Kul med snö. IGEN! *Inte*

N_W V8 de bästa som finns!
18 mars 2007 · 1 092 Inlägg

Idag skulle motorn ut ur bilen sen skulle vi bogsera hem den men då slog snön till så de blev bärgare till garaget.
Fast man hann ju göra premiärturen ett par dar innan, nercabbat big_smile


http://img374.imageshack.us/img374/9434/buiskminispj8.jpg

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
Pontiac Lemans 67 cabriolet "Projekt LTO pro cruising" (1967)
Cadillac Club Coupe "Ls-konverterad" (1949)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
18 mars 2007 · 991 Inlägg

Är lite gladare nu på kvällen, under dagen kom solen och nu är snön borta men jävlar va de har blåst tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
turbotompa fritidsprofessor
18 mars 2007 · 1 197 Inlägg

Idag har de blåst o regnat rätt duktigt, blåser fortfarande rejält..

Men annars, hela veckan har de varit soligt o fint, nästan så man fått sätta pilsnern på kylning..

Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
19 mars 2007 · 741 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
_Glenne_ Ja bryr mej iaf inte om att de snackas skoter i den här tråden big_smile
Fina skotrar du kollar på, åker ju själv på en summit 583, kul i snö och går ganska bra.
Mxz har ja bara hört bra om också, och 670in ska ju gå väldigt bra, men kan vara lite "törstig", dock inte jämfört me arctic cats big_smile

Sen Hertigen, kan förstå att de går lite soppa i sånt tungföre, men tycker ändå 10 liter låter mycke, har svårt å tro att motorn kan förbränna all den bensinen effektivt, borde gå surt, men de är ju bara vad ja tycker big_smile

visst svider det med sån förbrukning men förbränningen är i topp, så det är väl smällen man få ta med 3 cylindrigt och gammal teknik big_smile

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
Machin Fartmissbrukare
19 mars 2007 · 1 302 Inlägg

vakna just.. när man gick å la sig igår var d asfalt å nu är d 7cm snö... kul... NOT!!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
båge montör och hobby mekaniker
19 mars 2007 · 2 672 Inlägg

man la sig igår kväll, då var det 5 plus å torrt på vägarna! vaknade å skulle åka till doktorn idag åså SNÖAR det.. var ju nästan så mna ville lägga sig igen ju.. men bara det försvinner innan elmia så man kan åka med sommarsulorna dit! smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
ghost_boy83 CREW
19 mars 2007 · 2 594 Inlägg

skälv hade man sett frammemot att köra bubbla när de va bart mendå vakna man me en dm me snö! va ut ändå sluta me att jag körde fast i en nödriva står fortfarande kvar får vänta tills det blir bart igen  sad

Senast redigerat av ghost_boy83 (19 mars 2007)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 mars 2007 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
skälv hade man settframmemot att köra bubbla när de va bart en vakna man me en dm me snör va ut ändå sluta me att jag körde fast i en nödriva står fortfarande kvar får vänta tills det blir bart igen  sad

haha körde du fast i en snödriva? tongue hehe lät lite roligt big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ghost_boy83 CREW
19 mars 2007 · 2 594 Inlägg

_Glenne_ skrev:

ghost_boy83 skrev:
skälv hade man settframmemot att köra bubbla när de va bart en vakna man me en dm me snör va ut ändå sluta me att jag körde fast i en nödriva står fortfarande kvar får vänta tills det blir bart igen  sad

haha körde du fast i en snödriva? tongue hehe lät lite roligt big_smile

hehe ja det va det ända tills jag fastnade man är inte van å köra me sommardäck och bakhjulsdrift hehe

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 mars 2007 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

_Glenne_ skrev:

ghost_boy83 skrev:
skälv hade man settframmemot att köra bubbla när de va bart en vakna man me en dm me snör va ut ändå sluta me att jag körde fast i en nödriva står fortfarande kvar får vänta tills det blir bart igen  sad

haha körde du fast i en snödriva? tongue hehe lät lite roligt big_smile

hehe ja det va det ända tills jag fastnade man är inte van å köra me sommardäck och bakhjulsdrift hehe

hehe vet nästan hur det är... trodde våren var på väg nu jag så jag börnade slut på vinterdäcken bak men så kom de mera snö helt plötsligt så nu får jag köra med blanka bakdäck på snön hmm hehe tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Hertigen vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
11 april 2007 · 741 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/40621/14908/large/40621-74112.jpg

är det vår?

det märks inte iallafall big_smile

Ford Mustang "HT 289 HiPo" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang