2616
Sök

Ni som har volvo 850 hur dra kablage?

Proffs
222 Inlägg
23 mars 2007
Trådstartare
har skaffat mig en volvo och ska kasta i en ny pioneer 12" med magnat mono steg..men i min förra bil BMW 325 E30 satt batteriet BAK så alla kablar var ju snicksnack..
hur dra kablar nu när batteriet sitter längst fram på bilen??
vart hitta hål i torpedväggen?
lyfta list o dra kabel?

hur har ni gjort?
Senast redigerat av HampZZ (27 mars 2007)

-=Painter=-
57 Inlägg
23 mars 2007
det finns ett förborrat hål i torpet väggen som det sitter en gummi "plopp" i på förarsidan där kan du gra igenom kabeln, sen är det ju bara att dra den vidare ner till golvet o bakåt mot bagaget. så gjorde jag. Det var lite bökigt att dra igenom t- väggen så prova o stick igenom den innifrån, alltså bakom kopplings pedalen långt upp.

Proffs
222 Inlägg
Proffs
222 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
hittar fan inge hål..blir att borre ett nytt..har ändå ganska grov kabel..

One Man Clan
4 287 Inlägg
27 mars 2007
jag hittade ett fint hål i torpeden på passagerarsidan som jag drog plusen igenom sen var de bara att lyfta på dörrlisterna och dra att hela vägen bak och sedan igenom luckan på baksätet...drog dock lågnivån på förarsidan för att undvika störningar

Proffs
222 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
jo hittade den på PASSACHERAR sidan till slut=) sen gick allt prima..ja dra lågnivå ska man göra på motsatt d vet ja :p hållit på ett tag med sterio.
men det blev inga 2x12"..inte än iaf..köpte en pioneer 12" idag istället på grund av alltför lång leverans tid..den pumpar på fint iaf=)smile lite kallt å mörkt ute nu bara..måste göra klar framsystem med..imorgon:(

Magnat och Pioneer är väl ganska fin blandning ändå..?

Sök