5169
Sök

hur ska jag kunna fixa min usa serg till 240in?

16 mars 2007
Trådstartare
tjenare alla. jag fick hem en usa front till mig 240 härom veckan. problemet med den var att sergen va sprucken. å de är ett rent helvete å laga de. vet inte vad eller hur ja ska göra me den. om man lagar den så måste man ju måla om den för å inte se spacklet eller limm fogarna å då kan man ju inte ha kråmet kvar retar mig som fan på dätta. snälla finns de nån här som kan hjälpa mig med detta eller nån som kanske har en serg liggandes himme till en usa front?

Forummoderator
26 534 Inlägg
16 mars 2007
volvo_162_bertone skrev:
tjenare alla. jag fick hem en usa front till mig 240 härom veckan. problemet med den var att sergen va sprucken. å de är ett rent helvete å laga de. vet inte vad eller hur ja ska göra me den. om man lagar den så måste man ju måla om den för å inte se spacklet eller limm fogarna å då kan man ju inte ha kråmet kvar retar mig som fan på dätta. snälla finns de nån här som kan hjälpa mig med detta eller nån som kanske har en serg liggandes himme till en usa front?

"Sargen" kanske du menar...finns inte dom begagnade på skroten?
Även fast det är usa-fronten så är du nog inte ensam om att ha en sådan smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 mars 2007
Trådstartare
nja de e nästan omöjligt å hitta på skroten. usa fronten satt mäst på 262 och på vissa 264 och 265. sen fans de ju ett volvo gtx kitt du kunde köpa för typ 10år sen där va usa fronten me. men de e skit svårt å hitta nått sånt på skroten har jobbat på en stor skrot innan å vatt runder lite på skroter innan men de e nästan omöjligt
Senast redigerat av volvo_162_bertone (16 mars 2007)

Forummoderator
26 534 Inlägg
16 mars 2007
volvo_162_bertone skrev:
nja de e nästan omöjligt å hitta på skroten. usa fronten satt mäst på 262 och på vissa 264 och 265. sen fans de ju ett volvo gtx kitt du kunde köpa för typ 10år sen där va usa fronten me. men de e skit svårt å hitta nått sånt på skroten har jobbat på en stor skrot innan å vatt runder lite på skroter innan men de e nästan omöjligt

Aha. Annars hittar man ju det mesta där..men..hm.
Kollat på www.laga.se? [om man nu får skriva adresser..?]

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 mars 2007
Trådstartare
naj hitta minskäl inget där heller. hmm nja skulle behöva den Sargen innan ja ska besiktiga:/

Sök