huj har lite problem med att få ut den nånstans från stereon!de e ju fullt överallt så ja får inte ut den! nån som har gjort/vet hur man gör på den? tacksm för svar
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
på vänster sida så kan du gå upp med kabeln. börja med att ta bort listerna från vänster dörr och försök sen hitta upp till stereon under där. det går försök tillräckligt länga bara:P
jag drog lågnivån på högersida på min ng900, vet inte hur det ser ut på dom gamla men drog strömmen genom hålet vid förarplatsen så då var det lättare att ta lågnivån på höger
Gör som sanoj påpeka, tog med lite svett å juckande 30 minuter kanske, Det är ingen nackdel om man är 2 st, en som tar emot kabeln, uppe vid sterion å en som trär upp den, mvh/Nicke
Gör som sanoj påpeka, tog med lite svett å juckande 30 minuter kanske, Det är ingen nackdel om man är 2 st, en som tar emot kabeln, uppe vid sterion å en som trär upp den, mvh/Nicke
ja det underlättar om man är två, helst en med långa armar
För att greja bakom stereon på OG900 så ska man ha gummiarmar Har för mig att det ska gå att dra lågnivå bakom ventilationsröret och ner mot dörren.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
jag drog lågnivån på högersida på min ng900, vet inte hur det ser ut på dom gamla men drog strömmen genom hålet vid förarplatsen så då var det lättare att ta lågnivån på höger
ska ha lågnivå o ström så långt ifrån varandra så de är ju en toppen lösning
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
ojoj, dessa 900 är ju hur lätta om helst att dra kablar i. Önskar nästan man hade så lätt i S6an. För modar att du ha kvar batteriet på höger sida. Då drar du med fördel lågnivån på vänster sida. Om du lossar listen på golvet vid dörren och sedan den lilla listen framför dörren vid knäskyddet/där man har vänster foten. När du gjort detta så kan du i stort sett lyfta upp hela mattan ända fram till mittkonsollen. detta underlättar ganska mycke om du skall dra lågnivån.
oke,tack för svar.har fått ut den nu,men nu vill inte stereon funka:@!!!!tror att en säkring har gått men ja hittar den inte till stereon! nån som vet vart den sitter? tacksam för svar!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!