med vilken bil man vill köpa


och de där med att jag tänkte köpa en volvo de var när jag inte hade nått emot dom även fast jag inte gillade dom och ville ha en bakhjulsdriven turbo bil. och med min ekonomi så skulle jag inte haft råd med nån annan bakhjulsdriven turbo bil... men då köpte jag sierran som går minst lika bra som en volvo tic men är allt som en volvo inte är (positiva saker givetvis) smile



nä nu får ni fortsätta denna pajkastning utan mig

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ckosworth Mr
12 mars 2007 · 607 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Ckosworth skrev:

xorox_88 skrev:

glenn minns du inte när du tänkte köpa volvo innan sierran eller har du bara förtränkt det

Lol lol

ska bara tillägga en sista sak innan jag drar mig ur pajkastningen.... jag har alltid hatat volvo men det var en tid då jag inte hade nått emot volvo fast jag gillade dom inte då heller igentligen och nu hatar jag dom igen och sen så har jag älskat ford hela livet så då är väll inte valet så svårt med vilken bil man vill köpa


och de där med att jag tänkte köpa en volvo de var när jag inte hade nått emot dom även fast jag inte gillade dom och ville ha en bakhjulsdriven turbo bil. och med min ekonomi så skulle jag inte haft råd med nån annan bakhjulsdriven turbo bil... men då köpte jag sierran som går minst lika bra som en volvo tic men är allt som en volvo inte är (positiva saker givetvis) smile



nä nu får ni fortsätta denna pajkastning utan mig

Ömpunkt det där Glenne? tongue

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
Volvoz84 "Ijenkligen"
12 mars 2007 · 786 Inlägg

NorrmaN_Racing skrev:
Vad tycker ni om Volvo 740? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter.

ja...
dom flesta är helt fruktansvärda med typ 4 extralysen, kapade fjädrar, massa dekaler, nätgrill och garagelack... men sen finns det ju dom som är äckligt snygga också. så det beror ju på hur seriöst man stylar den.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
g60Racing
12 mars 2007 · 76 Inlägg

740 är en bonnabil så är det bara!

Volvoz84 "Ijenkligen"
12 mars 2007 · 786 Inlägg

g60Racing skrev:
740 är en bonnabil så är det bara!

mmm.. men volkswagen corrado är skithäftiga...
va väl fan va alla ska gnälla.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Niklas1987 NO
12 mars 2007 · 2 182 Inlägg

g60Racing skrev:
740 är en bonnabil så är det bara!

man behöver åtminstone inte sakta ner för fartgupp på vägen

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
volvo_740TR
12 mars 2007 · 25 Inlägg

Vad tycker ni om golf vr6? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter. haha nej skämt åt sidan vilken skit tråd man pysslar mee dom bilar man gillar...

bompis
12 mars 2007 · 5 Inlägg

tycker att en volvo 740 är helt ok..har själv haft några .....
mycket pålitliga bilar och går att göra rätt coola...kolla gärna min 740    hej hej

Volvo V70n 2,5T "familjeracern" (2004)
villon
12 mars 2007 · 684 Inlägg

volvo 740 har stor potential till o bli snygga,, visst original är dom inte så fina,,, men när dom får på en 940 front, schysta fälgar och annan typ av inredning typ 960 s90 850 så blir dom jävligt fina,, för att inte tala om när dom får på en 960 front,, då är dom sjukligt fina big_smile.. bra moterer med för den delen,,

meen som sagt onödig tråd, då kan vi jhu nämna att vw är jhu inte känt för att göra så fina bilar inte på den tiden iaf,, fula som stryk var dom. Om vi nu ska ha pajkastartävling???

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
PLPerformance
12 mars 2007 · 213 Inlägg

Jag har en 740-92. Den har AC, ABS, Halvskinn, Telefon, Lamelldiff mm orginal. Farsan köpte den Ny på Volvo och nu har jag tagit över den.

Har den som bruksbil och roligare bil får man nog leta efter (i den prisklassen så klart). Hur finnas om helst att sladda med i snön och går fint att drifta lite med i rondeller när det är fuktigt ute.

"Bonnbil" eller inte. Nämn någon bil som är så roliga att köra och så lättmeckade.

bjooork
12 mars 2007 · 126 Inlägg

NorrmaN_Racing skrev:
Vad tycker ni om Volvo 740? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter.

mycket bra beskrivning:D

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se
PLPerformance
12 mars 2007 · 213 Inlägg

bjooork skrev:

NorrmaN_Racing skrev:
Vad tycker ni om Volvo 740? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter.

mycket bra beskrivning:D

Ni börjar bli löjliga nu...

Honken_ Klyphuggare
12 mars 2007 · 328 Inlägg

tål mycket stryk har jag sett

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Efterlyst
12 mars 2007 · 70 Inlägg

NorrmaN_Racing skrev:
Vad tycker ni om Volvo 740? Personligen tycker jag att det är den fulaste bilen som har gjorts och ännu fulare blir den när man "Stylar" den. Skriv gärna era åsikter.

Och vem bryr sej om din "personliga åsikt"? Lönt att skapa EN TILL sådan här tråd. Och har man inget bättre för sig än att sitta och klanka ner? Skit du i vad andra kör för bil. Ta dig en titt så ska du nog få se en hel del välarbetade 740.

twin_cam Smålänning
12 mars 2007 · 7 877 Inlägg

Det är absolut inget fel på volvo 740! Jag tycker dom är snygga, och skulle ha haft en om det inte vore för tre små saker.

Däremot så vet jag inte om jag kan hålla med om att dom är roliga att köra.. Kanske i halt väglag, men fan inte på torr asfalt, enligt mig alltså.

Men jag kan skriva under på komforten och driftsäkerhet/slitstyrka/hållbarhet.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
bjooork
12 mars 2007 · 126 Inlägg

_Glenne_ skrev:

lelleal skrev:
han som kom på den bilen måste haft ett fyrkatigt liv...rentusagt den ser förjävlig ut en riktig bonnlåda e de big_smile

nej då han började bara på elektrolux och designade kylskåp istället..eller han kanske hade ett ganska fyrkantigt liv endå haha big_smile

hehe, den va klockren;)

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se
Heavens_Gate
12 mars 2007 · 543 Inlägg

240Mannen skrev:
"Bonnbil" eller inte. Nämn någon bil som är så roliga att köra och så lättmeckade.

Alfa Romeo wink

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
peter_1976 JDM
12 mars 2007 · 2 201 Inlägg

haha, vilken jvla onödig tråd. jag har läst många trådar här, men detta är nog den löjligaste. ta tex ovanstående (inget illa menat) o fråga vilken bästa bilen är: alfa romeo, fråga personen ovanför, vilken bästa bilen är: audi. klart att man säger det märke man äger. han som startade tråden har säkert golf som favorit. o ingen av dessa är min favorit, men hackar inte ner på dom bilarna för det.
smaken är som baken.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang