4 augusti 2005
Trådstartare
har köpt en kenwood basare namnet på den är en Kenwood KFC-W300S och ska bygga en låda med basreflex rör å lite smått å gott va tror ni om den? jag har bara en bas för att det ska låta bättre än 6*9orna?
Senast redigerat av Kirre (4 augusti 2005)
Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen