6766
Sök

vad ska man ha skärmar i bakluckan till.??

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
13 mars 2007
Trådstartare
Har sett en hel del bruksbil/utställningsbil som har LCD skärmar i bakluckan eller i baksätets nackstöd.Jag kan förstå om dom används vid vissa utställningar för att visa byggbilder eller info om bilen.
-Men dom gör ju inte ens det,Då visar dom ngn tråkig action film.
Är det inte bättre att lägga pengarna på ngt vettigt funktionsdugligt.?

Diesel is the blood of satan.

543 Inlägg
13 mars 2007
jinxs skrev:
Har sett en hel del bruksbil/utställningsbil som har LCD skärmar i bakluckan eller i baksätets nackstöd.Jag kan förstå om dom används vid vissa utställningar för att visa byggbilder eller info om bilen.
-Men dom gör ju inte ens det,Då visar dom ngn tråkig action film.
Är det inte bättre att lägga pengarna på ngt vettigt funktionsdugligt.?

Är man sponsrad så bryr väl inte byggarna sig om pengarna? tongue

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

1 813 Inlägg
13 mars 2007
om man kanske har det till dom där bak som åker med som kan se på film tex... om man har familj å brukar åka bil så e det skönt å låta sina barn se på film för att då blir det inte så mkt liv där bak...   + att det e roligt å ha lite överallt,,,  finns dom som lackar om inne i bilen vissa tycker varför gör man det? man gör lite olika med sin bil bara för att det inte ska se ut som någon annans;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

9 108 Inlägg
13 mars 2007
Jag hade en 19" skärm i bagaget på Elmia som spelade en burnfilm med min bil. Varför inte liksom när man kan, det är ju ändå utställning och man vill ju att folk ska kolla vad man byggt i bagaget, det stannade mängder med folk när filmen rullade men när den var avstängd var det inte lika poppis wink

Förstår faktiskt inte vad problemet är tongue Sedan räcker det ju med en eller två skärmar på varje ställe, blir överdrivet när man knökar in 15-20 skärmar i en bil bara för att man är sponsrad eller har råd...

892 Inlägg
13 mars 2007
"So why do you want to put screens in the back of the car? So the people driving behind you can see!" - Xzibit, Pimp my Ride

tongue

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

3 059 Inlägg
13 mars 2007
dj_padde skrev:
om man kanske har det till dom där bak som åker med som kan se på film tex... om man har familj å brukar åka bil så e det skönt å låta sina barn se på film för att då blir det inte så mkt liv där bak...   + att det e roligt å ha lite överallt,,,  finns dom som lackar om inne i bilen vissa tycker varför gör man det? man gör lite olika med sin bil bara för att det inte ska se ut som någon annans;)

Då får dom sitta i bagagen o kolla.. Tror han menade varför man har det i nackstöden bak så skärmarna visar bilden ur bakrutan till ingen nytta.. Asså nackstöden som hör till baksätet.. Olika?? Tycker alla gör likadant.. alla sätter ju skärmar på dom mest menlösa ställe nuförtiden.. gå mot strömmen isåfall och sätt dom där du har nytta av dom.

Android skrev:
"So why do you want to put screens in the back of the car? So the people driving behind you can see!" - Xzibit, Pimp my Ride

tongue

smile

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
13 mars 2007
Android skrev:

tongue

"Hater vision"

Student
232 Inlägg
13 mars 2007
Jag tror att de är till för att underhålla dem man kidnappat:P

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Sök