Kul med snö. IGEN! *Inte*

RRBmw
18 mars 2007 · 345 Inlägg

blev orolig när jag läste tråden så va tvungen o titta ut igenom fönstret en extra gång tongue
men här är de sån fin barmark så smile

Audi S2 "PPF H.O" (1992)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
18 mars 2007 · 741 Inlägg

har ju varit sjukt varmt nu har varit varmare än -20 jättelänge ovanligt smile

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
Machin Fartmissbrukare
18 mars 2007 · 1 302 Inlägg

har varit soligt (+10) här under veckan.. men då man legat sjuk så har man inte kunnat göra något.. å nu när man är frisk så vart d snö igår igen.. men idag skiner solen så nu har man iaf en nytvättad bil smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Niinaskyline
18 mars 2007 · 455 Inlägg

ingen snösmile bara átt det regnar=(

ludde__mannen draminbil.nu
18 mars 2007 · 1 382 Inlägg

upplevde precis någonting väldigt mysko angående väder smile Det är 6 grader + här och plösligt började det snöa! Gissa om man blev paff!det höll bara pånågon minut en roligt var det ändå!

dusty Living in the fastlane
18 mars 2007 · 2 616 Inlägg

haglade här förut det var coolt smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 mars 2007 · 5 753 Inlägg

Hertigen skrev:

_Glenne_ skrev:

Hertigen skrev:
men kom igen vintern är ju inte över än blir ju först vår i mitten av april, själv ska man till fjälls och köra skoters tongue

lycko dig som ska köra skoter... själv älskar jag vintern oxå men inte när man inte har nån skoter (sålde den för ett tag sen) alltså vintern är bara bra om man har en skoter tongue

dock är det ganska dyr hobby, med än snittförbrukning över 5 liter milen, dock inte ovanligt att den tar kring 10 liter milen smile

haha fy fan, va fan har du för skoter som kostar/tar så mkt soppa?? yikes big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
FireTraXX DFFL
18 mars 2007 · 9 020 Inlägg

Lite blåsigt och regningt, men fortfarande plusgrader och sol.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Aerodynamik ...
18 mars 2007 · 7 120 Inlägg

Var är Green Peace nu?
Var det inte global uppvärmning nyss?

twin_cam Smålänning
18 mars 2007 · 7 877 Inlägg

Va nyss värsta stormen, träna låg nästan ner och regnet forsade, varade 10 min, men nu är det vindstilla och strålande sol... skumt

dock får sommarhjulen vänta, Det skulle komma blötsnö på tisdag.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Byrum Byrum
18 mars 2007 · 1 Inlägg

+7 och soligt här, blåser dock lite....

Här är det vår....jaaaaaa

Subaru
Turbo_Diezel
18 mars 2007 · 93 Inlägg

här är det riktigt öser det ner snöblandat.. hörde att det skulle bli snöstorm här imorrn så det var ju kanske lite onödigt att sommardäcken åkte på igår...

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
18 mars 2007 · 741 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Hertigen skrev:

_Glenne_ skrev:

lycko dig som ska köra skoter... själv älskar jag vintern oxå men inte när man inte har nån skoter (sålde den för ett tag sen) alltså vintern är bara bra om man har en skoter tongue

dock är det ganska dyr hobby, med än snittförbrukning över 5 liter milen, dock inte ovanligt att den tar kring 10 liter milen smile

haha fy fan, va fan har du för skoter som kostar/tar så mkt soppa?? yikes big_smile

¨
En Förlängt ZRT800

en skoter är ju ingen skoter om den tar under 5 liter milen smile

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
18 mars 2007 · 938 Inlägg

Har väl landat närmare en decimeter blötsnö här idag, blåste som f-n så snön kom ju horisontellt big_smile Nu har de lugnat ner sej så du driver de bara lite från hustak, kanske kommer några få flingor.
Gillar ju vinter å skoteråkning, men när de är snöfritt å torrt å fint på alla vägar så vill ja inte ha ha mer snö, dessutom så gick skotern sönder igår, främre boggidämapren gick AV och axeln som den sitter fast i upptill har spruckit/gått av, jippie va roligt de inte är...

Sen Hertigen, om ja va du skulle ja kolla igenom skotern, kan tro att en zrt kan ta 5liter vid hård körning å lek, men aldrig 10, då måste nåt va fel, borde ju gå så surt så de finns inte.

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
18 mars 2007 · 741 Inlägg

leker du i ovanivatten  med mycke vatten och blötsnö víd nollgradigt så tar det mycke soppa, t-kissarna är värre med en förbrukning upp mot 12 liter milen, men ligger jag bara på led och machar tar den "lite"

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 mars 2007 · 5 753 Inlägg

Hertigen skrev:

_Glenne_ skrev:

Hertigen skrev:

dock är det ganska dyr hobby, med än snittförbrukning över 5 liter milen, dock inte ovanligt att den tar kring 10 liter milen smile

haha fy fan, va fan har du för skoter som kostar/tar så mkt soppa?? yikes big_smile

¨
En Förlängt ZRT800

en skoter är ju ingen skoter om den tar under 5 liter milen smile

hehe okej, de va ju ingen sämre skoter då hehe... sugen på en mxz 670 eller summit till nästa vinter jag smile

fast nu kanske man inte ska prata sönder tråden för de lär väll vara nån som stör sig, eller? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
HoKkee
18 mars 2007 · 845 Inlägg

här har de snöat konstanthela dagen.. så satans segt.. snön var juh på väg bort å nu liggre de 1½ dm nysnö ist
plus blåst. hmm

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
18 mars 2007 · 938 Inlägg

_Glenne_ Ja bryr mej iaf inte om att de snackas skoter i den här tråden big_smile
Fina skotrar du kollar på, åker ju själv på en summit 583, kul i snö och går ganska bra.
Mxz har ja bara hört bra om också, och 670in ska ju gå väldigt bra, men kan vara lite "törstig", dock inte jämfört me arctic cats big_smile

Sen Hertigen, kan förstå att de går lite soppa i sånt tungföre, men tycker ändå 10 liter låter mycke, har svårt å tro att motorn kan förbränna all den bensinen effektivt, borde gå surt, men de är ju bara vad ja tycker big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
ironhead volvoraggare
18 mars 2007 · 4 776 Inlägg

var ett jäkla väder i förmiddags hehe men sommarsulorna är på

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 mars 2007 · 5 753 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
_Glenne_ Ja bryr mej iaf inte om att de snackas skoter i den här tråden big_smile
Fina skotrar du kollar på, åker ju själv på en summit 583, kul i snö och går ganska bra.
Mxz har ja bara hört bra om också, och 670in ska ju gå väldigt bra, men kan vara lite "törstig", dock inte jämfört me arctic cats big_smile

Sen Hertigen, kan förstå att de går lite soppa i sånt tungföre, men tycker ändå 10 liter låter mycke, har svårt å tro att motorn kan förbränna all den bensinen effektivt, borde gå surt, men de är ju bara vad ja tycker big_smile

hehe okey.. jo jag funderar som sagt på en summit 583, hade en lynx enduro -98 med 583 för nått år sen och jag tyckte faktiskt den skoter va rätt pigg, dock var den ner drevad och tävlingsbyggd smile men som sagt blire nån ski-doo för mig nästa vinter fast ej äldre än 97 eftersom då äre gammla modellen som jag inte gillar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang