3666
Sök

Garaget.org vs Gatbilar.se

7 120 Inlägg
14 mars 2007
Zankan skrev:
Tkr gatbilar slår garaget med hästlängder.
Ett par anledningar.

*Anordnar Träffar .
*Seriösare folk .
*Inga typiga snorungar utan kunskap.
*Trevliga admin´s
*battles
*EGEN TIDNING!

Hur mkt betalar bilsport dig då? big_smile

men om gatbilar.se skulle ha cirka 45 000 användare så skulle nog inte alla vara "seriöst folk med kunskap".

Sideways.nu
873 Inlägg
14 mars 2007
Provade att slänga upp en projekt tråd här... tog inte mer än 5 min sen hade någon svarat smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Colaberoende
1 219 Inlägg
14 mars 2007
Zankan skrev:
*Inga typiga snorungar utan kunskap.
!

Tror dom flesta Gatbilar.se användarna hänger här också.
Fast inte Epa-Folket. Dom finns ju bara på Gatbilar.

/Ena

217 Inlägg
14 mars 2007
gatbilar.se är bara rörig!

billackerare/bilbyggare
232 Inlägg
14 mars 2007
finns både för ock nackdelar på båda sajterna,själv föredrar jag gatbilar.se,inget illa menat mot garaget...trivs på båda men känner att jag fått fler kompisar genom gatbilar,+ att dom har battles som jag leder ock som jag tycker e roligt...men mitt betyg kunde ju vara högre på gatbilar...går ju bättre för min bil här på garaget....

Åkeri ägare
226 Inlägg
14 mars 2007
Ja ha vad säga om dettat hehe som två snorunga som som tjabba om vems pappa som har bäst bil, Tycker själv att båda dessa forum ge mig väldigt mycket och ha fått otroligt många bil polar typ, Salleracing Zankan  m,m det är väl bara till att hänga där man tycker om att var eller? allt bygger ju på ett å samma intresse eller kanske till och med skulle hitta på något ihop eller?

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

9 108 Inlägg
14 mars 2007
cool blue skrev:
Ja ha vad säga om dettat hehe som två snorunga som som tjabba om vems pappa som har bäst bil, Tycker själv att båda dessa forum ge mig väldigt mycket och ha fått otroligt många bil polar typ, Salleracing Zankan  m,m det är väl bara till att hänga där man tycker om att var eller? allt bygger ju på ett å samma intresse eller kanske till och med skulle hitta på något ihop eller?

Ja det är ju inget fiendeskap precis smile Man hänger ju där man får ut mest, jag var ju med kompisgänget som grundade streetcars också men den har inte lika mycket tekniska finesser som vare sig gatbilar eller garaget, men jag har fått riktigt många bra polare därifrån smile Kommer en stor uppdatering dit snart också, det behövs smile

245 Inlägg
14 mars 2007
Finns ju en anledning till att man har garaget.org som startsida big_smile

Åkeri ägare
226 Inlägg
14 mars 2007
MilleN skrev:
cool blue skrev:

Ja det är ju inget fiendeskap precis smile Man hänger ju där man får ut mest, jag var ju med kompisgänget som grundade streetcars också men den har inte lika mycket tekniska finesser som vare sig gatbilar eller garaget, men jag har fått riktigt många bra polare därifrån smile Kommer en stor uppdatering dit snart också, det behövs smile

Låter kanon hängde en del där förut men länge sedan va en bra sida då Händer annas något med bilen eller är det bara bågen som existera hehe
Senast redigerat av cool blue (14 mars 2007)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Knegare
718 Inlägg
14 mars 2007
Garaget... Enda bilforumet jag hänger på.. Och så lär det förbli då jag tycker jag får reda på allt jag behöver veta här..smile

William 2009-02-20

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 mars 2007
gatbilar trivs jag väll bäst då för där slipper man ju få sin bil avstängd men har på garaget ja då ska dom va framme och ta ens bil offline sånt suger om ändå garaget kunde uppfylla gatbilar krav så skulle det vara trivsammare

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 mars 2007
TurboXX skrev:
bätter/snyggare bilar på garaget! mycket skitbilar på gatbilar. (vinterbilar och dyligt)

det som är skit i dina ögon kan vara nått fint i andras så därför älskar jag gatbilar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Meister
6 763 Inlägg
14 mars 2007
ironhead skrev:
gatbilar trivs jag väll bäst då för där slipper man ju få sin bil avstängd men har på garaget ja då ska dom va framme och ta ens bil offline sånt suger om ändå garaget kunde uppfylla gatbilar krav så skulle det vara trivsammare

Kanske finns en anledning till varför den blir tagen offline?

Har själv ingen erfarenhet av gatbilar, hade jag tänkt på det så kunde jag ju ha gått in där och kollat när garaget låg nere. Istället fick man ju "vänstra" med zatzy och det va nog de sämsta jag varit med om..

9 108 Inlägg
14 mars 2007
cool blue skrev:
Låter kanon hängde en del där förut men länge sedan va en bra sida då Händer annas något med bilen eller är det bara bågen som existera hehe

Jag tar det lugnt, har kvar bilen som den är, jag är bankrutt wink

Zankan
10 Inlägg
15 mars 2007
Gör som så att ni går in o läser på denna länken o läs vad bland annat Admins och medlemmar skriver där , Så ser ni dom stora skillnaderna mellan gatbilar och garaget !!!

http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=3355

9 108 Inlägg
15 mars 2007
Zankan skrev:
Gör som så att ni går in o läser på denna länken o läs vad bland annat Admins och medlemmar skriver där , Så ser ni dom stora skillnaderna mellan gatbilar och garaget !!!

http://www.gatbilar.se/forum/viewtopic.php?id=3355

Det där med att här på garaget sparkas användaren ut om han inte har en tillräckligt häftig bil var stor humor i alla fall wink Annars är väl argumenten liknande från båda håll. Vi verkar dock ha en mer ödmjuk admin roll

För att inse fakta så hade inte gatbilar varit en tiondel så stora utan bilsports hjälp, men det tycker jag bara är kul för dom smile Personligen orkar jag inte surfa på fler bilforum ändå..

2 123 Inlägg
15 mars 2007
Det verkar ju bara vara barn på gatbilar rent ut sagt. Lite tråkigt.
En plotrig sida som säger att Garaget tar allting från dom också men jag tror nog dom har tagit lika mkt själva. Nånting jag saknar på Garaget är iofs dom små battles som finns på Gatbilar, det hade vart kul men jag förstår om Chrizz inte vill kopiera dom så mycket.
Tack för en bra sida Chrizz, Garaget är första valet på Internet.

9 108 Inlägg
15 mars 2007
Nej snälla, inga battles...

2 123 Inlägg
15 mars 2007
MilleN skrev:
Nej snälla, inga battles...

Dålig förlorare wink
Nej men varför inte ?

Sök