Har hittat en engelsk hemsida med ganska bra priser på det mesta. Har hittat dub grejer som verkar intressanta. nu undrar jag om någon här har nån erfarenhet av Dub grejer. Har tittat på slutsteg, basar och framsystem.
har länge funderat på hur jag ska göra men nu har jag bestämt mig. det blir ett 4kanals steg och ett framsystem till att börja med. eftersom jag redan har en baslåda med 2 st 12" gas i bakluckan så tänkte jag köra dom på 4 kanals steget tilsammans med framsystemet. det steget som basarna använder är nu inget vidare så detta får bli en lösning tills vidare. så småningom tänker ja köpa ett monoblock steg plus en skaplig 10" bas samt ett par hyffsade 6.5 " att ha i hatthyllan. då drivs alltså basen av ett monoblock och 6.5 orna i hatthyllan och framsystemet delar på 4 kanals steget.
Audiobahn tillverkar DUB Audio i samarbete med DUB Magasin i USA som är en life style tidning. Stegen är sisådär och du köper dem billigast i danmark (googla). Kit/koaxialerna är inga höjdare finns mye bättre till halva pengen!
Tänk på att du betalar för desing och en trend inte för prylar.