4262
Sök

Vitt på fliken i garaget? "Klagar EJ"

This is me
334 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Är det bara jag som får den fliken jag är inne på att bli lite vit i kanten?

Inget irreterande eller så men bara undrar smile Alltså jag klagar ej bara undrar!
Senast redigerat av Dakiz (13 mars 2007)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
12 mars 2007
Nej, jag har det också. Den vita fliken markerar i vilken del av garaget du befinner dig. Har jag fått det till i alla fall... smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Fattar inte vad du menar riktigt.. T.ex. när jag är inne på forumet så är den fliken vit för mig, för att jag ska se vart jag är.. Eller vad menar du? Det är väl bra tongue

274 Inlägg
12 mars 2007
Vit för mig med! Ska nog vara så skulle jag tro! smile

Saab raggare : )
887 Inlägg
12 mars 2007
jo den ska väl va vit.. men är de så snyggt ?.. inte enligt mig.. tycker hela fliken ska vara annan färg..

Turbo.. Because Im worth it :)

Administratör
11 968 Inlägg
13 mars 2007
Vilka flikar är det ni snackar om egentligen? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

BMW Power
2 362 Inlägg
13 mars 2007
chrizz skrev:
Vilka flikar är det ni snackar om egentligen? smile

Dom menar flikarna där uppe som "start" "bilar" "galleri & projekt" osv.. när man är inne på fliken så är den ju vit.. om jag fattar rätt så är det väl det dom menar tongue

BMW, bogsering med wire :/

Leg. Spådam
816 Inlägg
13 mars 2007
Jag ser inte hur en liten flik kan spela så stor roll...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

elektriker
591 Inlägg
13 mars 2007
är det fliken med "index, regler, sök etc" ni menar så är den iallafall ljusgrå för mig.
Och är det fliken med " start, bilar, etc ni menar så är den blå för mig:P

---------------> Kimpan

BMW Power
2 362 Inlägg
13 mars 2007
_kimpan_ skrev:
är det fliken med "index, regler, sök etc" ni menar så är den iallafall ljusgrå för mig.
Och är det fliken med " start, bilar, etc ni menar så är den blå för mig:P

Ja dom är ju ljusblå i toppen sedan går ner till mörkare blå, men är du inne på fliken så blir den vit.

BMW, bogsering med wire :/

Administratör
11 968 Inlägg
13 mars 2007
De inaktiva huvudflikarna högst upp är blå. Den aktiva huvudfliken är vit, och leder oftast ned till en aktiv underrubrik som har vit bakgrund också. Övriga inaktiva underrubriker har grå bakgrund.

Jag ser inte problemet? Det ska vara så... smile

Biltokig flicka
126 Inlägg
13 mars 2007
det är inget problem... folk måste ha nåt att hänga upp sig på... vilken skitsak å klaga på

FreddeK
13 mars 2007
zaraz skrev:
det är inget problem... folk måste ha nåt att hänga upp sig på... vilken skitsak å klaga på

haha jag håller med till fullo...vilken skitsak=) en del har alldeles för mycket fritid.

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
13 mars 2007
hehe, jag ser inte problemet i detta.. det är väll bra att den fliken är annan färg så man vet vad man är inne på tongue

This is me
334 Inlägg
13 mars 2007
Trådstartare
hanzzaq skrev:
hehe, jag ser inte problemet i detta.. det är väll bra att den fliken är annan färg så man vet vad man är inne på tongue

SOm sagt inget jag klagar på undrar bara om det skulle vara så då jag tyckte det såg lite skumt ut.

Det är ENDAST en liten kant på fliken som är vit och inte hela fliken.
Ska det vara så så ska det vara så, Som sagt bara undrade.

Har du inget vettigare att skriva än att börja klanka ner på oss att vi klagar så skriv inget alls. För vi klagar inte!!!!!

/ Danne wink

Saab raggare : )
887 Inlägg
13 mars 2007
nu tycker jag några är lite dumma...

Nyfixad sida.. = kan vara buggar osv... folk uppmärksammar saker.. som enligt mig också ser riktigt skummt ut.

Och sen får han/vi mothugg?.. va ju bara att han/vi noterat det och inte vill de ska va så tongue

Turbo.. Because Im worth it :)

Fartglad
336 Inlägg
13 mars 2007
Samma sak för mig på alla flikar men då och då har dem varit helvita. Så det kan inte vara meningen att det ska vara så. tongue

För att alla ska förstå vad det snackas om så....

http://home.no/whitey/gorg%20bug.JPG

Power without Quattro is useless!

Administratör
11 968 Inlägg
13 mars 2007
Problemet är nu löst.

Om ni mot förmodan har det här problemet kvar kan ni skicka ett mail till mig på support@garaget.org

Kan påpeka att problemet endast uppstod i Internet Explorer 6.x, och visades korrekt i 7.0, samt firefox.

Mvh

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
13 mars 2007
jaha så egentligen skulle det va helvitt eller?? visst jag hade också det vita strecket.. men tänkte inte så mycke på det och visste att det fanns uppdateringar.. men men ha d bra där ute alla.. hehe

This is me
334 Inlägg
13 mars 2007
Trådstartare
chrizz skrev:
Problemet är nu löst.

Om ni mot förmodan har det här problemet kvar kan ni skicka ett mail till mig på support@garaget.org

Kan påpeka att problemet endast uppstod i Internet Explorer 6.x, och visades korrekt i 7.0, samt firefox.

Mvh

Hoppas du inte såg detta som klagomål, tänkte bara ifall du visste om det eller om det bara var jag som hade det så. Men nu löste det sig wink Bra jobbat med sidan för övrigt.

Sök