haha ännu en tråd om detta, det fins jag vet int ehur många sånna här trådar som finns. för 5 lakan skulle jag nog satsat på GAS. Basarna är inget dåligt tryck i för att kosta så lite som dom gör. de andra spelar inte speciellt jätte dåligt heller. det är ju ingen bas/ljud tävligsbil du ska bygga elller ? isåfall kanske inte GAS är det bästa o satsa på ....!
haha ännu en tråd om detta, det fins jag vet int ehur många sånna här trådar som finns. för 5 lakan skulle jag nog satsat på GAS. Basarna är inget dåligt tryck i för att kosta så lite som dom gör. de andra spelar inte speciellt jätte dåligt heller. det är ju ingen bas/ljud tävligsbil du ska bygga elller ? isåfall kanske inte GAS är det bästa o satsa på ....!
kan du eller någon annan ge ex på vad jag ska välja typ finns mycket av gas eller annat märke kan inet så mycket så jag uppskatar hjälp
Om du har en budget på 5 skulle ja köpa 4 högtalare och ett passande steg till det, beroende på vad du har för storlekar på högtlarna orginal osv... men efter som du inte skrivit detta så antar jag litta här... ett fram ystem typ 2,25", ett par 6*9:or och ett 4kanaligt slutsteg och en huvuden het för 5 tusen, jag rekomenderar nog MDS då, prisvärda grejer, om man inte har förhöga krav.... http://www.mds.se/?artnr=pkt178ff detta paketet med ett GP4 till, http://www.mds.se/?artnr=17214, sen så har du 400 att köpa strömkabel, säkring, högtalarkabel osv... men detta paket låter bra för sitt pris...
kan du eller någon annan ge ex på vad jag ska välja typ finns mycket av gas eller annat märke kan inet så mycket så jag uppskatar hjälp
www.brl.se så hittar du lite smått o gott GAS grejjer